eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączOchrona fizyczna Miasteczka Galicyjskiego położonego w Nowym Sączu ul. Lwowska 226, będącego oddziałem Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Nowy Sącz: Ochrona fizyczna Miasteczka Galicyjskiego położonego w Nowym Sączu ul. Lwowska 226, będącego oddziałem Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu.
Numer ogłoszenia: 216515 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu , ul. Lwowska 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437708, faks 018 4437865.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury Województwa Małopolskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna Miasteczka Galicyjskiego położonego w Nowym Sączu ul. Lwowska 226, będącego oddziałem Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi: a)Ochrona fizyczna Miasteczka Galicyjskiego, Nowy Sącz, ul Lwowska 226, Realizowana poprzez dozorowanie obiektów i terenu oraz ochronę mienia. Doraźne wykonywanie prac porządkowych wokół obiektów, a w okresie zimowym odśnieżanie dojść do obiektów o łącznej długości ok. 150 m. Ochrona fizyczna wykonywana jest jednoosobowo i całodobowo przez pracownika ochrony posiadającego licencję pierwszego stopnia. b)Kontrola stanu obiektów i obsługa zabezpieczeń w zagrodach Kolonistów Niemieckich w Sadeckim Parku Etnograficznym. 2.Teren wykonywania usług obejmuje następujące obiekty: Obiekty Miasteczka Galicyjskiego : a)ratusz, pow. zabud. 741 m2, kubatura 7 224 m3, pow. użytkowa 973,40 m2, b)dwór pow. zabud. 363,1 m2, kubatura 2 051 m3, pow. użytkowa 467 m2, c)dom usługowy (fotograf, zegarmistrz) pow. zabud. 117,6 m2, kubatura 574,3 m3, pow. użytkowa 94,8 m2, d)dom usługowy (garncarz) pow. zabud. 192,9 m2, kubatura 1 038,7 m3, pow. użytkowa 160 m2, e)remiza budynek parterowy pow. zabud. 92 m2, kubatura 405,2 m3, pow. użytkowa 71,5 m2, f)kapliczka Św. Floriana pow. zabud. 12,9 m2, kubatura 61,9 m3 g)budynek usługowy (karczma) pow. zabud. 450,86 m2, kubatura 3.313,00 m3, pow. użytkowa 674,77 m2, h)budynek obsługi (recepcja) pow. zabud. 204,85 m2, kubatura 1.511,00 m3, pow. użytkowa 304,41 m2, i)budynek usługowy (sklep retro, pamiątki) pow. zabud. 68,67 m2, kubatura 359,00 m3, pow. użytkowa 53,84 m2, j)budynek usługowy ,(ekspozycja) pow. zabud. 100,42 m2, kubatura 571,00 m3, pow. użytkowa 80,18 m2, k)budynek usługowy (ekspozycja) pow. zabud. 93,80 m2, kubatura 536,00 m3, pow. użytkowa 76,52 m2, l)budynek usługowy (apteka retro) pow. zabud. 115,72 m2, kubatura 801,00 m3, pow. użytkowa 84,41 m2, m)budynek ekspozycyjny, (wystawa wnętrz) pow. zabud. 115,42 m2, kubatura 922,15 m3, pow. użytkowa 88,56 m2, n)budynek usługowy (piekarnia, cukiernia) pow. zabud. 156,00 m2, kubatura 1.674,00 m3, pow. użytkowa 128,41 m2, o)budynek usługowy (poczta retro) pow. zabud. 99,00 m2, kubatura 892,00 m3, pow. użytkowa 77,73 m2, p)budynek usługowy (sklepik kolonialny) pow. zabud. 87,15 m2, kubatura 480,00 m3, pow. użytkowa 60,56 m2, q)budynek ekspozycyjny, (krawiec, fryzjer) pow. zabud. 74,40 m2, kubatura 415,50 m3, pow. użytkowa 53,25 m2, r)budynek obsługi, (ochrona obiektów) pow. zabud. 59,46 m2, kubatura 307,50 m3, pow. użytkowa 39,52 m2, s)kapliczka słupowa z Czchowa t)studnia miejska Obiekty Sektora Kolonistów Niemieckich: a)zagroda nr 26 pow. Zabudowy 210,75 m2 b)zagroda nr 27 pow. Zabudowy 152,95 m2 c)zagroda nr 28 pow. Zabudowy 173,16 m2 3.Zakres obowiązków Wykonawcy i sposób wykonywania obowiązków określony jest szczegółowo w załączniku określającym Szczegółowe warunki wykonywania umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy. 4.Łącznie cały teren o powierzchni ok.1,7 ha - oświetlony, ogrodzony i budynki wyposażone w systemy alarmu włamania i pożaru. 5.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający nie dopuszcza zlecanie żadnej części usługi podwykonawcom. 6.Szacunkowa ilość godzin ochrony (ochrony fizycznej) za cały okres obowiązywania umowy wynosi 17 520 godzin /słownie: siedemnaście tysięcy pięćset dwadzieścia godzin /.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt.7 ustawy o wartości nieprzekraczającej 20% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia posiadanie koncesji w zakresie ochrony mienia oraz posiadanie licencji pracownika ochrony pierwszego stopnia przez wszystkie osoby, które będą wykonywać zamówienie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 /jedną/ usługę ochrony, w sposób należyty, w czynnym obiekcie muzealnym, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zastały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.posiadają licencję pracownika ochrony pierwszego stopnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 400.000.- zł zwanej dalej (polisą).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy zał nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( wzór zał. nr 1 ). 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 a do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Warunki umowy określa załączony wzór umowy ( zał. nr 4 do SIWZ) wraz z załączonymi do umowy szczegółowymi warunkami ochrony. 2.Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.sacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu, 33 - 300 Nowy Sącz, ul. Lwowska 3, dział administracji i kadr..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu, Sekretariat, 33 - 300 Nowy Sącz, ul. Lwowska 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.