eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa i kontrakt serwisowy dwóch fabrycznie nowych urządzeń produkcyjnychjednego do druku czarno-białego, drugiego do druku kolorowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-22

Warszawa: dostawa i kontrakt serwisowy dwóch fabrycznie nowych urządzeń produkcyjnych: jednego do druku czarno-białego, drugiego do druku kolorowego
Numer ogłoszenia: 216542 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy , ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, faks 022 8271960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowy instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i kontrakt serwisowy dwóch fabrycznie nowych urządzeń produkcyjnych: jednego do druku czarno-białego, drugiego do druku kolorowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i kontrakt serwisowy (rozszerzona forma gwarancji) dwóch fabrycznie nowych urządzeń produkcyjnych: jednego do druku czarno-białego, drugiego do druku kolorowego, według poniższej specyfikacji: 3.1.1. Specyfikacja urządzenia do druku czarno-białego: 1. Prędkość drukowania minimum 110 stronic A4 na minutę przy druku jednostronnym lub w dupleksie dla papieru 80 g/m2 2. Średnia obciążalność miesięczna - minimum 500 000 odbitek A4 3. Rzeczywista rozdzielczość drukowania - 600 x 600 dpi 4. Obsługiwane gramatury papieru w zakresie od 70 g/m2 do 250 g/m2 5. Automatyczny druk dwustronny na papierze o gramaturze do 215 g/m2 6. Maksymalny obsługiwany format papieru: min. 320 x 460 mm 7. Rejestracja (pasowanie) max. 0,65 mm 8. Pojemność podajników papieru obsługujący maksymalny format papieru 320x460 mm - min. 3000 ark. 9. Ładowanie papieru oraz uzupełnianie tonera bez wstrzymania drukowania. 10. Moduł odbioru wydruku o łącznej pojemności minimum 3000 arkuszy dla papieru 80 g/m2 obsługujący pełen zakres wymaganych formatów papieru. 11. Moduł odbioru wydruków powinien realizować następujące funkcje: - odbiór i układanie wydrukowanych prac z przesunięciem lub w stos; - zszywanie blokowe 1 lub 2 zszywkami do 100 arkuszy dla papieru 80 g/m2 we wszystkich formatach obsługiwanych przez urządzenie. 12. Urządzenie skanujące. 3.1.2. Specyfikacja urządzenia do druku kolorowego: 1. Prędkość drukowania w pełnym kolorze CMYK - minimum 70 stronic A4 na minutę. 2. Obsługiwane gramatury papieru w zakresie od 70 g/m2 do 300 g/m2. 3. Średnia obciążalność miesięczna - minimum 50 000 kolorowych odbitek A4. 4. Rzeczywista rozdzielczość drukowania CMYK - 1200 x 1200 dpi. 5. Automatyczny druk dwustronny na papierze o gramaturze do 220 g/m2. 6. Pojemność tac min. 3000 arkuszy papieru 80 g/m2. 7. Maksymalny obsługiwany format papieru: min. 320 mm x 480 mm. 8. Ładowanie papieru oraz uzupełnianie tonera bez wstrzymania drukowania. 9. Łączenie papierów i /lub innych mediów z różnych podajników w ramach wykonywania jednej pracy. 10. Moduł odbioru wydruku o łącznej pojemności minimum 3000 arkuszy dla papieru 80 g/m2 obsługujący pełen zakres wymaganych formatów papieru. 11. Możliwość drukowania na różnych rodzajach papierów zarówno powlekanych, jak i niepowlekanych (bez ograniczenia do papierów DCP). 12. Odporność nadrukowanego obrazu na złamywanie. 13. Chemiczna i termiczna odporność nadrukowanego obrazu w procesach późniejszego lakierowania i laminowania w warunkach dedykowanych dla danej techniki drukowania. 14. Urządzenie skanujące. 15. Zewnętrzny kontroler druku o parametrach nie gorszych niż: pamięć RAM min. 2 GB, procesor wielordzeniowy powyżej 2,0 GHz łączna pojemność dyskowa min. 160 GB interfejs sieciowy 10/100/1000 monitor kalibrowany LCD do stacji kontrolera min. 22 cali klawiatura i mysz USB 2 x porty USB. 16. Funkcje kontrolera zewnętrznego Możliwość tworzenia własnej biblioteki podłoży Możliwość wykonania w ramach pliku inpozycji bezpośrednio na kontrolerze bez konieczności wykorzystywania oprogramowania zewnętrznego Oprogramowanie do tworzenia profili ICC pod podłoża i zarządzania profilami ICC Soft proofing - możliwość podglądu przetworzonego pliku na skalibrowanym monitorze Obsługa plików: PDF 1,8, PostScript 1, 2 i 3, TIFF 16. Profesjonalny, graficzny monitor z możliwością kalibracji sprzętowej i oprogramowaniem do jego kalibracji. Przekątna monitora minimum 22 3.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z wniesieniem, zamontować i uruchomić urządzenia we wskazany miejscu w siedzibie Zamawiającego na własny koszt 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wszystkich części zamiennych, zużytych elementów i materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru oraz uzupełniania toneru) niezbędnych do prawidłowej eksploatacji urządzenia w terminie 48 godzin - 2 dni roboczych od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego i potwierdzonego pocztą elektroniczną. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do konserwacji maszyn przez cały okres trwania umowy (48 miesięcy) i okresowych przeglądów (zgodnie z zaleceniami producenta). 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania napraw w przypadku awarii urządzenia; przy czym czas reakcji serwisu Wykonawcy nie może przekroczyć 6 godzin, a czas naprawy nie może przekroczyć dwóch dni roboczych od zgłoszenia. 3.7. W przypadku awarii, której nie można będzie usunąć w terminie określonym w pkt 3.6. Wykonawca musi dostarczyć i uruchomić (na własny koszt) w siedzibie Zamawiającego urządzenie zastępcze o podobnych parametrach. Termin dostarczenia urządzenia zastępczego nie może przekroczyć 3 dni roboczych. 3.8. Rozliczenie kontraktu serwisowego następować będzie w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, na podstawie liczby wykonanych kopii/wydruków obliczonych w oparciu o wskazania liczników urządzeń. 3.9. W zakres kontraktu serwisowego wchodzą: okresowe przeglądy, naprawy, dostarczenie urządzenia zastępczego na czas usterki, dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokośco 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy zł)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia wykażą, że: wykonali lub wykonują w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy polegające na dostarczaniu w ramach jednej umowy maszyn produkcyjnych o wartości co najmniej 300 000,00 brutto każda.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 2 do SIWZ oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 5 do SIWZ opis oferowanych urządzeń, załącznik nr 6 do SIWZ formularz cenowy, pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

19.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) w przypadku zmiany adresu , nazwy, statusu firmy (Wykonawcy), b) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów i usług, których ta zmiana będzie dotyczyć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ierigz.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej -PIB ul.Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa pokój 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gispodarki Żywnościowej -PIB ul.Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa pokój 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.