Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-11
Lutowiska: Dostawa karmy dla żubrów do Nadleśnictwa Lutowiska w 2012 r.
w ramach realizacji projektu Ochrona in situ żubra w Polsce - część południowa. NZ-2710-12/12
Numer ogłoszenia: 216547 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutowiska , Lutowiska 4, 38-713 Lutowiska, woj. podkarpackie, tel. 013 4610168 w. 43, faks 013 4610168.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutowiska.krosno.lasy.gov.pl, e-mail: lutowiska@krosno.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Lutowiska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa karmy dla żubrów do Nadleśnictwa Lutowiska w 2012 r. w ramach realizacji projektu Ochrona in situ żubra w Polsce - część południowa. NZ-2710-12/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia składa się z czterech części : 1 część zamówienia: dostawa buraków cukrowych w ilości 40,0 ton; Buraki cukrowe stanowią korzeń bez naci, oczyszczony z ziemi, pochodzący ze zbiorów 2012 roku. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynach zlokalizowanych w miejscowości Polana i Zatwarnica. 2 część zamówienia: dostawa marchwi w ilości 8,0 ton; Marchew stanowi korzeń bez naci, oczyszczony z ziemi, pochodzący ze zbiorów 2012 roku. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Polana i Zatwarnica. 3 część zamówienia: dostawa kukurydzy w ilości 15,0 ton; Kukurydzę stanowi wysuszone ziarno zapakowane w workach, o wadze od 40 kg do 70 kg, pochodzące ze zbiorów 2012 r. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Polana i Zatwarnica. 4 część zamówienia: dostawa granulatu zmniejszającego szkody od żubrów w drzewostanach w ilości 15,0 ton; Granulat przeznaczony jest dla roślinożerców przeżuwających, wymagających w diecie obecność garbników występujących w korze drzew liściastych. Skład surowcowy to śruty zbożowe, mąka pastewna, otręby zbożowe, śruty białkowe, śruta lniana, susz z lucerny, kora drzew liściastych sól pastewna, witaminy i minerały. Granulat musi być zapakowany w worki o wadze 25-50 kg. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Polana i Zatwarnica.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.31.00 - Buraki cukrowe 03.21.12.00 - Kukurydza 14.41.00.00 - Sól kamienna 14.10.00.00 - 14.10.00.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty w postaci wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta powinna zawierać wypełniony Formularz oferty wg załączonego druku - załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenia wymienione w pkt. 6 SIWZ oraz inne dokumenty np. pełnomocnictwo. 2. Oferta musi być napisana w języku polskim.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w razie wystąpienia jednej lub kilku z poniższych okoliczności : 1. potrzeby zmiany terminu realizacji spowodowanej : a) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; b) okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego; c) okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich, a także działania siły wyższej. 2.Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron. 3.Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Ceny netto określone w umowie/ofercie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy. 5. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik numer 4 do SIWZ. 6. Warunki zmiany umowy zawartej w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lutowiska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lutowiska
38 - 713 Lutowiska 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 14:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w Sekretariacie. Nadleśnictwa Lutowiska 38-713 Lutowiska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający informuje że, przedmiot niniejszego zamówienia będzie współfinansowany ze środków EFRR (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) oraz NFOŚiGW (Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej) w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - Priorytet: V: Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych. Działanie: 5.1 Wspieranie kompleksowych projektów z zakresu ochrony siedlisk przyrodniczych (ekosystemów) na obszarach chronionych oraz zachowanie różnorodności gatunkowej. 2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zmianami) - zwanej dalej ustawą PZP oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą, przepisy ustawy - Kodeks cywilny. Zamówienie będzie prowadzone w oparciu o przepisy dotyczące zamówień, których szacunkowa wartość nie przekracza kwoty określonej na podstawie art. 11 ust 8 ustawy PZP. 3.Informacje o ofercie wariantowej, umowie ramowej i aukcji elektronicznej: - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, - Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani utworzenia dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamówienia częściowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć na dowolną ilości części zamówienia. 5.INNE POSTANOWIENIA SIWZ 1. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających. 2. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę o ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.