eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa odczynników laboratoryjnych, materiałów zużywalnych, pasków diagnostycznych do wykonywani badania ogólnego moczu wraz z dzierżawą czytnika

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Olsztyn: Dostawa odczynników laboratoryjnych, materiałów zużywalnych, pasków diagnostycznych do wykonywani badania ogólnego moczu wraz z dzierżawą czytnika
Numer ogłoszenia: 216607 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, fax 089 5322979.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych, materiałów zużywalnych, pasków diagnostycznych do wykonywani badania ogólnego moczu wraz z dzierżawą czytnika.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych, materiałów zużywalnych, pasków diagnostycznych do wykonywania badania ogólnego moczu wraz z dzierżawą czytnika dla działu Diagnostyki Laboratoryjnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie przez okres ok. 29 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.63.00 - Odczynniki chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 29.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 Ustawy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną zgodnie z SIWZ ofertę oraz spełniają wymogi określone w: a) art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 w/w Ustawy, b) SIWZ wraz z jej załącznikami oraz złożą stosowne oświadczenie, że przyjęli je bez zastrzeżeń, c) ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami), d)rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 roku w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (Dz. U. Nr 251, poz. 2515 z późniejszymi zmianami). 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców w pkt VI SIWZ, stosując formułę spełnia - nie spełnia wypełniając druk ZP - 14
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1. 2.Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 . 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez Zamawiającego - Załącznik Nr 3. 4.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1, pkt. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5,6,7,8 niniejszego Rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605). 10. Świadectwo rejestracji, deklarację zgodności, bądź pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 ze zmianami) oraz przepisami wykonawczymi do niej (dotyczy odczynników, pasków i czytnika, materiałów zużywalnych), bądź oświadczenie, że wyżej określone dokumenty nie są wymagane do danych odczynników, pasków, materiałów zużywalnych. 11. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych dla każdego odczynnika. 12. Instrukcje techniczne w języku polskim dla każdego odczynnika. 13. Dokumentacja producenta czytnika i pasków do badania ogólnego moczu, potwierdzająca, iż oferowany czytnik i paski spełniają parametry wymagane przez Zamawiającego w Zadaniu Nr 1 określonym w Załączniku Nr 2. 14. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wszystkich wymagań określonych w Rozdziale IV niniejszej SIWZ. 15. Podpisany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ul. Jagiellońska 78 10-357 Olsztyn budynek administracji, pok. 4.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ul. Jagiellońska 78 10-357 Olsztyn Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa nowego (rok produkcji 2007) czytnika pasków diagnostycznych do wykonywania badania ogólnego moczu. Czytnik kompatybilny z paskami, z automatyczną korektą zasadowego pH i koloru moczu (eliminacja interferencji w oznaczeniach bilirubiny, leukocytów, pH, ciężaru właściwego i białka). Standaryzacja czytnika za pomocą paska standardowego (wielokrotnego użytku). Możliwość wcześniejszego wykupu czytnika z zachowaniem terminu i warunków gwarancji. Paski diagnostyczne do wykonywania badania ogólnego moczu, 10-parametrowe (urobilinogen, bilirubina, ketony, krew, białko, pH, azotyny, leukocyty, ciężar właściwy, glukoza), pakowane po 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 29.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CKMB testy 300 CRP ilościowo testy 300 Odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne wymagane do oznaczania CKM, CRP ilościowo.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 29.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki z mikroporowatym filtrem polipropylenowym sterylne Końcówki do pipet sterylne z filtrem Naczynie reakcyjne sterylne poj. 2 ml Końcówki do pipet sterylne w statywie Końcówki do pipet sterylne w statywie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 29.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: S. aureus ATCC 29213 ATCC 43300 ATCC 25923 E. Faecalis ATCC 29212 ATCC 51299 E. Faecium ATCC 35667 S. pneumoniae ATCC 49619 E. coli ATCC 35218 ATCC 25922 H. influenzae ATCC 49766 ATCC 49247 ATCC 10211 K. pneumoniae ATCC 700603 P. aeruginosa ATCC 27853 S. marcescens ATCC 14756 S. maltophilia ATCC 49130 C. albicans ATCC 2091.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 29.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.