eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SadowneRemont i modernizacja świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez budowę placu zabaw, rozbudowę i wymianę oświetlenia drogowego w miejscowości Sokółka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-27

Sadowne: Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez budowę placu zabaw, rozbudowę i wymianę oświetlenia drogowego w miejscowości Sokółka
Numer ogłoszenia: 216652 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sadowne , ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne, woj. mazowieckie, tel. 025 6753251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadowne.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez budowę placu zabaw, rozbudowę i wymianę oświetlenia drogowego w miejscowości Sokółka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 3 części:Część 1 Wykonanie prac remontowo modernizacyjnych świetlicy wiejskiej w Sokółce Część 2 Budowa obiektów małej architektury ,plac zabaw w miejscowości Sokółka Część 3 Rozbudowa i wymiana oświetlenia drogowego przy drodze gminnej w miejscowości Sokółka. Część 1. Wykonanie prac remontowo modernizacyjnych świetlicy wiejskiej w Sokółce, zlokalizowanej na działkach o nr ew. 681 3, 1186, położonej w miejscowości Sokółka Gm. Sadowne, polegać będzie na ociepleniu,termomodernizacji,elewacji budynku. Wewnątrz budynku zostanie wykonana nowa posadzka terakotowa z płytek antypoślizgowych we wszystkich pomieszczeniach świetlicy ,kolor po uzgodnieniu z inwestorem, po wcześniejszym rozebraniu podłogi drewnianej na legarach drewnianych. W budynku zostanie wykonany remont istniejących sanitariatów i kuchni poprzez skucie płytek glazury i terakoty oraz wymianę istniejącej instalacji wod.kan. na nową z rur PE oraz wymianę instalacji elektrycznej w w.w pomieszczeniach. Wokół budynku należy również wykonać opaskę z kostki betonowej gr. 6 cm. i szerokości 50 cm., oraz wykonanie chodnika przed budynkiem z kostki betonowej gr. 8 cm. Budynek ma podłączenie do osadnika ścieków, doprowadzona jest woda z wodociągu grupowego. Budynek świetlicy nie jest wpisany do rejestru zabytków i nie jest objęty ochroną konserwatorską. Powierzchnia zabudowy: 357,37 m2, Powierzchnia użytkowa: 309,19 m2 Kubatura: 1660,00 m3 Wysokość: 6,20 m Wymiary budynku: 17,61 x 18,00 + 3,96 x 10,20 m. Ocieplenie ścian,elewacji,styropianem EPS100 gr. 5 cm. metodą lekko mokra oraz nałożenie tynku akrylowego oraz mineralnego na cokole na siatce w kolorze beżowym. Rozebranie podłogi drewnianej z desek wykonanej na legarach drewnianych oraz wykonanie podsypki piaskowej, podkładu betonowego gr. 8 cm., izolacji ze styropianu EPS100 gr. 8cm., szlichty betonowej gr. 5 cm. oraz posadzki z płytek terakotowych klasa PEI 3, lub PEI 4, grupa 1, mrozoodporne, we wszystkich pomieszczeniach kolor po uzgodnieniu z inwestorem. Naprawa tynków ścian i sufitów oraz wykonanie nowych tynków we wszystkich pomieszczeniach i malowanie farbą akrylową kolor ścian po uzgodnieniu z inwestorem. Wokół budynku wykonana opaska z kostki betonowej gr. 6 cm., szer. 50 cm., oraz przed wejściem do budynku wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm. Łączna powierzchnia utwardzeń 136,08 m2. Utwardzenie terenu wykonane na podsypce piaskowej oraz ograniczone obrzeżem betonowym. Remont wewnętrznej instalacji sanitarnej , wymiana armatury stalowej i kamionkowej na nową z rur PCV i PE oraz podłączenie do istniejącego pionu kanalizacyjnego. Wymiana zniszczonych przewodów i ogniazdkowania elektrycznego instalacji wewnętrznej w ramach istniejącego przydziału mocy. Zabezpieczenie instalacji przez zastosowanie wyłącznika różnicowo prądowego. Wszystkie elementy drewniane powinny zostać zabezpieczone atestowanymi środkami grzybobójczymi i ognioochronnymi. Należy stosować materiały dopuszczone do stosowania odpowiednio udokumentowane,posiadające certyfikaty. Przedmiar prac znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 30 września 2014 r. Wykonawca udzieli na wykonane roboty gwarancji jakości nie krótszej niż 36 miesięcy Część 2. Budowa obiektów małej architektury placu zabaw, zlokalizowanego na działkach o nr. ewid. 592 2, 602, 612 1, w miejscowości Sokółka, Gmina Sadowne obejmuje wykonanie szkolnego placu zabaw. Projektowany plac zabaw w kształcie prostokąta o wymiarach ok. 23 x17m. Powierzchnie: powierzchnia placu zabaw ok. 391 m2 powierzchnia nawierzchni amortyzującej upadki ok. 180 powierzchnia terenu zielonego ok. 211 m2 Ukształtowanie terenu: Na obszarze inwestycji nie występują większe spadki terenu, w związku z tym nie przewiduje się większych prac ziemnych, a jedynie korekty istniejącego ukształtowania terenu w miejscu lokalizacji placu zabaw oraz zdjęcie warstwy humusu w celu wykonania warstwy amortyzującej upadki. Obecnie na terenie inwestycji znajduje się trawnik. Nawierzchnia placu zabaw: Nawierzchnia amortyzująca upadki wykonana z posypki piaskowej o minimalnej grubości 300mm. Pozostała powierzchnia placu zabaw zaprojektowana jako teren zielenie porośnięty nawierzchnią trawiastą. Wyposażenie placu zabaw informacje ogólne: Urządzenia powinny spełniać polska i europejską normę bezpieczeństwa PN-EN 1176, oraz posiadać parametry techniczne porównywalne lub wyższe od przedstawionych w załączniku nr 2 opis przedmiotu zamówienia, zapewnić wysokie standardy bezpiecznego użytkowania. Do wszystkich urządzeń zamontowanych na placu zabaw konieczne jest dostarczenie certyfikatów zgodności z normą w zakresie bezpieczeństwa. Mocowanie do podłoża. Inwestor dopuszcza następujące sposoby mocowania do podłoża: Kotwy stalowe zabetonowane w podłoże. Wymagania dotyczące gwarancji. Gwarancja 5 lat na uszkodzenia wynikające z wad materiałowych lub produkcyjnych, 3 lata gwarancji na nieprawidłowe działanie, wynikające z wad materiałowych lub produkcyjnych ruchowych części metalowych, drewnianych. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad usterek powyższy okres zostanie automatycznie przedłużony o okres od zgłoszenia do odbioru usuniętych wad usterek. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 30 września 2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz przedmiar prac znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Część 3. Rozbudowa energetycznej linii napowietrznej oświetlenia drogowego polega na dobudowie słupów linii napowietrznej nN w ilości 5 sztuk, które należy ustawić w wykopie wykonanym koparką podsiębierną, na normatywnej głębokości. Przy pomocy podnośnika samochodowego PMH należy zamontować na słupach 5 opraw oświetleniowych zewnętrznych OUSe 70W na wysięgnikach rurowych oraz przewody izolowane nN typu AsXSn 2x25mm2 na hakach wieszakowych typu SOT i uchwycie końcowym SO. Następnie należy zamontować podstawy bezpiecznikowe typu BNu 25-63 oraz odgromniki przepięć i uziomy. Przedmiar rozbudowy napowietrznej linii energetycznej znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. Roboty polegające na wymianie oświetlenia drogowego polegają na montażu 10 opraw oświetlenia zewnętrznego OU Se 70W na wysięgnikach rurowych oraz podstaw bezpiecznikowych słupowych typu BNu 25 63A dla linii nN, należy wykonać z podnośnika samochodowego PMH ustawionego przy stanowisku słupowym. Przedmiar wymiany oświetlenia drogowego napowietrznej linii energetycznej znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 30 września 2014 r. Gwarancja producenta na słupy oświetleniowe minimum 24 miesiące, oraz Wykonawca udziela 36 miesięcznej rękojmi na wykonane prace..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.51.10 - 45.44.51.10 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.12.20.00 - Próbne wykopy 45.12.10.00 - Próbne wiercenia 45.11.23.00 - Rekultywacja gleby 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 34.92.85.30 - Latarnie uliczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 9.2.1. wykażą i udokumentują, referencjami, iż w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali roboty budowlane o wartości co najmniej 50 tys. zł. brutto w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie co najmniej trzech robót budowlanych polegających na remoncie budynków, budowie placu zabaw, budowie oświetlenia drogowego w zależności na którą część zadania oferta jest składana. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia- część 3 muszą spełniać warunki dotyczące posiadania potencjału technicznego do wykonywania zamówienia poprzez wykazane, że dysponują lub będą dysponowali:żuraw samochodowy. pozostałym sprzętem do wykonania zamówienia,Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia. część 2 muszą spełniać warunki dotyczące posiadania potencjału technicznego do wykonywania zamówienia poprzez wykazane, że dysponują lub będą dysponowali:Spycharki do usunięcia warstwy ziemi,humusu. Do części 1 zamówienia, Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sadowne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sadowne ul. Kościuszki 3 07-140 Sadowne pokój 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sadowne ul. Kościuszki 3 07-140 Sadowne pokój 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pomoc przyznana w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.