Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-22
Warszawa: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 10 części:
1) igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony - część 1
2) rękawiczki - część 2
3) wata, gaza, lignina- część 3
4) opaski dziane, elastyczne, przylepce, gaziki - część 4
5) materiały do sterylizacji - część 5
6) żel do aparatów ekg i usg - część 6
7) szpatułki drewniane - część 7
8) papiery termoczułe do aparatów ekg, usg i laboratoryjnych oraz jednorazowe
ustniki do spiromatru, gruszki, elektrody- część 8
9) wzierniki uszne do otoskopów - część 9
10)pojemniki na odpady medyczne - część 10
Numer ogłoszenia: 216676 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 10 części: 1) igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony - część 1 2) rękawiczki - część 2 3) wata, gaza, lignina- część 3 4) opaski dziane, elastyczne, przylepce, gaziki - część 4 5) materiały do sterylizacji - część 5 6) żel do aparatów ekg i usg - część 6 7) szpatułki drewniane - część 7 8) papiery termoczułe do aparatów ekg, usg i laboratoryjnych oraz jednorazowe ustniki do spiromatru, gruszki, elektrody- część 8 9) wzierniki uszne do otoskopów - część 9 10)pojemniki na odpady medyczne - część 10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 10 części: 1) igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony - część 1 2) rękawiczki - część 2 3) wata, gaza, lignina- część 3 4) opaski dziane, elastyczne, przylepce, gaziki - część 4 5) materiały do sterylizacji - część 5 6) żel do aparatów ekg i usg - część 6 7) szpatułki drewniane - część 7 8) papiery termoczułe do aparatów ekg, usg i laboratoryjnych oraz jednorazowe ustniki do spiromatru, gruszki, elektrody- część 8 9) wzierniki uszne do otoskopów - część 9 10)pojemniki na odpady medyczne - część 10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również wielkości dostaw i ich rodzaje przedstawiono w kosztorysach ofertowych (odpowiednio dla części), stanowiących załączniki od 4.1 do 4.10 do SIWZ. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia części dotyczącej transportu towaru do Zamawiającego (art. 36 ust.4 ustawy). W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia, wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym zamawiającego poprzez dokonanie stosownych zapisów w poz. 9 formularza ofertowego ( zał. nr 1 do SIWZ). Zamówienie obejmuje również transport towaru do - Przychodni Rejonowej Nr 1 przy ul. Strusia 4/8 ( Marysin Wawerski) lub do innego miejsca na terenie Warszawy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach 10 części. Postępowanie będzie rozstrzygane oddzielnie dla każdej części. Zamawiający nie dopuszcza pomijania pozycji asortymentowych określonych w kosztorysach ofertowych, w ramach danej części. Asortyment zakwalifikowany jako wyrób medyczny musi być dopuszczony do użytku na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 ze zm.). Wymagany termin ważności wyrobów min. 6 miesięcy od dnia dostarczenia danej partii towaru. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania pełnego zamówienia i dopuszcza w ramach kosztorysu i ceny oferty realizację zamówienia zgodnie z rzeczywistymi potrzebami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zakres tożsamy z zamówieniem podstawowym, wzrost nie większy niż 20%
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.18 - Waciki 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują minimum 2 dostawy o podobnym charakterze trwające co najmniej 12 miesięcy i o wartości (w zależności od części) minimum: - cz. 1 : 5 000,00 zł brutto każda dostawa - cz. 2 : 40 000,00 zł brutto każda dostawa - cz. 3 : 4 000,00 zł brutto każda dostawa - cz. 4 : 13 000,00 zł brutto każda dostawa - cz. 5 : 10 000,00 zł brutto każda dostawa - cz. 6 : 1 000,00 zł brutto każda dostawa - cz. 7 : 1 500,00 zł brutto każda dostawa - cz. 8 : 9 000,00 zł brutto każda dostawa - cz. 9 : 6 000,00 zł brutto każda dostawa - cz. 10 : 7 500,00 zł brutto każda dostawa, a dostawy wykonano z należytą starannością. Za dostawę o podobnym charakterze uważa się: -w zakresie części : 1,2,3,4,6,7,9,10 - ogólnie rozumianą dostawę różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku, w tym: igieł, strzykawek, wenflonów, gazy, waty, opatrunków, pojemników, itp. - w zakresie części 5 - dostawę materiałów do sterylizacji - w zakresie części 8 - dostawę papierów termoczułych do urządzeń medycznych typu ultrasonograf, elektrokardiogram lub podobnych. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie opisu dostaw wykonanych przez wykonawcę i wymienionych w załączonym do oferty wykazie, określonym w pkt 6.1.2 SIWZ, sporządzonym wg wzoru stanowiącego odpowiedni dla części załącznik nr 7.1 - 7.10 do SIWZ, które winny co najmniej odpowiadać dostawom wskazanym powyżej oraz przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, opinie) - pkt. 6.1.3 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W zakresie potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca dostarczy wraz z ofertą: -oświadczenie potwierdzające dopuszczenie zaproponowanych artykułów do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 ze zm. z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. -kartę katalogową lub folder katalogowy, lub kartę charakterystyki produktu lub inny dokument wydane przez producenta lub wykonwcę potwierdzające wymagane parametry - dotyczy wszystkich części i wszystkich pozycji kosztorysowych - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - jeżeli dotyczy - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: - nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe) - uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem - uległa zmianie stawka podatku VAT, - wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - konieczności zmiany miejsca dostawy, - zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO W-wa Wawer
04-564 Warszawa
ul. Strusia 4/8
pokój 308.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer 04-564 Warszawa ul. Strusia 4/8 pokój 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pozostałe wymagane dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale. 2. Wypełniony i podpisany formularz kosztorysu ofertowego z wykorzystaniem wzoru - odpowiedniego załącznika nr 4.1 - 4.10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale. 3. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
więcej: Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.