To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-22
Piła: Zorganizowanie dla pracowników Urzędu Skarbowego w Pile i ich rodzin dziewięciodniowej wycieczki do Chorwacji, finansowanej z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Numer ogłoszenia: 216680 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132224 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Pile, ul. Juliusza Kossaka 106, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3526220, faks 067 3512696.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dla pracowników Urzędu Skarbowego w Pile i ich rodzin dziewięciodniowej wycieczki do Chorwacji, finansowanej z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu dla pracowników Urzędu Skarbowego w Pile i ich rodzin dziewięciodniowej wycieczki do Chorwacji w okresie od 7 do 15 września 2012 r., finansowanej z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Ilość uczestników 45 osób. Planowany program wycieczki przewiduje następujące miejsca zwiedzania: Park Narodowy Plitvickie Jeziora, Split, Trogir, Dubrownik, Medugorije, w tym dwa dni czasu wolnego na indywidualne zwiedzanie oraz kąpiele morskie i słoneczne na Riwierze Makarskiej. Wyjazd nastąpi z Piły - z parkingu przy ul. Konopnickiej (za Hotelem Gromada), w dniu 7 września 2012 r. w godzinach popołudniowych. Istotne wymagania co do realizacji zamówienia: 1.Czas trwania wycieczki: 9 dni, w przedziale czasowym od dnia 7 września do dnia 15 września 2012 r. 2. Przewidywana liczba uczestników: 45 osób. 3. Transport: Autokar klasy LUX posiadający wszelkie wymagane certyfikaty oraz pełne wyposażenie: lotnicze fotele, klimatyzacja, bar, WC, TV, DVD z minimum 49 miejscami siedzącymi, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2008 r., obsługiwany przez co najmniej dwóch kierowców. 4. Pilot: Opieka licencjonowanego przewodnika na całej trasie wycieczki, w razie potrzeby przewodnicy lokalni (mówiący w języku polskim) lub usługa w systemie TOUR GUIDE. 5. Noclegi: Wymagane jest zapewnienie noclegów w liczbie wynikającej z programu tj. 6 noclegów w hotelach o standardzie min. 3* z pełnym węzłem sanitarnym ( toaleta, prysznic) w każdym pokoju. Pokoje dwuosobowe z możliwością zamiany na trzyosobowe. Dopuszcza się jednokrotną zmianę miejsca noclegu w czasie trwania wycieczki. 6. Wyżywienie: 6 śniadań w formie bufetu i 6 obiadokolacji. Wykonawca poda cenę jednostkową, przypadającą na uczestnika wycieczki, wieczorku regionalnego (usługa dodatkowo płatna przez chętnych). 7. Zaproponowana przez Wykonawcę cena powinna obejmować: opiekę licencjonowanego pilota na całej trasie, usługi przewodnika lokalnego w Dubrowniku i Medugorije (mówiącego w języku polskim) lub usługa w systemie TOUR GUIDE, ubezpieczenie NNW- co najmniej 10.000 PLN, KL za granicą - co najmniej 10.000 EURO, bagaż min. 2.000 PLN na osobę, wszystkie bilety wstępu do zwiedzanych obiektów ze wskazaniem tych obiektów, autokar z obsługą kierowców, opłaty drogowe i parkingowe, podatek VAT koszty niewymienione z nazwy, a niezbędne do wykonania umowy tj. wszelkie podatki i opłaty, ubezpieczenia itp. 8. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu spełniający wymagania opisane w pkt. 3, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych i nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczestników wycieczki w ciągu 2 godzin od wykrycia usterek. W przypadku niemożności podstawienia autokaru zastępczego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt, zapewnić uczestnikom wycieczki posiłek oraz w razie potrzeby - nocleg. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników w czasie trwania wycieczki. 9. Przedmiot zamówienia zostanie doprecyzowany w trakcie negocjacji z Wykonawcami i w sposób ostateczny określony w opisie przedmiotu zamówienia, który otrzymają Wykonawcy po negocjacjach jako podstawę składania ofert. Zamawiający oczekuje, że w trakcie negocjacji Wykonawcy na podstawie swojej wiedzy i doświadczenia zaproponują najkorzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania, odpowiadające jego potrzebom i oczekiwaniom, określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje z ogłoszeniem
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MARMARA" BIURO PODRÓŻY S.C. JADWIGA GAPYS, KRZYSZTOF JAGIEŁŁO
jakie przetargi wygrała firma
"MARMARA" BIURO PODRÓŻY S.C. JADWIGA GAPYS, KRZYSZTOF JAGIEŁŁO
- Biuro Podróży MARMARA, ul.Piotrkowska 33, 90-410 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65880,00
Oferta z najniższą ceną: 65880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 87435,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Związku Międzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi"
- Prace związane z pielęgnacją oraz usuwaniem drzew rosnących w pasach dróg gminnych oraz wojewódzkich w 2025 r.
- Świadczenie usług transportowych dwoma pojazdami wraz z kierowcami, obejmujących przewóz łączny materiałów i osób do budynków komunalnych oraz lokali mieszkalnych będących własnością Gminy, (...)
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem podczas organizacji w 2025 roku Regionalnych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych na potrzeby Zamawiającego 2025
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- zorganizowanie i przeprowadzenie sześciodniowego wyjazdu profilaktyczno-edukacyjnego (5 noclegów) dla 16 osób zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością".
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.