eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceParkowanie i przechowywanie pojazdów i ich części zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez KMP Ruda Śląska lub każdą inną jednostkę policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem KMP Ruda Śląska.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Katowice: Parkowanie i przechowywanie pojazdów i ich części zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez KMP Ruda Śląska lub każdą inną jednostkę policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem KMP Ruda Śląska.
Numer ogłoszenia: 216759 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Parkowanie i przechowywanie pojazdów i ich części zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez KMP Ruda Śląska lub każdą inną jednostkę policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem KMP Ruda Śląska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi - parkowania i przechowywania pojazdów i ich części zabezpieczonych na koszt Policji na terenie miasta Ruda Śląska

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.51.10.00 - Usługi parkingowe Kod CPV wg słownika 2008: 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a/ nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy pzp musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeśli jeden z nich nie spełnia choćby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie, b/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 50.000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych).W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, występuje warunek sumowania potencjałów, c/ wykonawca posiada parking położony w granicach administracyjnych miasta Ruda Śląska d/ parking powinien być ogrodzony, oświetlony i strzeżony całodobowo z całodobowym dostępem oraz łącznością telefoniczną, e/ liczba miejsc parkingowych dla samochodów o dmc. do 3.5 tony wynosi co najmniej 50 miejsc a dla samochodów powyżej 3,5 tony co najmniej 5, f/ parking powinien być wyposażony w kanał lub dźwig, lub podnośnik słupowy o nośności minimum 2,5 tony, g/ parking musi być wyposażony w wiatę lub zadaszenie umożliwiające zabezpieczenie jednorazowe co najmniej 10 pojazdów do 3,5 tony, h/ Parking powinien posiadać możliwość zabezpieczenia elementów i części samochodowych w zamykanym pomieszczeniu ( np. hala, garaż ), i/ wykonawca powinien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny do terenu na którym wykonuje działalność usługową w zakresie wykonywanych usług przechowywania pojazdów. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust 1-2 ustawy. Oferta wykonawcy, której treść nie będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 26 ustawy: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia* osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. dla podmiotu zbiorowego w myśl przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197 z 27.11.2002r. poz. 1661), wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. . 4.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego , każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określone w punkcie 1, 2, 3, 4, 5 i/lub 6 zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 8.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 3, 4 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9.Jeżeli w kraju pochodzenia* osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 8 oraz ppkt. 2 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: kraj pochodzenia - zdefiniowano w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz. 1176 z późn. zm.). Zgodnie z art. 2 pkt. 9 cytowanej ustawy krajem pochodzenia jest państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. Tym samym Zamawiający wymagając złożenia odpowiedniego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia danej osoby, będzie brał pod uwagę państwo, którego obywatelstwo posiada dana osoba. Dopiero wtedy, gdy nie da się ustalić obywatelstwa lub gdy taka osoba nie posiada obywatelstwa żadnego państwa, będzie brane pod uwagę państwo, w którym stale zamieszkuje. B/ Dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania na podstawie art. 25 ustawy pzp.: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dokument, z którego w sposób jednoznaczny ma wynikać, że wykonawca jest uprawniony do zarządzania terenem, na którym znajduje się parking. Dokumentem tym może być np. akt notarialny, umowa najmu, umowa dzierżawy. 3. Oświadczenie na okoliczność posiadania terenu parkingu ogrodzonego, oświetlonego i strzeżonego całodobowo z całodobowym dostępem na parking oraz łącznością telefoniczną (załącznik nr 2 do SIWZ ). 4. Oświadczenie o posiadaniu co najmniej 50 miejsc parkingowych o dmc do 3,5 tony a dla samochodów o dmc powyżej 3,5 tony co najmniej 5 miejsc na potrzeby zamawiającego ( załącznik nr 2 do SIWZ ). 5.Oświadczenie na okoliczność wyposażenia parkingu w kanał lub dźwig, lub podnośnik słupowy o nośności do 2,5 tony ( załącznik nr 2 do SIWZ ). 6. Oświadczenie o możliwości zabezpieczenia elementów samochodów lub całych samochodów w zamkniętych pomieszczeniach ( np. garaz, hala itp. ) ( załącznik nr 2 do SIWZ ). 7. Oświadczenie o posiadaniu wiaty lub innego pomieszczenia w celu zabezpieczenie jednorazowo co najmniej 10 pojazdów o dmc do 3,5 tony ( załącznik nr 2 do SIWZ ). 8. Oświadczenie o lokalizacji parkingu z podaniem oznaczenia miejsca ( ul. nr posesji ) ( załącznik nr 2 do SIWZ ). 9. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie określonym punktem VII.A.1 SIWZ niezbędne jest w ofercie pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Na dokumencie stwierdzającym ustanowienie pełnomocnika muszą być naklejone znaki opłaty skarbowej (Dz.U. z dnia 09.09.2000 nr 86 poz. 960 z późn. zm.). 10. W przypadku podpisywania oferty przez jednego ze wspólników spółki cywilnej niezbędne jest złożenie w ofercie pełnomocnictwa zgodnie z punktem powyżej lub umowy spółki, z której ma wynikać jednoznacznie upoważnienie do samodzielnego reprezentowania spółki. 11. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy pzp wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców w sposób umożliwiający identyfikację wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Na dokumencie stwierdzającym ustanowienie pełnomocnika muszą być naklejone znaki opłaty skarbowej (Dz.U. z dnia 09.09.2000 nr 86 poz. 960 z późn. zm. oraz Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 5.12.2000r. ze zm.). 12. W przypadku udzielania pełnomocnictwa w zakresie innym niż wymieniony punktem 3-5, do dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika należy uiścić opłatę skarbową ((Dz.U. z dnia 09.09.2000 nr 86 poz. 960 z późn. zm.) w sposób określony Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 5.12.2000r. ze zm. tj. poprzez naklejenie znaków opłaty skarbowej w wysokości 15 złotych. Przed podpisaniem umowy zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania sprawdzenia zgodności przedłożonych oświadczeń ze stanem faktycznym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej, ul. gen. Hallera 9, 41-109 Ruda Śląska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej, ul. gen. Hallera 9, 41-109 Ruda Śląska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.