Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-26
Wadowice: Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla osób bezrobotnych pn.:
Cz I. Magazynier - profesjonalny pracownik hurtowni i magazynu z obsługą komputera i wózka jezdniowego,
Cz II. Pracownik biurowy,
Cz III. Opiekun osób zależnych z elementami rehabilitacji,
Cz IV. Pracownik sprzątający z użyciem mechanicznych maszyn czyszczących,
Cz V. Sprzedawca z profesjonalną obsługą klienta,
Cz VI. Palacz kotłów wodnych i parowych na paliwo stałe, ciekłe i gazowe,
Cz VII. Specjalista ds. kadr i płac,
Cz VIII. Animator czasu wolnego
Numer ogłoszenia: 216762 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach , ul. Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8737100, faks 033 8737100 w. 132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla osób bezrobotnych pn.: Cz I. Magazynier - profesjonalny pracownik hurtowni i magazynu z obsługą komputera i wózka jezdniowego, Cz II. Pracownik biurowy, Cz III. Opiekun osób zależnych z elementami rehabilitacji, Cz IV. Pracownik sprzątający z użyciem mechanicznych maszyn czyszczących, Cz V. Sprzedawca z profesjonalną obsługą klienta, Cz VI. Palacz kotłów wodnych i parowych na paliwo stałe, ciekłe i gazowe, Cz VII. Specjalista ds. kadr i płac, Cz VIII. Animator czasu wolnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla osób bezrobotnych z lekkim lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wadowicach w ramach realizacji projektu pn. Twoja szansa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. Zamówienie podzielone jest na osiem części. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części zamówienia: Część I Magazynier - profesjonalny pracownik hurtowni i magazynu z obsługą komputera i wózka jezdniowego - 1 osoba - stopień niepełnospr.: lekki- 1 os, Część II Pracownik biurowy - 4 osoby - stopień niepełnospr.: umiarkowany - 2 os, lekki - 2 os, Część III Opiekun osób zależnych z elementami rehabilitacji - 1 osoba - stopień niepełnospr.: lekki - 1 os, Część IV Pracownik sprzątający z użyciem mechanicznych maszyn czyszczących - 4 osoby - stopień niepełnospr.: umiarkowany - 1 os, lekki - 3 os, Część V Sprzedawca z profesjonalną obsługą klienta - 1 osoba - stopień niepełnospr.: lekki - 1 os, Część VI Palacz kotłów wodnych i parowych na paliwo stałe, ciekłe i gazowe - 2 osoby - stopień niepełnospr.: lekki - 2 os, Część VII Specjalista ds. kadr i płac - 1 osoba - stopień niepełnospr.: lekki - 1 os, Część VIII Animator czasu wolnego - 1 osoba - stopień niepełnospr.: lekki - 1 os.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca : - złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ) odpowiednio do jednej z ośmiu części zamówienia, - złoży oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ- odpowiednio od jednej do ośmiu części zamówienia, - złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do prowadzenia szkoleń i wydawania zaświadczeń dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym według programu opracowanego lub zatwierdzonego przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki, stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ - dla pierwszej części zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w tym zakresie pisemne oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w tym zakresie pisemne oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w tym zakresie pisemne oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w tym zakresie pisemne oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz ofertowy (według wzoru stanowiącego, odpowiednio od jednej do ośmiu części zamówienia załączniki nr 1 - 8 do SIWZ); - kserokopie posiadanych certyfikatów jakości usług (np. akredytacja, normy ISO) - poświadczonych za zgodność z oryginałem - jeśli Wykonawca je posiada i uzna, że będzie składał w ofercie; - kserokopię dokumentu określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej kserokopia umowy spółki wraz z aneksami) - jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Certyfikaty jakości usług - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zmiany terminu realizacji szkolenia, z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę, a także na wniosek Zamawiającego pod warunkiem, że zachowany zostanie wymiar godzin poszczególnych szkoleń, 2) Zmiany w liczbie szkolonych bezrobotnych - w odniesieniu do II, IV i VI części zamówienia, jeżeli z przyczyn niezależnych od stron umowy nie jest możliwe skierowanie na szkolenie wskazanej w SIWZ liczby bezrobotnych z powodu : - niepodjęcia szkolenia lub rezygnacji kandydata pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, - niestawienia się kandydata na szkoleniu pomimo wezwania Powiatowego Urzędu Pracy w Wadowicach, 3) Zmiany miejsca szkolenia, jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, nie może on świadczyć usługi w miejscu wskazanym w ofercie (np. zdarzenia losowe, awarie, wypowiedzenie umowy najmu/dzierżawa sal wykładowych), pod warunkiem zapewnienia warunków lokalowych co najmniej równoważnych do poprzednich. 4) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić pisemnie Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i przedstawić propozycję dokonania zmiany. 5) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w materiałach dydaktycznych przekazywanych Beneficjentom Ostatecznym w pierwszym dniu szkolenia, pod warunkiem zapewnienia materiałów co najmniej równoważnych do poprzednich oraz pod warunkiem pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i uzyskaniu jego zgody na wprowadzenie proponowanych zmian. 6) Zamawiający dopuszcza zmianę wykładowcy wskazanego w ofercie, jeżeli będzie to spowodowane szczególnymi okolicznościami uzasadniającymi konieczności dokonania zmiany (np. sytuacje choroby, pobyt w stacjonarnym zakładzie opieki zdrowotnej, potwierdzonej odpowiednim zaświadczeniem lekarskim na druku ZUS ZLA, rozwiązanie stosunku pracy, nagły wyjazd, zgon) i proponowana nowa osoba do prowadzenia zajęć edukacyjnych będzie miała kwalifikacje oraz doświadczenie co najmniej takie jak osoba zmieniana. Wprowadzenie zmian jest możliwe wyłącznie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 7) Wszelkie zmiany mogą nastąpić wyłącznie wtedy, gdy Zamawiający wyrazi na nie zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY W WADOWICACH, ul. Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 10:30, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY W WADOWICACH, ul. Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice, pok. 204 (Sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Twoja szansa jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Magazynier - profesjonalny pracownik hurtowni i magazynu z obsługą komputera i wózka jezdniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 1 osoba Czas i intensywność szkolenia: a) szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym plan nauczania nie może być dłuższy niż 8 godzin zegarowych dziennie, b) wymaga się, aby zajęcia odbywały się w godzinach od 8.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku w ciągu następujących po sobie kolejno dni roboczych (z wyłączeniem niedzieli, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), c) za godzinę zegarową uznaje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. Liczba godzin zajęć: 149 godzin zajęć, w tym 80 godzin zajęć teoretycznych oraz 69 godzin zajęć praktycznych. Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej (Liczba godzin zajęć teoretycznych/Liczba godzin zajęć praktycznych): Tematy zajęć edukacyjnych 1. Sprzedaż hurtowa a detaliczna (1/-) 2. Zasady i podstawy organizacji gospodarki magazynowej (2/-) 3. Zasady odbioru, przyjęcia oraz wydania wyrobów i materiałów (2/-) 4. Dokumentacja obrotu magazynowego i ewidencja zapasów (2/5) 5. Inwentaryzacja stanów magazynowych (2/2) 6. Wyposażenie magazynu (3/-) 7. Personel magazynowy - prawa, obowiązki i zakresy czynności (2/-) 8. BHP w hurtowni i magazynie (1/-) 9. Obsługa kasy fiskalnej (5/5) 10. Obsługa komputera (10/20) 11. Obsługa programu SUBIEKT (4/16) 12. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym (44/15) 13. Bezpieczna obsługa - wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia (2/6).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Certyfikaty jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Pracownik biurowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 4 osoby Czas i intensywność szkolenia: a) szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym plan nauczania nie może być dłuższy niż 7 godzin zegarowych dziennie, b) wymaga się, aby zajęcia odbywały się w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku w ciągu następujących po sobie kolejno dni roboczych (z wyłączeniem niedzieli, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), c) za godzinę zegarową uznaje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. Liczba godzin zajęć: 80 godzin zajęć, w tym 36 godzin zajęć teoretycznych oraz 44 godziny zajęć praktycznych. Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej (Liczba godzin zajęć teoretycznych/Liczba godzin zajęć praktycznych): Tematy zajęć edukacyjnych 1. Organizacja pracy biurowej (2/-) 2. Korespondencja biurowa (3/3) 3. Dokumentacja handlowa (3/3) 4. Bezpieczeństwo i higiena pracy w biurze (4/-) 5. Obsługa urządzeń biurowych (ksero, fax, bindownica) (2/4) 6. Komputer w pracy biurowej (10/30) 7. Prawo cywilne i handlowe (4/-) 8. Marketing (4/-) 9. Prawo pracy (4/4).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Certyfikaty jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Opiekun osób zależnych z elementami rehabilitacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 1 osoba Czas i intensywność szkolenia: a) szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym plan nauczania nie może być dłuższy niż 8 godzin zegarowych dziennie, b) wymaga się, aby zajęcia odbywały się w godzinach od 8.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku w ciągu następujących po sobie kolejno dni roboczych (z wyłączeniem niedzieli, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), c) za godzinę zegarową uznaje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. Liczba godzin zajęć: 150 godzin zajęć, w tym 56 godzin zajęć teoretycznych oraz 94 godziny zajęć praktycznych. Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej (Liczba godzin zajęć teoretycznych/Liczba godzin zajęć praktycznych): Tematy zajęć edukacyjnych 1. Zagadnienia prawne (2/-) 2. Podstawy psychologii (5/5) 3. Gerontologia (12/-) 4. Podstawy psychiatrii (10/-) 5. Podstawy rozwoju i wychowania dziecka (2/10) 6. Dietetyka i przygotowywanie posiłków (1/9) 7. Podstawy higieny i pielęgnacji (1/44) 8. System pomocy społecznej i służba zdrowia (8/-) 9. Organizacja pracy własnej (1/2) 10. Zagadnienia etyki zawodowej opiekunki (3/-) 11. Pierwsza pomoc przedlekarska (1/4) 12. Podstawy rehabilitacji (8/17) 13. Aktywizacja osób zależnych (2/3).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Certyfikaty jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Pracownik sprzątający z użyciem mechanicznych maszyn czyszczących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 4 osoby Czas i intensywność szkolenia: a) szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym plan nauczania nie może być dłuższy niż 7 godzin zegarowych dziennie, b) wymaga się, aby zajęcia odbywały się w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku w ciągu następujących po sobie kolejno dni roboczych (z wyłączeniem niedzieli, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), c) za godzinę zegarową uznaje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. Liczba godzin zajęć: 120 godzin, w tym 40 godziny zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych. Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej (Liczba godzin zajęć teoretycznych/Liczba godzin zajęć praktycznych): Tematy zajęć edukacyjnych 1. Zasady sprzątania wg nowoczesnych systemów utrzymania czystości (8/-) 2. Zasady organizacji służb sprzątających (10/-) 3. Sprzęt sprzątający (12/-) 4. Środki chemiczne i dezynfekcyjne wykorzystywane w wykonywaniu usług wewnątrz pomieszczeń i usług zewnętrznych (10/-) 5. Techniki sprzątania - ćwiczenia praktyczne (-/80).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Certyfikaty jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Sprzedawca z profesjonalną obsługą klienta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 1 osoba Czas i intensywność szkolenia: a) szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym plan nauczania nie może być dłuższy niż 7 godzin zegarowych dziennie, b) wymaga się, aby zajęcia odbywały się w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku w ciągu następujących po sobie kolejno dni roboczych (z wyłączeniem niedzieli, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), c) za godzinę zegarową uznaje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. Liczba godzin zajęć: 45 godzin zajęć, w tym 27 godzin zajęć teoretycznych oraz 18 godzin zajęć praktycznych. Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej (Liczba godzin zajęć teoretycznych/Liczba godzin zajęć praktycznych): Tematy zajęć edukacyjnych 1. Podstawy sztuki sprzedawania - przygotowanie do samodzielnej pracy (2/6) 2. Zasady i reguły treningu negocjacyjnego (5/-) 3. Techniki sprzedaży (5/1) 4. Metody obsługi (7/-) 5. Obiekcje i pytania klientów (0/4) 6. Praca w sklepie (2/3) 7. Minimum sanitarne HACCP (2/-) 8. Prawne aspekty sprzedaży (4/4).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Certyfikaty jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: VI - Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Palacz kotłów wodnych i parowych na paliwo stałe, ciekłe i gazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 2 osoby Czas i intensywność szkolenia: a) szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym plan nauczania nie może być dłuższy niż 7 godzin zegarowych dziennie, b) wymaga się, aby zajęcia odbywały się w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku w ciągu następujących po sobie kolejno dni roboczych (z wyłączeniem niedzieli, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), c) za godzinę zegarową uznaje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. Liczba godzin zajęć: 90 godzin zajęć, w tym 25 godzin zajęć teoretycznych oraz 65 godzin zajęć praktycznych. Szkolenie winno zakończyć się egzaminem złożonym przed komisją kwalifikacyjną. Cenę egzaminu należy ująć w kosztach szkolenia. Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej (Liczba godzin zajęć teoretycznych/Liczba godzin zajęć praktycznych): Tematy zajęć edukacyjnych 1. Wybrane wiadomości z techniki cieplnej (3/-) 2. Materiały i armatura stosowana w instalacjach centralnego ogrzewania (1/-) 3. Woda w kotłowniach centralnego ogrzewania (1/-) 4. Kotłownie centralnego ogrzewania(2/-) 5. Budowa i eksploatacja kotłów wodnych, parowych opalanych paliwem stałym, ciekłym i gazowym (12/-) 6. Instalacje centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (3/-) 7. Bezpieczeństwo i higiena pracy, p-poż. (2/-) 8. Prawo energetyczne, dozór techniczny, ochrona środowiska (1/-) 9. Zajęcia praktyczne (-/65).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Certyfikaty jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Specjalista ds. kadr i płac.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 1 osoba Czas i intensywność szkolenia: a) szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym plan nauczania nie może być dłuższy niż 7 godzin zegarowych dziennie, b) wymaga się, aby zajęcia odbywały się w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku w ciągu następujących po sobie kolejno dni roboczych (z wyłączeniem niedzieli, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), c) za godzinę zegarową uznaje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. Liczba godzin zajęć: 100 godzin zajęć, w tym 54 godziny zajęć teoretycznych oraz 46 godzin zajęć praktycznych. Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej (Liczba godzin zajęć teoretycznych/Liczba godzin zajęć praktycznych): Tematy zajęć edukacyjnych 1. Organizacja i prawo pracy oraz BHP (6/4) 2. Ubezpieczenia społeczne - teoria (20/-) 3. Ćwiczenia w programie Płatnik - rozliczanie z ZUS (-/30) 4. Płace i system podatkowy- teoria (20/-) 5. Ćwiczenia w programie Symfonia - kadry i płace (-/20).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Certyfikaty jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Animator czasu wolnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 1 osoba Czas i intensywność szkolenia: a) szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym plan nauczania nie może być dłuższy niż 7 godzin zegarowych dziennie, b) wymaga się, aby zajęcia odbywały się w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku w ciągu następujących po sobie kolejno dni roboczych (z wyłączeniem niedzieli, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), c) za godzinę zegarową uznaje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. Liczba godzin zajęć: 90 godzin, w tym 17 godzin zajęć teoretycznych i 73 godziny zajęć praktycznych. Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej (Liczba godzin zajęć teoretycznych/Liczba godzin zajęć praktycznych): Tematy zajęć edukacyjnych 1. Integracja grupy (4/4) 2. Teoretyczne podstawy pracy animatora (3/-) 3. ABC Animatora (2/3) 4. Mowa ciała (1/5) 5. Elementy konferansjerki (2/6) 6. Charakterystyki grup (3/2) 7. Zajęcia teatralne (-/10) 8. Zajęcia plastyczne (-/10) 9. Zajęcia sportowe (2/10) 10. Zajęcia muzyczno-taneczne (-/10) 11. Sytuacje trudne (-/3) 12. Tworzenie własnych scenariuszy zajęć animacyjnych (-/10).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Certyfikaty jakości usług - 20
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Projekt techniczny budowy kanalizacji deszczowej na Dzwonku w Gorzeniu Dolnym
- Dostawa wyrobów do diagnostyki dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa fortepianu dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Wadowicach
- Usługa kompleksowej ochrony budynków wraz z obsługą szatni Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
- Utrzymanie i obsługa cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Wadowice w 2025 roku
- Zabezpieczenie przed wodą gruntową budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programów graficznych Adobe - "Pakiet graficzny Adobe Illustrator" w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.