Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-08
Warszawa: Ochrona fizyczna budynków administracyjnych ZGN w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, osiedla Meissnera oraz konwojowanie gotówki.
Numer ogłoszenia: 216766 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4/12, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8101043, fax 022 8100474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl/przetargi_zampub.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna budynków administracyjnych ZGN w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, osiedla Meissnera oraz konwojowanie gotówki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna budynków administracyjnych ZGN w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, osiedla Meissnera oraz konwojowanie gotówki. Wartości zamówienia mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie obejmuje kompleksową ochronę terenu i obiektów przy ul. Meissnera 5,7,9,11 i 13 w Warszawie, usługę dozoru mienia Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy (Siedziba ZGN ul. Walewska 4, AN1- ul. Niekłańska 35a, AN3 - ul. Owsiana 5, AN4 - ul. Wąwolnicka 3, AN5 - ul. Siennicka 44, AN6 - ul. Sulejkowska 45, AN7-ul. Hetmańska 25), usługę ochrony i konwojowania gotówki dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy i podległych administracji
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: na całość 9.300,00 zł. (część 1 - 3.700,00 zł, część 2 - 5.000,00 zł, część 3 - 600,00 zł)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty o których mowa w art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym każdy z wykonawców musi spełniać warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków i wymogów dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 ww. ustawy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty oraz oświadczenia jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1).oferta i załączniki zgodne z SIWZ, 2)oświadczenia z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3)Wykaz zrealizowanych usług w zakresie przedmiotu zamówienia ostatnich 3 lat (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o zakresie i wartości podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym poszczególne części zamówienia. Dodatkowo dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że umieszczone w wykazie prace zostały wykonane należycie z ostatnich 3 lat z zakresu: - część 1 - ochrony osiedli mieszkaniowych (min. 2 dokumenty); - część II - ochrony budynków administracji (min. 2 dokumenty); - część III - konwojowania gotówki (min.1 dokument); 4). podpisane instrukcje ochrony stanowiące załącznik nr 5a,b,c do SIWZ 5). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia zaświadczenia - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert; 6). Uprawnienia do wykonywania bez ograniczeń prac lub czynności będących przedmiotem zamówienia - koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia aktualna na dzień składania ofert.7). Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert; 8). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert;9). Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.10). Oświadczenie, że przeciwko firmie bądź członkom zarządu nie jest prowadzone postępowanie karno-skarbowe lub karne.11). Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wraz z potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kserokopiami licencji - min. I stopnia - dla pracowników szeregowych oraz II stopnia dla koordynatora). Pracownik przewidziany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia musi posiadać licencję min. I stopnia, zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań. 12). Wykaz posiadanego lub będącego w posiadaniu Wykonawcy na czas realizacji przedmiotu zamówienia sprzętu technicznego koniecznego do wykonania zadania. 13). Oświadczenie o posiadaniu własnej stacji monitorowania alarmów i własnych patroli interwencyjnych. 14). W zakresie części I (świadczenie usług w zakresie prowadzenia kompleksowej ochrony terenu i obiektów mieszczących się w Warszawie przy ul. Meissnera 5,7,9,11 i 13) Wykonawca załączy szczegółową koncepcję realizacji przedmiotu zamówienia - plan ochrony obiektu. 15). Kopia dowodu wpłaty wadium; Ponadto, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy dostarczy ubezpieczenie od OC deliktowe obejmujące okres trwania umowy na kwotę: - usługa dozoru mienia ZGN Praga Południe - nie niższą niż 500.000,00 zł, - świadczenie usług w zakresie prowadzenia kompleksowej ochrony terenu i obiektów mieszczących się w Warszawie przy ul. Meissnera 5,7,9,11 i 13; - nie niższą niż 1.500.000,00 zł; - świadczenie usług związanych z ochroną i konwojowaniem środków finansowych dla ZGN Praga Południe i podległych administracji - nie niższą niż 1.000.000,00 zł
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. czas reakcji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zanpragapld.com.pl/przetarg.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - kancelaria ogólna (pokój nr 1).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie prowadzenia kompleksowej ochrony terenu i obiektów mieszczącej się w Warszawie przy ul. Meissnera 5,7,9,11 i 13..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie prowadzenia kompleksowej ochrony terenu i obiektów mieszczącej się w Warszawie przy ul. Meissnera 5,7,9,11 i 13..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. czas reakcji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa dozoru mienia Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dozoru mienia Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy (Siedziba ZGN ul. Walewska 4, AN1- ul. Niekłańska 35a, AN3 - ul. Owsiana 5, AN4 - ul. Wąwolnicka 3, AN5 - ul. Siennicka 44, AN6 - ul. Sulejkowska 45, AN7-ul. Hetmańska 25)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. czas reakcji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług związanych z ochroną i konwojowaniem środków finansowych dla Zakladu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga m. st. Warszawy i podległych administracji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ochrony i konwojowania gotówki dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy i podległych administracji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrona i dozorowanie w godzinach nocnych obiektów Muzeum Miejskiego Wrocławia"
- Świadczenie w 2025 roku usług ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Apelacyjnego w Lublinie w budynku przy ul. Witosa 18 w Lublinie
- USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia dla WSSE w Warszawie
- Ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w obiektach Urzędu Miasta Zielona Góra w 2025 roku
- Ochrona Zaplecza Magazynowo - Sprzętowego Zakładu Gospodarki Komunalnej, Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Radlinie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.