Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-14
Łódź: ZP/03/2011 Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, części zużywalnych, materiałów eksploatacyjnych do wykonywania morfologii krwi wraz z dzierżawą analizatorów oraz dzierżawa analizatora do pomiaru sedymentacji erytrocytów (OB) w ilości 15 000/badań w skali roku wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 21678 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/03/2011 Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, części zużywalnych, materiałów eksploatacyjnych do wykonywania morfologii krwi wraz z dzierżawą analizatorów oraz dzierżawa analizatora do pomiaru sedymentacji erytrocytów (OB) w ilości 15 000/badań w skali roku wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1: 1. Zestawy odczynnikowe potrzebne do wykonania 90.000 morfologii krwi w okresie 1 roku (z 5-częściowym rozdziałem automatycznym liczby krwinek białych) - 90000,00 badań; 2. Zestawy odczynnikowe potrzebne do wykonania 4.000 morfologii krwi z retikulocytami w okresie 1 roku - 4000,00 badań; 3. Materiał kontrolny do codziennej kontroli wewnętrznej jakości uzyskiwanych wyników badań - 365 dni w roku, uwzględniając pojemność fiolek i trwałość oznaczanego materiału w czasie - dla analizatora podstawowego; 4. Materiał kontrolny do codziennej kontroli wewnętrznej jakości uzyskiwanych wyników badań - 365 dni w roku, uwzględniając pojemność fiolek i trwałość oznaczanego materiału w czasie - dla analizatora zapasowego; 5. Części zużywalne analizatorów oraz materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy analizatorów i wykonania ww. liczby badań w okresie 1 roku; 6. Dzierżawa analizatora podstawowego do wykonywania ww. liczby badań - 12 m-cy; 7. Dzierżawa analizatora zapasowego do wykonywania ww. liczby badań - 12 m-cy; Pakiet nr 2: 1. Dzierżawa analizatora do pomiaru współczynnika sedymentacji erytrocytów (OB) - odczyt odbywa się we krwi pobranej na morfologię krwi - 12 m-cy; 2. Niezbędne wyposażenie eksploatacyjne do wykonania 15 000,00 badań; 3. Materiał kontrolny na 3 poziomach w ilości zabezpieczającej wykonanie oznaczeń kontrolnych 2 x na tydzień (w skali roku) na trzech poziomach, uwzględniając pojemność fiolek i terminy ważności (dla 15 000,00 badań)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 38.43.40.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679; 2. Karty charakterystyk odczynników. 3. Pełna informacja producenta o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oferowanych analizatorów. 4. Informacje o szczególnych warunkach dostarczania i przechowywania odczynników. 5. Zgodnie z Ustawą o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dnia 11.05.2001 r. Dz. U. 63 poz. 638 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, które z dostarczanych substancji/preparatów posiadają opakowania wielokrotnego a które jednorazowego użytku oraz które z opakowań podlegają obowiązkowi nakładania kaucji.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o podwykonawstwie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. zmiana stawki podatku VAT; 2. zmiana nazwy lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów; 3. niewykorzystanie ilości w okresie trwania umowy; 4. zmiana sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie zmiana liczby opakowań. W wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji; 5. jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; 6. zmiana organizacyjna Instytutu CZMP istotna dla realizacji niniejszej umowy; 7. zmiana formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej; 8. zmiana adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; 9. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestawy odczynnikowe potrzebne do wykonania 90.000 morfologii krwi w okresie 1 roku (z 5-częściowym rozdziałem automatycznym liczby krwinek białych) - 90000,00 badań; 2. Zestawy odczynnikowe potrzebne do wykonania 4.000 morfologii krwi z retikulocytami w okresie 1 roku - 4000,00 badań; 3. Materiał kontrolny do codziennej kontroli wewnętrznej jakości uzyskiwanych wyników badań - 365 dni w roku, uwzględniając pojemność fiolek i trwałość oznaczanego materiału w czasie - dla analizatora podstawowego; 4. Materiał kontrolny do codziennej kontroli wewnętrznej jakości uzyskiwanych wyników badań - 365 dni w roku, uwzględniając pojemność fiolek i trwałość oznaczanego materiału w czasie - dla analizatora zapasowego; 5. Części zużywalne analizatorów oraz materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy analizatorów i wykonania ww. liczby badań w okresie 1 roku; 6. Dzierżawa analizatora podstawowego do wykonywania ww. liczby badań - 12 m-cy; 7. Dzierżawa analizatora zapasowego do wykonywania ww. liczby badań - 12 m-cy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. ocena parametrów technicznych analizatorów - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dzierżawa analizatora do pomiaru współczynnika sedymentacji erytrocytów (OB) - odczyt odbywa się we krwi pobranej na morfologię krwi - 12 m-cy; 2. Niezbędne wyposażenie eksploatacyjne do wykonania 15 000,00 badań; 3. Materiał kontrolny na 3 poziomach w ilości zabezpieczającej wykonanie oznaczeń kontrolnych 2 x na tydzień (w skali roku) na trzech poziomach, uwzględniając pojemność fiolek i terminy ważności (dla 15 000,00 badań)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Dostawa mikrokuwet do oznaczania hemoglobiny, krwi kontrolnej oraz akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów.
- Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów Rapid Point 500 oraz Epoc Rider 25150 firmy Siemens.
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.