eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/03/2011 Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, części zużywalnych, materiałów eksploatacyjnych do wykonywania morfologii krwi wraz z dzierżawą analizatorów oraz dzierżawa analizatora do pomiaru sedymentacji erytrocytów (OB) w ilości 15 000/badań w skali roku wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-14

Łódź: ZP/03/2011 Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, części zużywalnych, materiałów eksploatacyjnych do wykonywania morfologii krwi wraz z dzierżawą analizatorów oraz dzierżawa analizatora do pomiaru sedymentacji erytrocytów (OB) w ilości 15 000/badań w skali roku wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 21678 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/03/2011 Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, części zużywalnych, materiałów eksploatacyjnych do wykonywania morfologii krwi wraz z dzierżawą analizatorów oraz dzierżawa analizatora do pomiaru sedymentacji erytrocytów (OB) w ilości 15 000/badań w skali roku wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1: 1. Zestawy odczynnikowe potrzebne do wykonania 90.000 morfologii krwi w okresie 1 roku (z 5-częściowym rozdziałem automatycznym liczby krwinek białych) - 90000,00 badań; 2. Zestawy odczynnikowe potrzebne do wykonania 4.000 morfologii krwi z retikulocytami w okresie 1 roku - 4000,00 badań; 3. Materiał kontrolny do codziennej kontroli wewnętrznej jakości uzyskiwanych wyników badań - 365 dni w roku, uwzględniając pojemność fiolek i trwałość oznaczanego materiału w czasie - dla analizatora podstawowego; 4. Materiał kontrolny do codziennej kontroli wewnętrznej jakości uzyskiwanych wyników badań - 365 dni w roku, uwzględniając pojemność fiolek i trwałość oznaczanego materiału w czasie - dla analizatora zapasowego; 5. Części zużywalne analizatorów oraz materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy analizatorów i wykonania ww. liczby badań w okresie 1 roku; 6. Dzierżawa analizatora podstawowego do wykonywania ww. liczby badań - 12 m-cy; 7. Dzierżawa analizatora zapasowego do wykonywania ww. liczby badań - 12 m-cy; Pakiet nr 2: 1. Dzierżawa analizatora do pomiaru współczynnika sedymentacji erytrocytów (OB) - odczyt odbywa się we krwi pobranej na morfologię krwi - 12 m-cy; 2. Niezbędne wyposażenie eksploatacyjne do wykonania 15 000,00 badań; 3. Materiał kontrolny na 3 poziomach w ilości zabezpieczającej wykonanie oznaczeń kontrolnych 2 x na tydzień (w skali roku) na trzech poziomach, uwzględniając pojemność fiolek i terminy ważności (dla 15 000,00 badań)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 38.43.40.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679; 2. Karty charakterystyk odczynników. 3. Pełna informacja producenta o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oferowanych analizatorów. 4. Informacje o szczególnych warunkach dostarczania i przechowywania odczynników. 5. Zgodnie z Ustawą o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dnia 11.05.2001 r. Dz. U. 63 poz. 638 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, które z dostarczanych substancji/preparatów posiadają opakowania wielokrotnego a które jednorazowego użytku oraz które z opakowań podlegają obowiązkowi nakładania kaucji.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o podwykonawstwie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zmiana stawki podatku VAT; 2. zmiana nazwy lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów; 3. niewykorzystanie ilości w okresie trwania umowy; 4. zmiana sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie zmiana liczby opakowań. W wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji; 5. jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; 6. zmiana organizacyjna Instytutu CZMP istotna dla realizacji niniejszej umowy; 7. zmiana formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej; 8. zmiana adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; 9. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestawy odczynnikowe potrzebne do wykonania 90.000 morfologii krwi w okresie 1 roku (z 5-częściowym rozdziałem automatycznym liczby krwinek białych) - 90000,00 badań; 2. Zestawy odczynnikowe potrzebne do wykonania 4.000 morfologii krwi z retikulocytami w okresie 1 roku - 4000,00 badań; 3. Materiał kontrolny do codziennej kontroli wewnętrznej jakości uzyskiwanych wyników badań - 365 dni w roku, uwzględniając pojemność fiolek i trwałość oznaczanego materiału w czasie - dla analizatora podstawowego; 4. Materiał kontrolny do codziennej kontroli wewnętrznej jakości uzyskiwanych wyników badań - 365 dni w roku, uwzględniając pojemność fiolek i trwałość oznaczanego materiału w czasie - dla analizatora zapasowego; 5. Części zużywalne analizatorów oraz materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy analizatorów i wykonania ww. liczby badań w okresie 1 roku; 6. Dzierżawa analizatora podstawowego do wykonywania ww. liczby badań - 12 m-cy; 7. Dzierżawa analizatora zapasowego do wykonywania ww. liczby badań - 12 m-cy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. ocena parametrów technicznych analizatorów - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dzierżawa analizatora do pomiaru współczynnika sedymentacji erytrocytów (OB) - odczyt odbywa się we krwi pobranej na morfologię krwi - 12 m-cy; 2. Niezbędne wyposażenie eksploatacyjne do wykonania 15 000,00 badań; 3. Materiał kontrolny na 3 poziomach w ilości zabezpieczającej wykonanie oznaczeń kontrolnych 2 x na tydzień (w skali roku) na trzech poziomach, uwzględniając pojemność fiolek i terminy ważności (dla 15 000,00 badań)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.