Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-08
Gliwice: Roboty remontowo-budowlane w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 12 w Gliwicach ul. Płocka 16
Numer ogłoszenia: 216819 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 12, ul. Płocka 16, 44-164 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2701517, fax 032 2701517.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 12 w Gliwicach ul. Płocka 16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : montaż 12 szt osłon grzejnikowych, wymianę 4 szt okien, wykonanie wentylacji w kotłowni oraz częściowy remont sal lekcyjnych i pomieszczeń adminitracyjnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.33.12.11 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.11 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie usług remontowo-budowlanych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypis z właściwego rejestru działalności gospodarczej, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso12gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 44-164 Gliwice ul. Płocka 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 09:00, miejsce: ZSO nr 12 , 44-164 Gliwice ul Płocka 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż osłon grzejnikowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż 12 szt osłon grzejnikowych wg wzoru przyjętego w dotychczas zastosowanych obudowach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana okien w sali lekcyjnej nr 6a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymianą objęto 4 szt okien wg istniejącego wzoru.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie wentylacji kotłowni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawiewu i wyciągu w kotłowni szkolnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.11-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: remont sal lekcyjnych i pomieszczeń administracyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakresem prac objęto wykonanie robót malarskich w wytypowanych pomieszczeniach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.80-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Roboty budowlane w podziale na 2 cz: część 1: Naprawa dachu budynku nr 31 w Opolu część 2: Konserwacja elementów wideostrzelnicy w Lublińcu
- Przedłużenie licencji posiadanego przez Zamawiającego systemu Firewall dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
- Wykonanie robót budowlanych na SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie SOR oraz współpracujących pracowni diagnostycznych"
- "Remont z przebudową pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7 - etap II"
- "Przystosowanie części istniejącego budynku na kancelarię Leśnictwa Bącznik"
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.