eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiUsługa przeprowadzenia zabiegów rehabilitacyjnych oraz wsparcia psychologicznego dla osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-27

Grodzisk Mazowiecki: Usługa przeprowadzenia zabiegów rehabilitacyjnych oraz wsparcia psychologicznego dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 216858 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 724 15 70, faks 0-22 724 15 70 wew. 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-grodziski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia zabiegów rehabilitacyjnych oraz wsparcia psychologicznego dla osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zabiegów rehabilitacyjnych dla 11 osób niepełnosprawnych, kobiet i mężczyzn, w miejscu ich zamieszkania (teren Powiatu Grodziskiego), w ramach realizacji projektu Poszerzyć krąg, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie podzielone zostało na dwie części. Część I. Usługa polegać będzie na przeprowadzeniu zabiegów rehabilitacyjnych dla 11 osób niepełnosprawnych ruchowo, ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności , kobiet i mężczyzn, w miejscu ich zamieszkania (teren Powiatu Grodziskiego), Część II. Usługa polegać będzie na przeprowadzeniu cyklu spotkań z osobami niepełnosprawnymi zakwalifikowanymi do zabiegów rehabilitacyjnych oraz osobami z ich otoczenia celem udzielenia wsparcia psychologicznego w zakresie kompetencji i umiejętności społecznych oraz aktywizacji włączającej osoby niepełnosprawne w życie społeczności lokalnej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 85.12.12.70-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg kryterium spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg kryterium spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg kryterium spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg kryterium spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg kryterium spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zastrzega się prawo do dokonania zmian w umowie, które nie są istotne, prawo do zmiany okresu realizacji umowy, zmiany terminu i zasad płatności oraz możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art.144 ust. 1 ustawy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-grodziski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pok. nr 2 - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pok. nr 2 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pt.: Poszerzyć Krąg, realizowany w ramach Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji poprzez powiatowe centra pomocy rodzinie, w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie zabiegów rehabilitacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegać będzie na przeprowadzeniu zabiegów rehabilitacyjnych dla 11 osób niepełnosprawnych ruchowo, ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności , kobiet i mężczyzn, w miejscu ich zamieszkania (teren Powiatu Grodziskiego), Wykonawca będzie zobowiązany do: 1)Wykonania zabiegów rehabilitacyjnych obejmujących swym zakresem: masaż, ćwiczenia czynne, ćwiczenia bierne, ćwiczenia w odciążeniu, ćwiczenia z obciążeniem; 2)Dostosowania rodzajów wykonywanych zabiegów rehabilitacyjnych odpowiednio do potrzeb poszczególnych osób, zgodnie z indywidualnym zaleceniem lekarza prowadzącego osobę niepełnosprawną; 3)Zapewnienia cyklu zabiegów rehabilitacyjnych dla każdej osoby niepełnosprawnej w łącznej wysokości 30 godzin zegarowych (Łącznie dla 11 osób planowane jest przeprowadzenie 330 godzin zegarowych rehabilitacji); 4)Prowadzenia zabiegów nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu. Dodatkowo wymagane jest, aby każdy uczestnik projektu był rehabilitowany przez tą sama osobę, przez cały okres objęty usługą; 5)Ustalenia w porozumieniu z poszczególnymi uczestnikami projektu dokładnych dat i godziny zajęć; 6)Zapewnienia aby osoby prowadzące zabiegi rehabilitacyjne posiadały odpowiednie kwalifikacje z zakresu fizjoterapii lub rehabilitacji (Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania przez Wykonawcę zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia w stosunku do treści oferty, wyłącznie na podstawie uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego i pod warunkiem, że osoby zastępujące będą spełniały wszystkie wymagania określone w SIWZ tj. będą posiadały wykształcenie wyższe na kierunku fizjoterapia lub rehabilitacja oraz będą posiadały minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe);7)Ponoszenia wszelkich kosztów związanych z dojazdem do miejsca zamieszkania uczestników projektu oraz zapewnienia niezbędnych sprzętów do prawidłowego i efektywnego prowadzenia rehabilitacji; 8)Prowadzenia indywidualnej karty rehabilitacji dla każdego uczestnika projektu zawierającej: imię i nazwisko rehabilitanta, imię i nazwisko osoby niepełnosprawnej oraz jej opiekuna (jeżeli dotyczy), datę rozpoczęcia i zakończenia rehabilitacji, datę wykonania i rodzaj przeprowadzonych zabiegów, podpis rehabilitanta oraz podpis osoby niepełnosprawnej lub jej opiekuna. Kartę rehabilitacji należy wypełniać każdorazowo po przeprowadzeniu danego zabiegu rehabilitacyjnego; 9)Przedłożenia kart rehabilitacji wraz z fakturą / rachunkiem rozliczającym usługę. Karty rehabilitacji będą podstawą do potwierdzenia prawidłowości i kompletności przeprowadzonych usług; 10)Powiadomienia Zamawiającego o każdym przypadku przerwania zabiegów rehabilitacyjnych przez uczestnika projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Domowe wsparcie psychologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegać będzie na przeprowadzeniu cyklu spotkań z osobami niepełnosprawnymi zakwalifikowanymi do zabiegów rehabilitacyjnych oraz osobami z ich otoczenia celem udzielenia wsparcia psychologicznego w zakresie kompetencji i umiejętności społecznych oraz aktywizacji włączającej osoby niepełnosprawne w życie społeczności lokalnej. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1)Zapewnienia 8 h wsparcia psychologicznego w zakresie kompetencji i umiejętności społecznych oraz aktywizacji włączającej osoby niepełnosprawne w życie społeczności lokalnej dla każdej osoby niepełnosprawnej; 2)Zapewnienia 2 h wsparcia psychologicznego w zakresie kompetencji i umiejętności społecznych dla otoczenia osoby niepełnosprawnej; 3)Zapewnienia zaplecza kadrowego i technicznego; 4)Zapewnienia wykwalifikowanego personelu; 5)Prowadzenia spotkań w domach osób zakwalifikowanych do zabiegów kinezyterapeutycznych; 6)Wykonania dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych spotkań (indywidualna karta spotkań dla każdego uczestnika)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.