eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-26

Parczew: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie
Numer ogłoszenia: 216872 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie, ul. Wojska Polskiego 21, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3542314, faks 083 3541694 , strona internetowa www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie. 2.Remont będzie prowadzony w ciągu dróg wojewódzkich nr 809, 813, 815, 820, 821, 828 i 829. 3.Zakres robót obejmuje: -likwidacja rakowin w technologii powierzchniowych utrwaleń - 7878 m2, -remont w technologii betonu asfaltowego z ramowaniem - 259,9 Mg, -nakładki grubości 4 cm - 10,3 Mg, -frezowanie - 960 m2. 4.Szczegółowy zakres rzeczowy, ilości robót oraz technologie remontu cząstkowego na poszczególnych drogach zostaną określone w dniu protokólarnego przekazania placu budowy. Protokół przekazania placu budowy będzie zawierać tabelę szczegółowo określającą ilości i wartość robót w poszczególnych technologiach. 5.Remonty cząstkowe należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi: -Wymagania ogólne do Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - D 00.00.00 -Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych techniką sprysku lepiszczem i posypania kruszywem - D 05.03.17.14 -Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym - D 05.03.17.11 -Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno - D 05.03.11. 6.Termin wykonania zamówienia ustala się do dnia 15 października 2011 r. 7.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót opracowanego do umowy Nr 7/RB/2011 z dnia 16.03.2011 r. 7.Okres rękojmi za wady dla robót objętych zamówieniem wynosi 12 miesięcy od daty odbioru ostatecznego. Wartość zamówienia 187030,67 zł netto.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    - uzasadnienie faktyczne: Po zakończeniu remontów cząstkowych w zakresie objętym Umową Nr 7/RB/2011 z dnia 16.03.2011 r. (zamówienie podstawowe), powstały na nawierzchni dróg tut. RDW nowe ubytki pokrowca bitumicznego i wyboje. Wobec powyższego zaistniała potrzeba wykonania kolejnych remontów cząstkowych w technologiach obejmujących zamówienie podstawowe. Zamówienie podstawowe o wartości brutto 1.514.523,00 zł udzielone było w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 230.047,72 zł brutto (wartość nie większa niż 50 % zamówienia podstawowego). Zamówienia uzupełniające były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 28.01.2011 r. Nr 32503-2011 pkt. II 1.4 dla zamówienia podstawowego. - uzasadnienie prawne: w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego - art. 67, ust. 1, pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • konsorcjum firm: Lider - Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S. A. Partner -Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Parczew S.A., ul. Krańcowa 7, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.