eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa papieru kserograficznego, papieru i folii w rolkach, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów w okresie grudzień 2010-grudzień 2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-07

Wrocław: Dostawa papieru kserograficznego, papieru i folii w rolkach, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów w okresie grudzień 2010-grudzień 2011
Numer ogłoszenia: 2168 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370830 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Geodezji , Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocław, al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3272100, 071 3272119, faks 071 3272350.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru kserograficznego, papieru i folii w rolkach, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów w okresie grudzień 2010-grudzień 2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia była dostawa papieru kserograficznego, papieru i folii w rolkach, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów w okresie grudzień 2010 - grudzień 2011. Zamówienie obejmowało trzy części: Część I - Dostawa papieru kserograficznego, Część II - Dostawa papieru i folii w rolkach, Część III - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów. Wykaz materiałów w ramach poszczególnych części zamówienia zawarty był w załączniku nr 1 do SIWZ, natomiast szczegółowe wymagania techniczne Zamawiającego zawarte były w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 37.82.37.00 - Papier do kreślenia map .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa papieru kserograficznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CELTA Andrzej Migdał, Małgorzata Usiatycka Spółka Jawna, ul. Krakowska 29D, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13057,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18553,15

  • Oferta z najniższą ceną: 18126,15 / Oferta z najwyższą ceną: 18577,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa paieru i folii w rolkach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosław Probe Centrum Obsługi Inwestycji INVESTMENT CENTRE, ul. Chmielna 34 lok. 31, 00-020 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9947,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9857,18

  • Oferta z najniższą ceną: 9857,18 / Oferta z najwyższą ceną: 15039,67

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Papes Sp. z o. o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34113,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40961,95

  • Oferta z najniższą ceną: 40961,95 / Oferta z najwyższą ceną: 44162,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.