Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-01-03
Czeladź: dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej w okresie od 02. 01. 2012 r. do 31. 12 .2012 r. z podziałem na zadania:
ZADANIE A - WARZYWA, OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE
ZADANIE B - PRODUKTY ZWIERZĘCE , MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
ZADANIE C - MROŻONKI
ZADANIE D - RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZYCH
Numer ogłoszenia: 2168 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Spacerowa 2, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 0-32 265 35 03, faks 0-32 265 35 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej w okresie od 02. 01. 2012 r. do 31. 12 .2012 r. z podziałem na zadania: ZADANIE A - WARZYWA, OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE ZADANIE B - PRODUKTY ZWIERZĘCE , MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE ZADANIE C - MROŻONKI ZADANIE D - RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej w okresie od 02. 01. 2012 r. do 31. 12 .2012 r. z podziałem na zadania: ZADANIE A - WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE KOD CPV: 03212000-1, 03220000-9, 15330000-0 ZADANIE B - PRODUKTY ZWIERZĘCE , MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE KOD CPV: 15100000-9 ZADANIE C - MROŻONKI KOD CPV - 15229000-0, 15331170-9, 15851000-8 ZADANIE D - RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE KOD CPV - 03142500-3, 15400000-2, 15500000-3, 15600000-4, 15800000-6.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3, 03.21.20.00-1, 03.22.00.00-9, 15.10.00.00-9, 15.22.90.00-0, 15.33.00.00-0, 15.33.11.70-9, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.85.10.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VIS-VITALIS" BIS Jerzy Łakomik
jakie przetargi wygrała firma
"VIS-VITALIS" BIS Jerzy Łakomik
- Jerzy Łakomik VIS - VITALIS BIS, ul. Mysłowicka 17, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40848,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31260,32
Oferta z najniższą ceną: 31260,32 / Oferta z najwyższą ceną: 40690,78
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Handlowy TOMECKA I KOS, ul. Nowopogońska 228, 41-253 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29421,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25046,19
Oferta z najniższą ceną: 25046,19 / Oferta z najwyższą ceną: 28587,48
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAŁA MARIAN Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI"
jakie przetargi wygrała firma
BAŁA MARIAN Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI"
- Marian Bała HURTOWNIA MROŻONEK I LODÓW CAPRI, Ul. Jabłoniowa 5b, 41-214 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20860,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17330,56
Oferta z najniższą ceną: 17330,56 / Oferta z najwyższą ceną: 19757,14
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Monika Jęcek -Forma F.H.U. MAWI, Ul.35-lecia 1a, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31738,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28026,63
Oferta z najniższą ceną: 28026,63 / Oferta z najwyższą ceną: 32017,24
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art.70 Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę , jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych , a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8. Uzasadnienie faktyczne: przedmiotem zamówienia jest dostawa art. żywnościowych będąca dostawą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych a szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8. W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki określone w art.70 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- "Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Urzędu Miasta Czeladź (SE-ZP.271.1.8.2024)
- Zarządzanie Węzłem Przesiadkowym przy ul. Kombatantów w Czeladzi (SE-ZP.271.1.9.2024)
- Usługa gastronomiczna w DPS "SENIOR" im. Jana Kaczmarka w Czeladzi w okresie od 01.01.2025 do 30.06.2025
- Zakup samochodu na potrzeby Zagłębiowskiego Szpitala Klicznicznego
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.