Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Iłża: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SPZZOZ SZPITALA W IŁŻY.
Numer ogłoszenia: 216901 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży, ul. Bodzentyńska 17, 27-100 Iłża, woj. mazowieckie, tel. 048 6163175 w. 52, 6163063, fax 048 6163175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalilza.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SPZZOZ SZPITALA W IŁŻY..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SPZZOZ SZPITALA W IŁŻY.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3 100,00zł(słownie: trzy tysiące sto złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz koncesję, zezwolenie lub inny dokument zezwalający na prowadzenie działalności . 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Przedstawić osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia. W wykazie winna występować min. 1 osoba z wykształceniem wyższym. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagana informacja o posiadanych środkach finansowych. Zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał na swoim koncie kwotę w wysokości, co najmniej 1/12 wartości brutto oferty lub zdolność kredytową do tej wysokości. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp).Przedstawić niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3 Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Dołączyć koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie hurtowni lub dokument w innej formie zgodnej z Ustawą ; 4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 7 Zdolność techniczna: Proszę przedstawić w ofercie: Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawcy winni załączyć wypełniony wykaz oraz przedstawić osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia. W wykazie winna występować min. 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższa 8 Zdolność ekonomiczna i finansowa: Proszę przedstawić w ofercie: Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W informacji bankowej o posiadanych środkach, zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał na swoim koncie kwotę w wysokości, co najmniej 1/12 wartości brutto oferty, która będzie potrzebna do zrealizowania pierwszej dostawy. W przypadku informacji bankowej o zdolności kredytowej wykonawcy - winna także zawierać dane dotyczące zdolności kredytowej wykonawcy do wysokości, co najmniej wymienionej wyżej wartości brutto oferty. Wyjaśnienie: Wysokość kwoty 1/12 wartości brutto oferty wylicza wykonawca. Nie uznaje się opinii bankowej zawierającej informację o wysokości posiadanych środków finansowych wyrażonych w postaci cyfrowej np. saldo wyraża się kwotą x-cyfrową lub zawierającej tylko informację o obrotach. 9 Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia posiadały pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy. W celu potwierdzenia powyższego warunku proszę do oferty załączyć oświadczenie, że oferowane przedmioty zamówienia posiadają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy wg wzoru załączonego do SIWZ. Ponadto do oferty winny być dołączone następujące dokumenty: 10 Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty w gotówce lub inny oryginalny dokument wpięty do oferty w kolejności. 11 Wypełniony w całości i podpisany: oferowany Formularz cenowy wg wzoru załączonego do SIWZ. 12 Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalilza.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpitalilza.com.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego -Budynek Przychodni Specjalistycznej 27-100 IŁŻA ul. Bodzentyńska 17 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI IŁŻA
więcej: przetargi IŁŻA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie II
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 8 PAKIETÓW
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, różnych materiałów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wstrzykiwacza TK"
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.