eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinKPP Szczecinek-budowa nowej siedziby, ul. Polna 25

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-11

Szczecin: KPP Szczecinek-budowa nowej siedziby, ul. Polna 25
Numer ogłoszenia: 216933 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KPP Szczecinek-budowa nowej siedziby, ul. Polna 25.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: KPP Szczecinek-nowa siedziba, ul. Polna 25. 1. Przedmiot inwestycji (ujęty w opracowaniu projektowym) jest realizowany etapami. 2. W roku 2011 realizowany będzie I etap Przebudowa kolektora ciepłowniczego na odcinku kolizji z budynkiem biurowym, roboty ziemne (wykopy szerokoprzestrzenne) z wywozem urobku na odl. do 200 m z zagęszczaniem, roboty fundamentowe termin realizacji do 30.11.2011 r. następne etapy: -etap II Budowa budynku biurowego i budynków zaplecza technicznego do 30.05.2013 r. -etap III Zagospodarowanie terenu do 30.11.2013 r. -etap IV Rozruch technologiczny ( wyposażenie w sprzęt) do 30.04.2014 r. 3. Szczegółowy opis robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej został zawarty w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót poszczególnych branż, a ich ilość w przedmiarach robót załączonych do wniosku. Zakres robót obejmuje: a)-roboty budowlane związane z przygotowaniem terenu pod budowę, b)-roboty związane z wykonywaniem konstrukcji obiektów budowlanych (budynek główny wraz z zapleczem technicznym, infrastrukturą podziemną, drogami wewnętrznymi i zjazdami), c)-roboty instalacyjne elektryczne ( w tym instalacje słaboprądowe), d)-roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, e)-roboty wentylacyjne, f)-izolację cieplną, g)-instalowanie centralnego ogrzewania, h)-roboty w zakresie rozbiórki obiektów budowlanych (przebudowa kanału ciepłowniczego), roboty ziemne, i)-roboty związane z zagospodarowaniem terenu, j)-rozruch technologiczny. 4. Wartość zamówienia określona na podstawie kosztorysów inwestorskich. 5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z własnych materiałów i z użyciem własnego sprzętu. 6. Termin ostateczny realizacji robót : 30.04.2014 r. 7. Całość robót została objęta pozwoleniem na budowę - Decyzja nr 774/08 z dnia 12.12.2008 r. 8. Zamawiający dopuszcza w realizacji przedmiotu umowy podwykonawców. 9. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz zobowiązuje się do oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. 10. Cena ofertowa. - Umowa będzie zawarta na całość robót określonych w siwz, na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę, - Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie pozycje robót opisanych w przedmiarze robót, - Cena całkowita i ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę nie będą podczas wykonywania umowy podlegały waloryzacji. 11. Roboty dodatkowe. - Wykonawca nie ma prawa dokonywać żadnych zmian bez wyraźnego pisemnego polecenia Zamawiającego, - jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych w sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, to wykonanie ich nastąpi na podstawie protokołu konieczności, zatwierdzonego przez Zamawiającego, - Wykonawca zobowiązany jest wykonać te roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5 litera a) lub b) u Pzp przy zachowaniu tych samych norm, standardów, parametrów w oparciu o wynegocjowane pomiędzy Stronami ceny czynników (R, M, S, Ko, Z). 12. Kontrola jakości robót i materiałów. 1) Kontrola jakości wykonania robót. Polega na sprawdzeniu zgodności wykonania robót z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 2) Kontrola jakości materiałów. Wszystkie materiały do wykonania robót muszą odpowiadać wymogom Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót oraz polskiego świadectwa jakości i aprobaty technicznej. 13. Warunki zawarcia umowy. 1) Umowa będzie zawarta na całość robót określonych w siwz, na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę, 2) Wykonawca przed podpisaniem umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia przedłoży polisę ubezpieczeniową w zakresie ubezpieczenia budowy i placu budowy od odpowiedzialności cywilnej, w związku z wykonywanymi robotami budowlanymi, na sumę nie niższą niż wartość wynagrodzenia Wykonawcy na każde zdarzenie w okresie ubezpieczenia, przy czym ubezpieczenie to winno obejmować również wszystkich podwykonawców uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia. 14. Zamawiający wymaga od wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z projektem budowlanym, opisem w pozycji przedmiaru i Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót. Przed opracowaniem i złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna terenu budowy, kontakt: Piotr Malcer - tel. 91 82 11 450; Adam Radaszewski - tel. 91 82 11480; Janusz Piojda - tel. 91 82 11 464. 15. Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany zaznaczyć w odpowiednich pozycjach szczegółowego kosztorysu ofertowego, przedstawiając w opisie zastosowanych urządzeń i materiałów nazwę producenta, markę, typ oferowanych rozwiązań równoważnych. Jako załączniki należy dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne, itp., które określają właściwości i parametry techniczne itp. Na podstawie art. 30 ust. 5 u Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi brak równoważności w spełnieniu właściwości i parametrów technicznych itp. przedstawionych urządzeń i materiałów oferta podlega odrzuceniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 487.326,20 zł. 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 01.09.2011 r. do godziny 11.30, a kopię potwierdzenia jego wniesienia należy załączyć do oferty. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp 8. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych podobnych do robót objętych przedmiotem zamówienia, a mianowicie: - robót w zakresie rozbiórkowym, - robót branży budowlanej, - robót branży elektrycznej, - robót branży teletechnicznej, - robót branży sanitarnej (instalacji wod.-kan. i c.w.u., c.o., wentylacji mechanicznej) Łączną wartość wykazanych dwóch prac podobnych nie może być mniejsza niż 19 980 400,00 zł. brutto. Każda z wykazanych prac musi zawierać całkowity zakres robót.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 i Nr 170, poz. 1217) w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej (lub równoznaczne, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba, instalacji sanitarnych w zakresie instalacji i urządzeń wymaganych do wykonania przedmiotu zamówienia (lub równoznaczne, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba, instalacji elektrycznych do wykonania przedmiotu zamówienia (lub równoznaczne, zgodne z przepisami prawa obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała więcej niż jedną z wymaganych przez Zamawiającego specjalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do siwz. 2. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1 do siwz). 3. Wypełnione i podpisane szczegółowe kosztorysy ofertowe, wycenione na podstawie przedmiaru robót. Kosztorys musi być opracowany metodą szczegółową na podstawie KNR-ów podanych w przedmiarach robót z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający zastrzega, że kosztorysy ofertowe szczegółowe mają być zgodne z załączonymi przedmiarami robót, bez prawa do skracania lub rozszerzania robót - pod rygorem odrzucenia oferty. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m.in. odpis KRS, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz pozostałe dokumenty muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X ust. 6 siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2011 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.