Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Końskie: DOSTAWA PIASKU NATURALNEGO DO ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ NA NAWIERZCHNIACH DRÓG ( ULIC ) POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2008/2009
W przewidywanej ilości około 8000 Mg .
Dostawa sukcesywna na składowisko w Obwodzie Drogowym w Końskich ul. Warszawska 56
Numer ogłoszenia: 216950 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, fax. 0-41 372 83 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konskie.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PIASKU NATURALNEGO DO ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ NA NAWIERZCHNIACH DRÓG ( ULIC ) POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2008/2009 W przewidywanej ilości około 8000 Mg . Dostawa sukcesywna na składowisko w Obwodzie Drogowym w Końskich ul. Warszawska 56.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Określenie dostaw. 1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę piasku do zwalczania śliskości zimowej nawierzchni dróg ( ulic ) powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009. 2. Miejsce dostawy : plac składowy w Obwodzie Drogowym w Końskich , ul. Warszawska 56 3. W oparciu o faktyczne ilości zużywanego piasku w poprzednich sezonach zimowych , Zamawiający przewiduje sukcesywną dostawę piasku w sezonie zimowym 2008/2009 w ilości 8000 Mg. Wykonawca dostaw, przygotowany być musi do realizacji dostaw w przewidywanych ilościach i terminach - do dnia 20 grudnia 2008 roku - około 2000 Mg - do dnia 24 stycznia 2009 roku - około 2500 Mg - do dnia 20 lutego 2009 roku - około 2500 Mg - do dnia 10 marca 2009 roku - około 1000 Mg 4. Cena dostarczenia 1 Mg piasku obejmować będzie : - pozyskanie - zakup piasku - koszt transportu do Obwodu Drogowego - rozładunek piasku na składowisku - zysk i ryzyko Wykonawcy 5. Z uwagi na to , że Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć warunków zimowych jakie będą występować w sezonie zimowym 2008/2009 , a od nich w głównej mierze uzależniona jest konieczność łagodzenia skutków śliskości występującej na nawierzchniach dróg ( ulic ) powiatowych , określone powyżej ilości przewidywanych dostaw w zależności od potrzeb mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zwiększenie dostaw - zamówienie uzupełniające nastąpi w oparciu o zapis w art. 67. ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych . Do wyliczenia należności stosowana będzie cena jednostkowa za dostarczenie 1 Mg piasku określona w zał. zestawienie kosztu oraz faktycznie dostarczonego piasku. 6. Dostarczony piasek do zwalczania śliskości zimowej stosowany będzie : - jako materiał do łagodzenia śliskości zimowej na nawierzchniach dróg ( ulic ) powiatowych - stosowany samodzielnie - do wykonania mieszanki piasku z solą 7 .Dostarczony piasek spełniać musi następujące wymagania : - uziarnienie piasku nie powinno przekraczać 1 mm - piasek nie może zawierać : zanieczyszczeń ilastych, gliniastych lub luźnych otoczaków zanieczyszczeń organicznych ( humusu, traw, korzeni ) - zawartość ziarn pylastych mniejszych od 0,075 mm nie może przekraczać 3 % II. Warunki dostawy. 1. Wymienione wyżej ilości dostaw w poszczególnych terminach będą na bieżąco uzgadniane przez Kierownika Obwodu Drogowego z dostawcą a wynikać będą z faktycznych potrzeb uzależnionych od warunków zimowych. 2. Dostarczone faktycznie ilości piasku potwierdzał będzie Kierownik Obwodu Drogowego, bądź upoważniony przez Kierownika pracownik Obwodu. Na koniec każdego okresu realizacji dostaw określonych w p-cie 3 części I opisu - spisany zostanie protokół w którym określone zostaną faktyczne ilości dostarczonego piasku, oraz okres dostaw. Protokół będzie podstawą do wystawienie przez wykonawcę faktury zamawiającemu. 3. W przypadku , gdyby w ocenie ilości dostarczonego piasku wystąpiły wątpliwości, odbierający dostawy będzie miał prawo do dokonania na koszt dostawcy zważenia wątpliwej dostawy. Gdyby faktyczna ilość piasku okazałą się mniejsza od deklarowanej przez dostawcę, zamawiającemu przysługiwać będzie prawo wprowadzenia korekty ilości dostarczonego piasku za okres od ostatniego rozliczenia fakturą . 4. W rozliczeniach za faktycznie zrealizowane dostawy i odebrane ilości piasku stosowana będzie cena jednostkowa netto określona w zestawieniu kosztu dostaw za 1 Mg, która nie ulegnie zmianie w okresie trwania umowy. Dotyczy to również ewentualnego zamówienia uzupełniającego. Do wyliczonej należności netto, w wystawianej fakturze doliczony będzie podatek VAT w wysokości 22% . 5. Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdyby dostarczony piasek nie spełnił wymagań zamawiającego określonych w p-kcie 7 części I opisu przedmiotu zamówienia , to wówczas zamawiającemu przysługuje prawo : - nie potwierdzenia dostawy i postawienia do dyspozycji dostawcy dostarczonego piasku - zlecenia do upoważnionego laboratorium zbadania uziarnienia i ewentualnych zanieczyszczeń piasku z orzeczeniem jego przydatności do zwalczania śliskości na nawierzchniach dróg (ulic). Jeżeli wątpliwości zamawiającego potwierdzą przeprowadzone badania laboratoryjne, wówczas zamawiający obciąży dostawce kosztami badań laboratoryjnych. 6. Zamawiający zastrzega, że nie bierze odpowiedzialności w przypadku gdy źródło pozyskania piasku przez dostawcę nastąpi z naruszeniem obowiązujących przepisów ustawowych dotyczących pozyskania kopalin. 7. W przypadku, gdy wykonawca nie będzie wywiązywał się z obowiązku wymaganych dostaw w określonym czasie, zamawiającemu przysługuje prawo naliczania kar umownych. Wysokość kar określona w załączonym wzorze umowy. III. Warunki zapłaty 1. Zamawiający zapewnia środki finansowe na zapłatę należności dostawcy za zrealizowane dostawy piasku. 2. Warunki zapłaty , a także ewentualne kary zawarte zostały w załączonym do SIWZ wzorze umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.21.11.00 - Piasek naturalny Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.11.00 - Piasek naturalny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) OPIS WARUNKÓW 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: 1. Nie są wykluczeni z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp 3. Spełniają następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca w złożonej ofercie zobowiąże się do realizacji sukcesywnej dostawy piasku w przewidywanych ilościach i terminach określonych w pkt. 3 rozdziału III . Zaakceptuje warunki rozliczeń i zapłaty należności : - należność wykonawcy będzie rozliczona fakturą wystawioną na koniec okresu dostaw określonych w pkt.3 rozdziału III wg faktycznie dostarczonej i odebranej ilości piasku - zapłata należności nastąpi w przeciągu 30 dni kalendarzowych w formie przelewu bankowego , licząc od daty złożenia faktury Zamawiającemu. 2. Postanowienia dotyczące wykonawców składających wspólną ofertę 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć tylko jedną ofertę w tym postępowaniu. 2. Ustanowić muszą pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia w tym : - podpisania oferty, - zawarcia umowy w sprawie realizacji niniejszego zamówienia Pełnomocnictwo ( oryginał ) w formie pisemnej podpisanej przez wszystkich partnerów, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - należy załączyć do oferty. Wszelka korespondencja miedzy zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającym się o zamówienie będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. W przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - jako najkorzystniejszej przed umowy w sprawie zamówienia publicznego , zamawiający zażąda przedłożenia kserokopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców w realizacji zamówienia objętego niniejszym postępowaniem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokument lub dokumenty wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2. Dokumenty wymienione powyżej w punkcie 1a i 1b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wymienionego w punkcie 1a, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokument sporządzony w języku obcym złożyć należy wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę B) OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, dołączonych do oferty. 2. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny wynikać musi, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. 3. W toku badania i oceny ofert zamawiający może: a) na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy Pzp żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, b) na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy Pzp poprawić w tekście ofert oczywiste omyłki pisarskie, oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w art.88 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Ocena spełnienia warunków opisanych w niniejszym rozdziale dokonana zostanie na zasadzie spełnia lub nie spełnia na arkuszu oceny druk ZP-17 załączniku do protokółu postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do składanej oferty - wzór formularza oferty Zamawiający załączył do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zamawiający załączył do SIWZ. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zamawiający załączył do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów upoważni pracownika firmy (pracownik nie jest wymieniony w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wówczas do oferty załączony być musi oryginał upoważnienia imiennego pracownika. Dokument zawierać musi opisany zakres upoważnienia pracownika oraz okres ważności upoważnienia. Zamawiający uzna również kserokopię upoważnienia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy składający wspólną ofertę zobowiązani są załączyć do oferty w oryginale dokument ustanowienia pełnomocnika (zgonie z opisem w pkt. 4 rozdział V podpunkt A), a ponadto: - dokument wymieniony w poz. 1 - załącza do ofert każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. - oświadczenie wymienione w poz. 2 - podpisują wszyscy partnerzy składający ofertę wspólną załączając do oferty oświadczenie w jednym egzemplarzu, - oświadczenie wymienione w poz. 3 - podpisuję i załącza do oferty każdy z Wykonawców, Wykonawcy składający wspólną ofertę: - w formularzu oferty wpisują dane ustanowionego pełnomocnika , - formularz oferty - podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik. Gdy w prowadzonym postępowaniu oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia okaże się najkorzystniejszą, wówczas zamawiający przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia objętego niniejszym postępowaniem zażąda dostarczenia kserokopii umowy zawartej przez Wykonawców regulującej zasady współpracy oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.konskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KOŃSKICH
UL. SPACEROWA 72
26 - 200 KOŃSKIE.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 10:00, miejsce: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KOŃSKICH UL. SPACEROWA 72 26 - 200 KOŃSKIE, pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.