eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiWymiana instalacji elektrycznej w salach lekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-01

Ostrów Wielkopolski: Wymiana instalacji elektrycznej w salach lekcyjnych
Numer ogłoszenia: 216950 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Usługowych , ul. Wolności 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 736 51 82, faks 0 62 736 51 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej w salach lekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach budynku szkolnego, wymianie rozdzielnic elektrycznych, malowanie pomieszczeń po wy,mianie instalacji. Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udziale zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177) zwaną dalej ustawą i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej specyfikacją. 2. O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którze: 2.1 spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności objetych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami nakładającymi obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych- zatrudniaja na podstawie umowy co najmniej jedną osobę z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlanej. 2.2 udokumentują ważny i obowiązujący wpis osoby, o której mowa w ppkt. 2, na liste członkow Izby Inżynierów Budownictwa, 2.3 zaakceptują wzór umowy, załączony do specyfikacji i zawarte w nim warunki, 2.4 zaakceptują i spełnią warunki przetargu, określone niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożą dokumenty, oświadczenia i informacje określone w dziale VI specyfikacji. 2.5 Udzielą zamawiającemu 3-letniej gwarancji na wykonane roboty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pzp 2. Udokumentowanie działalnosci gospodarczej poprzez rejestr sądowy lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Oświadczenie o niezaleganiu podatków i składek ubezpieczeniowych. 4. dokument stwierdzający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funcji technicznych w budownictwie. 5. Kosztorys ofertowy. 6. Akceptacja projektu umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsu@osw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim ul. Wolności 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: pokój nr 7 Zespołu Szkół Usługowych w Ostrowie Wielkopolskim ul. Wolności 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.