Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-28
Świeradów-Zdrój: Zakup urządzenia służącego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji w ramach Dostawy pierwszego wyposażenia oczyszczalni ścieków dla osiedla Czerniawa w Świeradowie-Zdroju (Etap II ) realizowanej w ramach projektu pn.: Budowa oczyszczalni ścieków dla osiedla Czerniawa w Świeradowie-Zdroju wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
Numer ogłoszenia: 216954 - 2014; data zamieszczenia: 28.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzenia służącego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji w ramach Dostawy pierwszego wyposażenia oczyszczalni ścieków dla osiedla Czerniawa w Świeradowie-Zdroju (Etap II ) realizowanej w ramach projektu pn.: Budowa oczyszczalni ścieków dla osiedla Czerniawa w Świeradowie-Zdroju wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pierwszego wyposażenia oczyszczalni ścieków dla osiedla Czerniawa w Świeradowie-Zdroju - Etap II - dostawa urządzenia służącego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji - 1 szt., o parametrach technicznych: 1. urządzenie wysokociśnieniowe do czyszczenia kanalizacji zamontowane na przyczepie, wymagane parametry : 1.1. pompa wysokociśnieniowa z tłokami ceramicznymi o parametrach: a) minimalne ciśnienie robocze - 150 bar z dodatkowym regulatorem ciśnienia (płynna regulacja ciśnienia), b) minimalny wydatek wody - 75 l/min. 1.2. napęd urządzenia - silnik benzynowy o mocy min. 35 KM z rozrusznikiem elektrycznym. Elektryczne sterowanie obrotami silnika przez przyciski. 1.3. zbiornik paliwa min. 20 l, 1.4. wąż wysokociśnieniowy NW 13 o długości minimum 80 m, zamontowany na bębnie o napędzie hydraulicznym - zwijanie, rozwijanie, płynna regulacja prędkości obrotowej bębna. Sterowanie pracą bębna ciśnieniowego poprzez przyciski elektryczne. Bęben wyposażony w prowadnicę węża ułatwiającą jego układania na bębnie podczas nawijania wraz z licznikiem metrów. Zabezpieczenie pompy przed pracą bez wody polegające na zatrzymaniu pracy pompy w momencie osiągnięcia stanu minimalnego wody w zbiorniku. Możliwość awaryjnego uruchomienia pompy w celu nawinięcia węża ciśnieniowego na bęben pomimo osiągnięcia stanu minimalnego wody w zbiorniku. Rozwiązanie uniemożliwiające pozostawienie włączonej pompy bez nadzoru. 1.5. Wąż napełniający NW 19 zamontowany na bębnie o długości minimum 50 m, 1.6. Zbiornik wody o pojemności całkowitej minimum 800 l z możliwością napełniania z hydrantu lub przez wąż napełniający, 1.7. Zbiornik oleju hydraulicznego wyposażony we wskaźnik poziomu oleju i wskaźnik temperatury. 1.8. urządzenie zamontowane na przyczepie o ładowności odpowiadającej wadze urządzenia oraz wody, wyposażonej w kulowy zaczep holowniczy, hamulec najazdowy, posiadającej dokumenty dopuszczające ją do ruchu lądowego na terenie RP, 2. urządzenie wysokociśnieniowe do czyszczenia kanalizacji musi być wyposażone w : 2.1. dwie głowice czyszczące standardowe: czyszcząca i udrażniająca, 2.2. głowicę rotacyjną do czyszczenia tłuszczy, 2.3. głowicę ciężką granat do silnie zanieczyszczonych rur, 2.4. pistolet wysokociśnieniowy, 2.5. prowadnice węża wysokociśnieniowego - 2 kpl., 2.6. kamerę do inspekcji TV kanalizacji, o parametrach: a) praca co najmniej w zakresie od 30 mm do 150 mm, b) kabel o długości minimum 30 m, c) licznik metrów, d) kompresja MPEG-4, s) tryb pracy: podgląd, nagrywanie, odtwarzanie, f) język menu: polski i/lub angielski, g) obsługa urządzenia: sterowanie z pulpitu monitora oraz dodatkowo pilot zdalnego sterowania. 2.6.1. Wizja: a) liczba wejść wideo - 1, b) wyjście wideo 1 x RCA, c) rozdzielczość co najmniej 320 x 240, d) prędkość nagrywania co najmniej 30 kl/sek., e) rozmiar monitora co najmniej LCD 10 cali, f) rozdzielczość monitora LCD: co najmniej 300 linii TV, 2.6.2. Rejestracja: a) pamięć zewnętrzna Pen Drive, b) dysk twardy poprzez port USB, 2.6.3. Nagrywanie - tryby zapisu: manualny, 2.6.4. Kamera: a) kolorowa, b) wodoodporna, c) oświetlacz kamery - diody LED, d) kąt widzenia kamery minimum 60stopni (w poziomie i w pionie), 2.6.5. Parametry techniczne: a) czas pracy baterii co najmniej 3 godziny, b) zasilanie: akumulator wbudowany, c) rodzaje zasilania: akumulator, zasilacz. 2.7. zakres czyszczenia : rury o średnicy do 400 mm..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.70.00 - Maszyny do rurociągów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca nie jest zobowiązany wnieść wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek nr 1 należy przedłożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca spełnia warunek nr 1 jeżeli przedłoży oświadczenie o którym mowa w kol. III zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umswieradowzdroj.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój pokój 21a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2014 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11- Listopada 35 Świeradów-Zdrój sekretariat 1d.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską we środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.