To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-26
Legnica: ZDH/14/2011 - Usługi ładowarką kołową
Numer ogłoszenia: 217004 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178612 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica, ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, faks 076 8505501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDH/14/2011 - Usługi ładowarką kołową.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac przeładunkowych w ilości około 2480 rbh przy użyciu ładowarki z napędem kołowym, o mocy min. 210 KM i pojemność łyżki ładowarkowej nie mniejszej niż 3,5 m3. Sprzęt i obsługę operatorską dostarcza Wykonawca w ramach zawartej umowy. Koszty transportu sprzętu i osób na miejsce wykonywania zamówienia pokrywa Wykonawca. Miejsce realizacji usług: Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy - Zakład Doświadczalny Hutnictwa, ul. Złotoryjska 194, 59-220 Legnica (teren HM Legnica). Prace realizowane będą na terenie magazynów oraz w pobliżu hali produkcyjnej. Wymienione obiekty zlokalizowane są w różnych częściach Zakładu i połączone są ze sobą drogami asfaltowymi o łącznej długości ok. 1200 m. Usługa będzie realizowana, w dni robocze, w czasie I zmiany roboczej przez 8 godzin z możliwością rozszerzenia do 16 godzin (I i II zmiana robocza), w zależności od zapotrzebowania uzgodnionego z Zamawiającym. Zapotrzebowanie zgłaszane będzie telefonicznie i potwierdzane faxem z 1-dniowym wyprzedzeniem. Dopuszczalne jest również wykonywanie usługi w soboty, w wymiarze 8 lub 16 godzin, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Usługi mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres kolejnych 12 miesięcy, począwszy od daty podpisania umowy Wykonawca zapewni system pracy sprzętu od poniedziałku do piątku, w ilości minimum 8 rbh dziennie, z możliwością zatrudnienia w soboty po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby przez Kierownictwo Zakładu Doświadczalnego Hutnictwa. Szacunkowa ilość materiału objęta pracami przeładunkowymi w ciągu 8 rbh: około 155 Mg - mieszanki wsadowe (~ 18,75 t/ rbh), około 10 Mg - złom stalowy drobny i kawałkowy (~ 1,25 t/rbh), około 50 Mg - żużle poprodukcyjne, żużle z prób technologicznych oraz korki z kadzi (~ 6,25 t/rbh), około 50 Mg - pyły zawrotowe własne i pyły pochodzenia zewnętrznego (~ 6,25 t/rbh), około 40 Mg - szlamy szybowe (~ 5 t/rbh), około 30 Mg - koncentraty ołowiu własne i pochodzenia zewnętrznego (3,75 t /rbh), około 200 Mg - kruszywo z żużla (~ 25 t /rbh). Operatorzy Wykonawcy muszą dysponować min. półrocznym doświadczeniem w pracach związanych z materiałami użytkowanymi przez Zamawiającego, którymi są: -żużle poprodukcyjne z wytopu metali nieżelaznych, -grube, kawałkowe oraz rozdrobnione materiały ołowionośne, -drobny i gruby złom żelaza oraz materiały żelazonośne, -pyły i szlamy zawierające metale nieżelazne, -kruszywa drogowe, -inne materiały sypkie. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na drogach dojazdowych oraz obszarów placów magazynowych, po których poruszać się będzie ładowarka oraz pojazd ciężarowy, przywracając na koniec każdej zmiany stan tych dróg i obszarów do stanu sprzed rozpoczęcia zmiany. Wykonawca zaopatrzy operatora w podręczny sprzęt (łopata i miotła) do natychmiastowego usuwania z dróg drobnych zanieczyszczeń, spowodowanych przejazdem sprzętu (przypadki obsypania się resztek materiału z opon czy łyżki ładowarkowej). Wykonawca w przypadku awarii wynajętego sprzętu (ładowarki), zobowiązany jest do zapewnienia niezwłocznego dostępu do zastępczego sprzętu o przynajmniej takich samych parametrach technicznych oraz do usunięcia zaistniałej awarii sprzętu w czasie max. 8 h. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Załącznik do faktury stanowić będą podpisane, dzienne karty realizacji robót, zatwierdzone przez: a)Operatora sprzętu b)Mistrza przygotowania wsadu lub Mistrza produkcji c)Kierownika Zakładu Podstawą wystawienia faktury będą w/w dzienne karty realizacji dostaw, potwierdzające zakres wykonania zlecenia. Sporządzenie kart jest obowiązkiem Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamówienie Usługi w ilości mniejszej niż określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.20.00 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Roboty Ziemne i Rozbiórkowe Michał Płaskoń
jakie przetargi wygrała firma
Roboty Ziemne i Rozbiórkowe Michał Płaskoń
- Roboty Ziemne i Rozbiórkowe Michał Płaskoń, ul. Janowska 72, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 233120,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 233120,00
Oferta z najniższą ceną: 233120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 248000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Legnicy w okresie od 01.02.2025 r. do 31.01.2029 r. (48 miesięcy)
- Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Przebudowa infrastruktury drogowej w Legnicy-mieście na prawach powiatu"
- Wykonanie usługi pielęgnacji zieleni wraz z utrzymaniem czystości terenów dziedzińca Urzędu Miasta Legnicy Pl. Słowiański 8 i 7 oraz na posesji i wokół budynku Urzędu Miasta Legnicy ul. Kościuszki 38
- Utrzymanie terenów zieleni osiedlowej
- "Montaż systemu schładzania pomieszczeń biurowych bud. 1 - O/Legnica"
- Adaptacja pomieszczeń budynku PZS w Chojnowie na potrzeby utworzenia Szkoły Specjalnej w ramach zadania pn.: "Utworzenie Szkoły Specjalnej w Powiecie Legnickim"
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.