Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-05
Warszawa: Postępowanie na wykonanie i dystrybucję formularzy podatkowych
w zakresie podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatku od spadków i darowizn: PCC-3, PCC-3/A, SD-3, SD-3/A, SD-Z2
Numer ogłoszenia: 217020 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu , ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6943200, faks 22 6944552, 6945890.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na wykonanie i dystrybucję formularzy podatkowych w zakresie podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatku od spadków i darowizn: PCC-3, PCC-3/A, SD-3, SD-3/A, SD-Z2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie (z własnych materiałów Wykonawcy) i dystrybucja wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem do wskazanego przez odbiorcę magazynu niżej wymienionych formularzy. Odbiorcą będzie jednostka skarbowa tj. Izba Skarbowa, Urząd Skarbowy oraz Ośrodek zamiejscowy. Formularze: 1. PCC-3 - Deklaracja w sprawie podatku od czynności cywilnoprawnych, format A4x2 niefalcowane, liczba stron zadrukowanych - 3, nakład formularzy 2 538 150 szt; 2. PCC-3/A - Informacja o pozostałych podatnikach, format A4, liczba stron zadrukowanych - 1, nakład formularzy 965 350 szt; 3. SD-3 - Zeznanie podatkowe o nabyciu rzeczy lub praw majątkowych, format A4x2 niefalcowane, liczba stron zadrukowanych - 4 , naklad formularzy 831 200 szt; 4. SD-3/A - Informacja o pozostałych podatnikach, format A4, liczba stron zadrukowanych - 2, nakład formularzy 754 970 szt; 5. SD-Z2 - Zgłoszenie o nabyciu własności rzeczy lub praw majątkowych, format A4x2 niefalcowane, liczba stron zadrukowanych - 4, nakład formularzy 1 614 550 szt. Realizacja zamówienia będzie polegać na wykonaniu i dystrybucji formularzy wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem ich ( w zapakowanych i opisanych paczkach: formatu A3 - formularze: PCC-3, SD-3 i SD-Z2 oraz formatu A4 - formularze PCC-3/A, SD-3/A, o wadze nieprzekraczającej 10 kg). Druk należy wykonać: 1) na papierze offsetowym odmiany BD lub równorzędnej o tej samej gramaturze nominalnej wynoszącej 70g/m2, w formatach określonych w Formularzu oferty w Załączniku do kalkulacji cenowej 2) jednostronnie lub dwustronnie o nadruku czarnym, wg wzoru przekazanego na adres e-mail wskazany w ofercie oraz wg formularzy w formie papierowej przekaznych wraz z Umową. Wzory formularzy wykonane są w formacie pdf programem Adobe Acrobat w wersji 5.0 CE, na komputer typu PC. Marginesy we wszystkich formularzach winny być ściśle zachowane, tzn.: a) każda strona formularza - margines górny - 0,8 cm, b) strona tytułowa oraz strony nieparzyste formularza - margines prawy boczny - 0,8 cm, c) strony parzyste formularza - margines lewy boczny - 0,8 cm, d) nie dopuszcza się zmiany wysokości poszczególnych rubryk formularza, winny one dokładnie odpowiadać rubrykom zamieszczonym w przekazanym wzorze. Za prawidłowe wykonanie i dystrybucję formularzy odpowiada Wykonawca. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik D do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.82.20.00 - Formularze urzędowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: Narodowy Bank Polski, Oddział Okręgowy Warszawa numer rachunku bankowego 29 1010 1010 0038 1213 9120 0000 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, i brak podstaw do wykluczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wskaże w wykazie oraz złoży poświadczenia na wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług, polegających na wykonaniu i dostarczeniu formularzy o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda (w przypadku realizowanych umów, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż w wymaganym okresie wartość dotychczas zrealizowanych usług w ramach każdej umowy osiągnęła kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto) z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej w wysokości 150 000,00 zł,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Umowy w następujących okolicznościach: 1) zmiany wartości Umowy w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia obowiązujących stawek VAT, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, 2) zmiany terminu realizacji Umowy wynikających z działania siły wyższej, o której mowa w § 7 Umowy, 3) zmiany miejsc dostaw oraz zmiany adresów tych miejsc, w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego. 2. Wprowadzenie zamian postanowień Umowy wymaga: 1) zgodnej woli stron, 2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. W przypadku zmiany wzorów formularzy sygnalnych przez Zamawiającego, Wykonawcy przysługiwać będzie zwrot równowartości udokumentowanych kosztów poniesionych w związku z tymi zmianami. Jednocześnie nastąpi zmiana uzgodnionego pomiędzy Stronami terminu wykonania Umowy w formie pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, pok. 1316.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa notebooków i komputerów stacjonarnych
- Kompleksowe wykończenie 3 lokali mieszkalnych w Bielsku-Białej przy ul.Babiogórskiej15
- Wykonanie hydroizolacji ścian piwnicznych budynku przy ul. Nowy Świat 18/20 w Warszawie (dawna Apteka) w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społeczno-informacyjnej z zakresu ochrony zdrowia psychicznego w tym druk i kolportaż 250 000 pakietów materiałów informacyjno-edukacyjnych
- Sukcesywna dostawa drutu do automatycznej prasy belującej MAC111AS/1
- Świadczenie na rzecz Teatru Narodowego obsługi informatycznej systemu SAGE Symfonia ERP
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.