To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-20
Elbląg: Pełnienie funkcji Inżyniera (Inżyniera Kontraktu) przy realizacji Projektu Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw
Numer ogłoszenia: 217036 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148951 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera (Inżyniera Kontraktu) przy realizacji Projektu Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inżyniera (Inżyniera Kontraktu) przy realizacji Projektu: Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw. Przedmiot główny: CPV: 71.70.00.00-5 Nazewnictwo wg CPV: Usługi nadzoru i kontroli Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i nadzór nad dostawami, montażem oraz uruchomieniem specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego w nowo powstających trzech Centrach badawczo - naukowych (laboratoriach), które rozpoczną działalność w budynku Centrum Logistycznego, zlokalizowanym na Modrzewinie Południe w Elblągu: - Centrum Jakości Środowiska, - Centrum Technologii Drewna, - Centrum Informatyki Stosowanej. Niniejsze zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007 - 2013; Priorytet I: Nowoczesna gospodarka; Działanie I.3. Wspieranie innowacji. 2. Zakres zamówienia: A. Do obowiązków Inżyniera należy: 1) sporządzenie opinii, dotyczącej rodzaju zakupionego w projekcie wyposażenia oraz dokonanie oceny jego przydatności dla prawidłowego funkcjonowania poszczególnych Centrów, 2) uczestnictwo w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargów na dostawy, 3) kierowanie realizacją kontraktów na dostawy, 4) zapewnienie dyspozycyjności nadzoru w trakcie realizacji dostaw, tj. obecności Inżyniera lub Pełnomocnika (osoby uprawnionej), zdolnego do podejmowania decyzji, 5) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w czasie realizacji kontraktów na dostawy, 6) kontrola i aprobata dokumentów roszczeniowych Wykonawców dostaw, 7) informowanie na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji kontraktu, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminów zakończenia dostaw, 8) zorganizowanie i prowadzenie biura Inżyniera, 9) obsługa okresów gwarancyjnych z tytułu gwarancji jakości i rękojmi, 10) przygotowanie dokumentacji do ewentualnego arbitrażu. B. Zakres działania Inżyniera: 1) Zgodnie z wymaganiami Zamawiającego Inżynier zobowiązany jest do sporządzenia opinii dotyczącej rodzaju zakupionego w projekcie wyposażenia oraz dokonania oceny jego przydatności dla prawidłowego funkcjonowania poszczególnych Centrów. 2) W terminie 20 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego Specyfikacji wyposażenia zakupionego w projekcie, Inżynier przedstawi Zamawiającemu opinię oraz ocenę, o których mowa w ppkt 1) wraz z wnioskami w zakresie ewentualnej korekty rodzaju zakupionego wyposażenia. 3) Inżynier w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy uzgodni z Zamawiającym wzory wszystkich dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji Projektu. 4) W ciągu 10 dni od otrzymania od Wykonawców dostaw harmonogramów rzeczowego i finansowego, Inżynier przedłoży Zamawiającemu swoją ocenę ww. harmonogramów. 5) Inżynier będzie monitorował postępy w realizacji Projektu zgodnie z zatwierdzonymi harmonogramami. Zidentyfikuje także potencjalne obszary problemów oraz zarekomenduje odpowiednie środki zaradcze. 6) Inżynier będzie odpowiedzialny za sprawdzanie i uaktualnianie harmonogramów finansowego i rzeczowego całego Projektu, jak również kontrolowanie przepływów finansowych zgodnie z harmonogramami dostaw. 7) Inżynier będzie kontrolował postęp wykonania dostaw (w stosunku do zatwierdzonych harmonogramów) . 8) Inżynier ma obowiązek sporządzania raportów z przebiegu realizacji projektu zgodnie z procedurą obowiązującą przy realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007 - 2013; Priorytet I: Nowoczesna gospodarka; Działanie I.3. Wspieranie innowacji. 9) Inżynier jest odpowiedzialny za przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez Wykonawców dostaw. 10) Inżynier jest odpowiedzialny za organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w Projekt. Inżynier będzie brał udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego. 11) Inżynier jest zobligowany do udzielania regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu. 12) Inżynier inicjuje zmiany do zakresu dostaw objętych kontraktem przez wydanie polecenia lub żądanie, skierowane do Wykonawcy dostaw, aby przedłożył ofertę na zmianę. Wszystkie zmiany powinny pozostawać w ścisłym związku z zakresem kontraktu na dostawy, a ich wprowadzenie powinno być konieczne dla prawidłowej realizacji projektu i uzyskania założonego efektu w zakresie wyposażenia Centrów badawczo - naukowych. 13) Inżynier jest odpowiedzialny za ocenę, aprobatę bądź odrzucenie wniosków Wykonawcy dostaw. Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres umowy (kontraktu), czas trwania lub cenę wymagają zgody Zamawiającego. 14) Inżynier kontroluje i potwierdza, że Wykonawcy dostarczają sprzęt, wyposażenie wyszczególnione w kontraktach. 15) Inżynier opiniuje proponowanych przez Wykonawcę dostaw podwykonawców i w porozumieniu z Zamawiającym wydaje zgodę na ich zatrudnienie. W przypadku opinii negatywnej Inżynier przedstawi Wykonawcy dostaw pisemne uzasadnienie. 16) Inżynier sprawdza jakość dostarczonego sprzętu i urządzeń. 17) Inżynier jest zobowiązany do sprawdzenia i odbioru sprzętu i urządzeń. Uczestniczy w odbiorach częściowych i końcowym. 18) Inżynier ma obowiązek zawiesić realizację kontraktu, w przypadku gdyby jego kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bądź spowodować znaczne straty materialne. 19) Inżynier wystawia świadectwa przeprowadzonych prób lub uznaje świadectwa wystawione przez Wykonawcę dostaw. 20) Inżynier jest odpowiedzialny za otrzymywanie od Wykonawców dostaw rozliczeń, do których otrzymania Inżynier uważa się za uprawnionego, łącznie z dokumentami stanowiącymi podstawę rozliczenia oraz weryfikowanie tych rozliczeń. 21) Na każdą płatność dla Wykonawcy dostaw, Inżynier wystawia Zamawiającemu odpowiednie Świadectwo Płatności: dla ostatniej płatności - Ostateczne Świadectwo Płatności, dla wszystkich pozostałych płatności - Przejściowe Świadectwo Płatności. 22) Inżynier weryfikuje, analizuje i zatwierdza do zapłaty faktury wystawione przez Wykonawców dostaw w związku z realizacją umowy (kontraktu) na dostawy. 23) Inżynier ściśle współpracuje z Wydziałem Finansowo - Budżetowym Zamawiającego i dostarcza wszystkie niezbędne, żądane dokumenty dotyczące rozliczeń. 24) Inżynier uzgadnia z Wykonawcami dostaw rodzaj dokumentacji powykonawczej, sprawdza ją i zatwierdza w porozumieniu z Zamawiającym. 25) Inżynier odbiera dostawy od Wykonawców protokołami odbioru częściowego i końcowego. 26) Inżynier będzie nadzorował wszystkie próby. Wszystkie koszty prób będą pokryte przez Wykonawcę dostaw. 27) Inżynier dokona końcowego rozliczenia Projektu z uwzględnieniem rozliczenia i przekazania środków trwałych. 28) Inżynier, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności niewymienione w Umowie lub w Umowach na dostawy, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji projektu. 29) Inżynier w ramach swojego budżetu uwzględni koszty osobowe, koszty prowadzenia biura, zakwaterowania dla członków zespołu, koszty delegacji i inne konieczne do prawidłowego działania Inżyniera. 30) Inżynier jest całkowicie odpowiedzialny za odpowiedni dobór zespołu. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów, wynikającej z urlopu, zwolnienia lekarskiego lub innej przyczyny, Inżynier zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców, by uniknąć zwłoki w realizacji projektu. Takie czasowe zastępstwo będzie przedłożone z wyprzedzeniem na piśmie (łącznie z CV proponowanych osób), do aprobaty Zamawiającego. 31) Inżynier musi posiadać zdolności osobowe i techniczne rozliczania kosztów realizowanych prac oraz dokonanych płatności, gwarancji, ubezpieczeń. 32) Inżynier zobowiązany jest do prowadzenia Rejestru dostaw zawierającego m.in.: a) polecenia dla Wykonawców dostaw, b) szczegółowe raporty dotyczące elementów wykonanych dostaw pod względem ilości i jakości, nadających się do sprawdzenia na miejscu i stosowanych przy naliczaniu płatności należnych Wykonawcom dostaw. 33) Inżynier będzie zarządzał i nadzorował realizację Projektu w przedstawionym zakresie. Będzie niezależny, aczkolwiek w zakresie wszystkich swoich zadań i obowiązków wyszczególnionych wyżej będzie podlegał Zamawiającemu. Inżynier za realizację swoich zadań odpowiedzialny będzie bezpośrednio przed Zamawiającym. Inżynier - jako podmiot - dysponować będzie kadrą wysokokwalifikowanych specjalistów, którymi kierować będzie bezpośrednio Inżynier. Wewnętrzny regulamin zespołu określi Inżynier. Zamawiający zatwierdzać będzie wszelkie raporty i oceny przygotowane przez Inżyniera. Ponadto Inżynier konsultować będzie istotne z punktu widzenia realizacji Projektu decyzje z wydelegowanymi w danej branży członkami Zamawiającego, jeżeli wymagać tego będzie waga problemu - z całym zespołem Zamawiającego na nadzwyczajnych zebraniach. Zebrania Zespołu Zamawiającego i Inżyniera w celu omówienia bieżących spraw związanych z Projektem odbywać się będą minimum raz na dwa tygodnie. 34) Inżynier będzie opiniował, opracowywał materiały dla Zamawiającego, jak np.: informacje dla prasy i władz lokalnych, opiniowanie dokumentacji przedkładanej Zamawiającemu do uzgodnienia, uczestniczenie w spotkaniach i naradach organizowanych przez różne instytucje w sprawie nowo tworzonych Centrów badawczo - naukowych. Na czas nieobecności Inżynier zobowiązany jest wyznaczyć zastępstwo z powiadomieniem Zamawiającego na piśmie, z odpowiednim wyprzedzeniem. 35) Działalność Inżyniera obejmuje również okres gwarancji jakości i rękojmi wynikających z zapisów zawartych w umowie na realizację dostaw. Inżynier zorganizuje przeglądy gwarancyjne i będzie nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 36) Inżynier nie ma prawa zaciągać zobowiązań finansowych, w stosunku do Wykonawcy dostaw, oraz innych uczestników projektu, wykraczających poza kwoty zawarte w umowach, bez zatwierdzenia Zamawiającego. 3. Zamawiający informuje, że mocą podpisanej umowy z Inżynierem przekaże odpowiedzialność oraz pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji dostaw, montażu, uruchomienia, przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi sprzętu laboratoryjnego zgodnie ze specyfikacją zakupów wyposażenia, stanowiącą załącznik do umowy, oraz procedurą obowiązującą przy realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013. 4. Zamawiający informuje, że Inżynier będzie administrował kontraktami na dostawy wyposażenia do: - Centrum Jakości Środowiska, - Centrum Technologii Drewna, - Centrum Informatyki Stosowanej w imieniu własnym, na rachunek Zamawiającego, tj. Gminy - Miasto Elbląg. 5. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Zamawiający informuje, że w przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji winny być one zgodne ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007 - 2013; Priorytet I: Nowoczesna gospodarka; Działanie I.3. Wspieranie innowacji..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ELPROJEKT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ELPROJEKT" SP. Z O.O.
- PRZEDSIĘBIORSTWO ELPROJEKT SP. Z O.O., ul. Junaków 3, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65573,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 237900,00
Oferta z najniższą ceną: 237900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 237900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzorów autorskich przebudowy ul. Dymińskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. Dymińskiej -prace przygotowawcze"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Budowa czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną w Polanowie"
- Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: "OZE w budynkach mieszkalnych na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Wierzbie oraz wsi Uniejów Parcela, gmina Charsznica
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.