To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-26
Gryfino: Przebudowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 31 ul. Flisacza w Gryfinie od km 18+396 do km 18+719 - ETAP I
Numer ogłoszenia: 217036 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133724 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gryfino, ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162011, faks 091 4162702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 31 ul. Flisacza w Gryfinie od km 18+396 do km 18+719 - ETAP I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 31 ul. Flisacza w Gryfinie od km 18+396 do km 18+719, remont zatoki autobusowej, remont istniejących chodników, wymiana krawężników, dowiązanie kabla oświetlenia ulicznego do istniejącej latarni; 1. Projektowane parametry techniczne; - szerokość zatoki autobusowe - 3,20 m (zgodnie ze stanem istniejącym), - szerokość zjazdów publicznych - 5,0 m i 5,50 m, - szerokość zjazdów indywidualnych - 3,50 m i 4,00 m, - szerokość chodnika w ciągu drogi krajowej - 2,00 m, - szerokość peronu zatoki autobusowej - 2,50 m, 2. Rozwiązanie sytuacyjne; Roboty w pasie drogowym drogi krajowej będą polegały na remoncie chodnika biegnącego w ciągu drogi krajowej nr 31, remoncie zatoki autobusowej oraz przebudowie zjazdów na drogi dojazdowe oraz zjazdów indywidualnych. Inwestycja porządkuje sprawę skomunikowania wewnętrznego układu drogowego z drogą krajową nr 31. W związku z istniejącym zagospodarowaniem terenu pozostawiono bez zmiany wymiary zatoki autobusowej, usunięto jedynie kolizję klina zatoki ze zjazdem w km 18+675. 3. Rozwiązanie wysokościowe; - km 0+15+551 i km 18+675 zjazdy publiczne na drogi dojazdowe, niweletę dowiązano do rzędnej krawędzi drogi krajowej (wys. krawężnika w ciągu drogi krajowej: h=3cm), - zjazdy indywidualne dowiązać do rzędnych krawędzi drogi krajowej (wys. krawężnika w ciągu drogi krajowej; h=3 cm), - rzędne zatoki dowiązać do krawędzi drogi krajowej nr 31 (spadek poprzeczny 2%, wysokość krawężnika w ciągu krawędzi h=3cm, w ciągu peronu h=12cm), - wysokość krawężnika w ciągu chodnika (wzdłuż drogi krajowej)h=12 cm, - rzędne chodnika i krawężnika dowiązać do krawędzi drogi krajowej nr 31, - regulacja wysokościowa pokryw istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej (do rzędnych projektowych). 4. Szczegóły konstrukcyjne; - Projektowana konstrukcja nawierzchni zjazdów publicznych i indywidualnych: 8 cm kostka brukowa betonowa, 3 cm podsypka cementowo - piaskowa, 20 cm kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/32 (podbudowa), 20 cm piasek średni, 51 cm (na zjazdach indywidualnych kostka brukowa betonowa kolor antracyt), - Projektowana konstrukcja nawierzchni zatoki autobusowej. 18 cm kostka kamienna, 5 cm podsypka cementowo - piaskowa, 22 cm beton cementowy C16/20, 20 cm kruszywo łamane 0/32, 65 cm (wypełnienie spoin kostki kamiennej zaprawą fugującą na bazie: kruszywa, żywic syntetycznych, katalizatorów chemicznych) - Projektowana konstrukcja nawierzchni chodnika: 8 cm kostka brukowa cementowa, 3 cm podsypka cementowo - piaskowa, 10 cm kruszywo łamane 0/32, 21 cm UWAGA; - krawężnik drogowy obniżony lub wtopiony - betonowy 15x22 cm posadowiony na ławie z oporem (beton C12/15), - krawężnik drogowy wystający - betonowy 15x30 cm posadowiony na ławie z oporem (beton C12/15), - krawężnik drogowy wystający - betonowy 20x30 cm w ciągu peronu zatoki, posadowiony na ławie z oporem (beton C12/15), - obrzeża chodnikowe 8x30 cm, - roboty ziemne należy wykonać zgodnie z normą PN-S-02205, - szczegóły konstrukcyjne pokazano w załączniku części rysunkowej, Na podstawie danych geodezyjnych stwierdzono, że w rejonie projektowanych robót znajdują się następujące urządzenia obce: sieć wodociągowa, energetyczna, teletechniczna, kanalizacja deszczowa i sanitarna. W ciągu istniejących kabli przebiegających pod zjazdami należy ułożyć dzielone osłony rurowe ponadto ułożyć osłony rurowe zapasowe. Lokalizacja zgodnie z planem zagospodarowania. Przed rozpoczęciem robót ziemnych wykonawca powinien dokonać rozpoznania dotyczącego aktualności lokalizacji urządzeń podziemnych. Roboty ziemne w pobliżu urządzeń podziemnych prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności. 5. Kable należy układać w ziemi na głębokości 0,7 m na 10 cm podsypce z piasku i przykryć taką samą warstwą piasku oraz gruntem rodzimym. W celu zabezpieczenia kabli przed uszkodzeniem, kabel przykryć folią PCV w trwałym kolorze niebieskim. Zasilenie oświetlenia wykonać kablem typu YAKY 4x25 mm2. Całość prac wykonać zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami budowy urządzeń elektrycznych. W granicy pasa drogowego drogi krajowej nr 31 zaprojektowano dwa odcinki kabla stanowiącego podłączenie do istniejących słupów oświetleniowych. Podłączenia te znajdują się w rejonie zjazdów na drogi dojazdowe. Zjazd w km 18+551 odcinek kabla długości ok. 4m. Zjazd w km 18+675 odcinek kabla długości ok. 3 m. Zamawiający dysponuje pismem wydanym w związku z realizacją inwestycji: Brak sprzeciwu z Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie nr I.I-DD-7160/634-1/10 z dnia 30 września 2010 roku na zadanie polegające na przebudowie drogi - przebudowie zjazdów na drogę krajową nr 31, remoncie zatoki autobusowej, remoncie chodników, wymianie krawężników, dowiązaniu kabla oświetlenia ulicznego do istniejących latarni, działka nr 61/1 obręb 3 Gryfino. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobligowani są do przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu wykonywania robót celem uzyskania wszelkich niezbędnych informacji do sporządzenia oferty oraz niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Inwestycja realizowana jest w miejscowości Gryfino w pasie dróg krajowej nr 31 rejon ulica Flisacza.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERBAU Sp. z o.o., ul. Flisacza 17/6, 74-100 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250078,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114900,00
Oferta z najniższą ceną: 114900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 192174,09
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Modernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie miasta Gryfino
- Remont pokrycia dachu na budynku Przedszkola Nr 3 w Gryfinie
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Przebudowa drogi gminnej w m. Kowalewo Opactwo
- Budowa/Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych- Nowe Dwory
- Przebudowa drogi gminnej nr 421015P w m. Marcewek
- "Budowa kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Sportowej w Kostrzynie nad Odrą" - Etap I
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.