eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › PRZETARG NIEOGRANICZONYTERMOIZOLACJA BUDYNKÓW KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁAŃCUCIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Łańcut: PRZETARG NIEOGRANICZONY: TERMOIZOLACJA BUDYNKÓW KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁAŃCUCIE
Numer ogłoszenia: 217041 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łańcucie , ul. Grunwaldzka 68, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2254606, fax. 017 2254003.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.kplancut.ires.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Powiatowa PSP w Łańcucie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY: TERMOIZOLACJA BUDYNKÓW KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁAŃCUCIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Termoizolacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łańcucie Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie izolacji ścian budynków A, B i C styropianem grubości 10 cm, prace związane z dociepleniem ścian bezspoinowym systemem dociepleń oraz wymianę podokienników oraz renowację podbicówki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, oraz spełniający postanowienia art. 22 ust. 1 pkt 1-4: 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy pobiorą SIWZ, złożą ważną i niepodlegającą odrzuceniu ofertę, sporządzoną na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji, zgodną z określonym przedmiotem zamówienia oraz innymi informacjami uściślającymi warunki przetargu. 3. Oferta ważna musi spełniać następujące warunki: - pisemna oferta winna być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, - oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 4. Wykonawca składający ofertę winien: 1) w zakresie sytuacji finansowej: - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2) w zakresie potencjału kadrowego: - mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel mogący sprostać wymaganiom Zamawiającego; 3) w zakresie potencjału technicznego: - posiadać potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Do wypełnionego formularza oferty (Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, ust. 1 - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2; 2) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania oferty; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania oferty; 5) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót - załącznik nr 7 do SIWZ; 6) wykaz wykonanych przynajmniej trzech robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia lub tożsamych w okresie ostatnich pięciu lat t.j. w roku 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - dołączyć referencje od zamawiających - minimum 3 szt.; 7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia oraz doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 4) 8) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządy zawodowego inżynierów; 9) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 10) oświadczenie o skalkulowaniu wszystkich kosztów, które wystąpią przy realizacji zamówienia, w tym kosztów urządzenia placu budowy, koszty niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów, koszty ubezpieczenia budowy oraz inne koszty nie wymienione powyżej, określone m.in. w projekcie umowy ściśle związane z realizacją całości zadania; 11) oświadczenie o zapoznaniu się ze wszystkimi warunkami zamówienia, specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeże; 12) oświadczenie , ze Wykonawcy zdobyli wszelkie informacje , które były konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy; 13) oświadczenie o zapoznaniu się terenem realizacji robót; 14) oświadczenie, że przedmiot zamówienia wykona siłami własnymi lub wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy); 15) oświadczenie, że bierze pełną odpowiedzialność za działanie podwykonawców (jeżeli dotyczy); 16) zaakceptowany, parafowany i uzupełniony w miejscach (wykropkowania) projekt umowy stanowiący załącznik nr 5do SIWZ 17) pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy ( przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kplancut.ires.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ze strony internetowej Zamawiającego: www.kplancut.ires.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego: Łańcut, ul Grunwaldzka 68.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łańcucie, ul. Grunwaldzka 68, 37-100 Łańcut - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.