Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-03-02
Ełk: Numer sprawy: 05/2016-DZP/PNO. Nazwa zadania: Usługa udzielenia pożyczki w wysokości 7 000 000,00 PLN
Numer ogłoszenia: 21709 - 2016; data zamieszczenia: 02.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.108spzoz.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 05/2016-DZP/PNO. Nazwa zadania: Usługa udzielenia pożyczki w wysokości 7 000 000,00 PLN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie pożyczki w wysokości 7 000 000,00 PLN. Okres obowiązywania umowy - 15 miesięcy od podpisania umowy. Wypłata pożyczki nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ w terminie maksymalnie 3 dni od podpisania umowy, pod warunkiem wcześniejszego ustanowienia wymaganych przez Wykonawcę prawnych zabezpieczeń spłaty tj. weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. Opłaty za udzielenie pożyczki: Oprocentowanie bieżące według stopy procentowej wskazanej w ofercie w stosunku rocznym (WIBOR 6M plus marża). Odsetki będą naliczane w okresach miesięcznych i płatne w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego, za który zostały naliczone. Karencja w spłacie kapitału - 6 miesięcy. Możliwa forma zabezpieczenia pożyczki: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, cesja z kontraktu z NFZ Zabezpieczenie obejmuje pożyczkę i związane z nią odsetki . koszty ustanowienia zabezpieczeń będą pokrywane przez Zamawiającego. W celu oceny sytuacji 108 SzWzP SP ZOZ EŁK przedstawiamy następujące dane: aktualna liczba pracowników: 405, w tym lekarze na umowach o pracę 20, ponadto lekarze na kontraktach: 51 plus lekarze na umowach - zlecenia: 4. ilość hospitalizowanych pacjentów w 2015 r. - 11809 ilość wykonanych zabiegów chirurgicznych w 2015 r. - 2692 Obecnie realizowany jest projekt informatyzacji szpitala oraz projekt modernizacji lądowiska i oddziału SOR - oba projekty dofinansowane ze środków Unii Europejskiej. Środki z pożyczki będą przeznaczone na spłatę zaległych zobowiązań oraz na współfinansowanie ze środków własnych w/wym. projektów. Podmiot tworzący nie planuje przekształcenia Zamawiającego w spółkę prawa handlowego w trakcie trwania umowy pożyczki. Wobec Zamawiającego nie były prowadzone w okresie ostatnich 3 miesięcy postępowania egzekucyjne..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający wymaga wraz z ofertą złożenia również wymienionych poniżej dokumentów 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do SIWZ 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Czas udzielenia pożyczki - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.108spzoz.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk
Pokój nr 4 Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2016 godzina 09:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Ul. Kościuszki 30 19-300 Ełk Pokój nr 22 Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 07.04.2016.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Budowa sieci wodociągowej na trasie Regiel - Kałęczyny wraz z rozbudową sieci w miejscowości Regiel
- "Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- DOSTAWA do siedziby Zamawiającego Ełk ul. Suwalska 38 POJAZDU SPECJALNEGO - PODNOŚNIKA KOSZOWEGO
- Usługi w ramach realizacji zadania "Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski " LTPL00315 NATURE AND PEOPLE z podziałem na 5 części.
- Zorganizowanie wycieczki do Portugalii dla pracowników, emerytów i rencistów Szkoły Podstawowej nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku, ul. Św. M. M. Kolbe 11, 19-300 Ełk z dofinansowaniem z ZFŚS
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w kwocie 6 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie występującego w ciągu roku 2025 przejściowego deficytu budżetu Gminy Bodzentyn.
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego"
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.