Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 2170 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Łomża: Usługi ochrony osób i mienia, oraz konserwacja systemów alarmowych znajdujących się w budynkach prokuratury: - w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 - w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowej 15 B - w Kolnie ul. Wojska Polskiego 36 - w Grajewie ul. Wojska polskiego 21A
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 356708
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 361423
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Łomży, krajowy numer identyfikacyjny
45011313500000, ul.
ul. Szosa Zambrowska
42396,
18400
Łomża, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
862 155 422, faks
862 155 427, e-mail
wkluczek@prokuratura.lomza.pl
Adres strony internetowej (URL): www:lomza.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Prokuratura
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi ochrony osób i mienia, oraz konserwacja systemów alarmowych znajdujących się w budynkach prokuratury: - w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 - w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowej 15 B - w Kolnie ul. Wojska Polskiego 36 - w Grajewie ul. Wojska polskiego 21A
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: fizyczna ochrona osób i mienia oraz konserwacja systemów alarmowych , monitorowanie i reagowanie na sygnały dozoru elektronicznego znajdujących się w budynkach prokuratur : - w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 - w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowej 15 B - w Kolnie ul. Wojska Polskiego 36 -w Grajewie ul. Wojska polskiego 21A 2. Zakres usługi stanowi: 2.1. w jednostkach prokuratur w Łomży, Kolnie, Grajewie i Wysokiem Mazowieckiem obowiązek dostarczania i deponowania kluczy od budynku w siedzibie wykonawcy, 2.2. świadczenie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia przez jednego pracownika ochrony w prokuraturach: -w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 poniedziałek-piątek w godz. 7:00 - 19:00, sobota w godz. 9:00 - 13:00 - w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowej 15 B poniedziałek 7:15 - 16:30, wtorek - piątek 7:15 - 15:30 - w Kolnie ul. Wojska Polskiego 36 poniedziałek 7:15 - 16:30, wtorek - piątek 7:15 - 15:30 2.3. konserwacji systemów alarmowych , monitorowanie i reagowanie na sygnały dozoru elektronicznego w Prokuraturze Rejonowej w Grajewie, ul. Wojska Polskiego 21A 2.4. obsługa telewizji przemysłowej (podgląd obrazu z kamer umieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynków Prokuratur ) 2.5. kontrola osób wchodzących do budynku Prokuratury, 2.6. wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych, 2.7. zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionych obiektów oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz i na zewnątrz chronionych obiektów, 2.8. zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie obiektów i posesji, 2.9. niezwłoczne powiadamiane organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektów i posesji oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, 2.10. reagowanie na wszelkie przypadki zakłócenia porządku na terenie obiektów, 2.11. współdziałanie ze służbami ochrony ppoż. w likwidowaniu zagrożeń pożarowych, 2.12. prowadzenie rejestru osób wchodzących i wychodzących z obiektów, 2.13. w przypadku jakichkolwiek zagrożeń niezwłoczne powiadamianie użytkownika, Policji, Straży Pożarnej i innych służb oraz współdziałanie z ww. w celu zapewnienia prawidłowej ochrony, 2.14. zgłaszanie Użytkownikom usterek i naruszeń w zabezpieczeniach obiektów i pomieszczeniach. 2.15. w prokuraturach wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo w okresie opadów śniegu do odśnieżenia schodów, tarasów i parkingu od strony ulicy Szosa Zambrowska 1/27 w Łomży oraz Ludowej 15b w Wysokiem Mazowieckiem oraz w Kolnie chodnika od strony głównego wejścia do budynku (w przypadku opadów nocnych do godziny 7:15), natomiast w okresie wiosna ,lato, jesień Wykonawca odpowiada za utrzymanie porządku wokół budynku oraz na obszarze parkingu w Wysokiem Mazowieckiem od strony ul. Ludowej, a w Kolnie wokół budynku i na chodniku od strony głównego wejścia do budynku, 3. Pracownicy ochrony w poszczególnych jednostkach Prokuratur zobowiązani są: 3.1 punktualnie rozpoczynać i kończyć pracę oraz dokonywać wpisu o rozpoczęciu i końcu pracy do książki dyżurów, 3.2 przychodzić na służbę w stanie zdrowia umożliwiającym jej pełnienie, 3.3 nie dopuścić do wejścia na teren chronionego obiektu osób nieuprawnionych oraz osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, 3.4 nie dopuścić do wejścia na teren chronionego obiektu osób posiadających broń, amunicję a także wnoszących materiały wybuchowe lub inne środki niebezpieczne (za wyjątkiem osób do tego uprawnionych - policji), 3.5 każdorazowo poinformować właściwy sekretariat lub prokuratora o oczekującej osobie (tj. adwokat, radca prawny, policjant, pracownik innej jednostki itp.) lub interesancie, po uprzednim sprawdzeniu wezwania lub innego dokumentu, bądź rozpytania o cel wizyty. Pracownik sekretariatu lub prokurator osobiście odbiera osobę od służby ochrony. Po zakończeniu wizyty odprowadza interesanta i przekazuje służbie ochrony, 3.6 w razie podejrzenia, co do poczytalności stanu zdrowia oraz stanu trzeźwości interesanta pracownik ochrony ma obowiązek bezzwłocznie poinformować danego pracownika sekretariatu lub prokuratora o swoich podejrzeniach i w przypadku wyrażenia zgody na przyjęcie interesanta udać się z nim do pracownika Użytkownika, celem zapewnienia należytego bezpieczeństwa, 3.7 podejmować niezbędne interwencje w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad bezpieczeństwa ochranianych osób i mienia, 3.8 kontrolować ruch osobowo - materiałowy wewnątrz i na zewnątrz obiektu oraz podejmować działania w przypadku jego naruszenia, 3.9 wydawać i przyjmować klucze do pomieszczeń służbowych oraz ich ochrona, 3.10 czytelnie prowadzić dokumentację służby ochrony: a) książkę dyżuru, b) książkę ewidencji wydawanych kluczy, c) książkę ewidencji wejść / wyjść interesantów, 3.11 przestrzegać dyscypliny pracy oraz właściwej prezentacji, 3.12 egzekwować od osób przebywających na terenie obiektu przepisów porządkowych, ppoż. itp., 3.13 przeciwdziałać zaistnieniu potencjalnych zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych, 3.14 przestrzegać ustaleń zawartych w zarządzeniach i innych przepisach dotyczących ochranianego obiektu, 3.15 zachowywać się w sposób taktowny w stosunku do osób współpracujących, jak również do petentów, 3.16 przestrzegać przepisów bhp, ppoż., i instrukcji obsługi urządzeń zabezpieczających i alarmowych, 3.17 postępować z należytą starannością podczas wykonywania ochrony w ramach uprawnień posiadanych przez pracowników ochrony, które na podstawie przepisów prawa w szczególności pozwalają na odpieranie bezpośredniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu na jakiekolwiek dobro społeczne lub osoby i mienie pozostające pod ochroną, przeciwdziałanie kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom porządku i spokoju oraz natychmiastowego podjęcia działań mających na celu minimalizacji szkód powstałych w wyniku zakłócenia porządku i spokoju, kradzieży i włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, sprawdzanie stanu zamknięć, zabezpieczeń itp., 3.18 sumienne i dokładne wykonywanie zadań służbowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia ochranianego obiektu, 3.19 otwieranie i zamykanie chronionych obiektów oraz kodowanie systemów elektronicznych chroniących obiekty w godzinach nocnych oraz w niedziele, święta i dni wolne od pracy jak też musi posiadać umiejętność obsługi urządzeń dozoru elektronicznego w , który wyposażony jest budynek 3.20 usuwanie śniegu, błota i innych pozostałości po śniegu lub wodzie z wejść do budynków, tarasów, posadzki przed pomieszczeniem przez pracownika ochrony przy użyciu sprzętu i narzędzi Wykonawcy, 4. Pracownikom ochrony w poszczególnych jednostkach Prokuratur kategorycznie zabrania się: 4.1. spożywania alkoholu w czasie wykonywania obowiązków, 4.2. przystępowania do pracy pod wpływem alkoholu, 4.3. informowania osób postronnych o przebiegu służby i o zaistniałych zdarzeniach, 4.4. podejmowania podczas służby towarzyskich rozmów i dyskusji. 5. Do obowiązków Wykonawców w poszczególnych jednostkach Prokuratur należy: 5.1. zapewnienie kadr wykonawczych, niezbędnych do prawidłowego wykonywania usługi - jednego pracownika w każdej z jednostce, którzy posiadają niezbędne przygotowanie zawodowe, 5.2. sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją służby ochrony, 5.3. dbałość o dyscyplinę pracy i schludny wygląd podległych pracowników ochrony, 5.4. zapewnienie materiałów biurowych niezbędnych do pełnienia służby (książki dyżurów oraz artykułów piśmienniczych), 5.5. wyposażenie pracowników ochrony, na własny koszt w jednolite oznakowane ubiory służbowe z napisem OCHRONA, 5.6. wyposażenie pracowników w identyfikatory osobiste z nazwą firmy noszony w widocznym miejscu, 5.7. świadczenie usług objętych zakresem umowy z należytą starannością, 5.8. zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących ochranianego obiektów oraz innych informacji związanych z działalnością Użytkownika, 5.9. minimalizowanie zmian personalnych pracowników ochrony, a w przypadku konieczności zmiany o jej fakcie zawiadomienie na piśmie Użytkownika, 5.10. zapoznanie pracowników ochrony z przepisami BHP i ppoż., 5.11. przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie obowiązków, zapewnienie znajomości przez nich topografii obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp., 5.12. zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów wodnych, wyłączników systemów monitorujących antywłamaniowych i przeciwpożarowych, 5.13. w trakcie trwania umowy, posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej na prowadzoną działalność, 5.14. informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach w treści koncesji zezwalającej na prowadzenie działalności w przedmiocie objętym zamówieniem oraz w treści polisy ubezpieczeniowej, 5.15. wykonawca w jednostkach prokuratur w Łomży, Kolnie, Grajewie i Wysokiem Mazowieckiem zobowiązany jest do dostarczania i deponowania kluczy od budynku w siedzibie wykonawcy, 5.16. wykonanie konserwacji raz na trzy miesiące, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zadymianie czujek dwa razy w roku. 6. Zamawiający umożliwi wykonanie usługi poprzez: 6.1. nieodpłatne udostępnienie miejsca dla służb ochrony, 6.2. zapoznanie wyznaczonego pracownika Wykonawcy w zakresie: - znajomości wewnętrznych regulaminów, - znajomości topografii obiektu, rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych, - rozmieszczenia i obsługi w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, głównych zaworów wodnych, zaworów CO, wyłączników urządzeń podtrzymujących, 6.3. zapewnienie książki wydawanych kluczy oraz rejestru osób wchodzących / wychodzących, za wyjątkiem książki dyżurów. 7. Zamawiający wymaga, aby w Prokuraturze Okręgowej w Łomży zatrudnieni przez firmę ochroniarską pracownicy byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony zaś w Prokuratorach Rejonowych w Wysokiem Mazowieckiem i Kolnie nie jest wymagany kwalifikowany pracownik ochrony. 8. Od Wykonawców oczekuje się, że w przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób nie karanych sądownie i przeciw, którym nie toczy się postępowanie karne, o pozytywnej opinii (wg zał. nr 5). 9. Zamawiający preferuje, aby w trakcie realizacji zamówienia osoby wykonujące usługę ochrony odpowiednio w Prokuraturze Okręgowej i Prokuraturach Rejonowych były zatrudnione przez Wykonawców na podstawie umowy o pracę na pełny etat. 10. WIZJA LOKALNA OBIEKTU Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń w budynków, w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Każdy Wykonawca ponosi odpowiedzialność oraz ryzyko za treść uzyskanych informacji. Wizja lokalna zostanie dokonana na własny koszt Wykonawcy. Zamawiający zapewni każdemu Wykonawcy możliwość wejścia na teren obiektu i swobodne zebranie wszelkich informacji, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z: - Panem Grzegorzem Karwowskim w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Łomży -tel. 086 215 54 67 w godzinach od 9:00 do 14:00; - Kierownikiem sekretariatu Prokuratury Rejonowej w Kolnie przy ul. Wojska polskiego 36 - Panią Ewą Sadowską tel. 086 27 81 815 wew. 12 w godzinach od 9:00 do 14:00. - Kierownikiem sekretariatu Prokuratury Rejonowej w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowa15b - Pan Michał Wyszyński tel. 086 27 52 525 wew. 22 w godzinach od 9:00 do 14:00. - Kierownikiem sekretariatu Prokuratury Rejonowej w Grajewie przy ul. Wojska Polskiego 21A Pani Krystyna Krejza tel. 086 27 23 029 wew. 32 w godzinach od 9:00 do 14:00 a) Część I - usługa bezpośredniej ochrony osób i mienia przez 1 pracownika ochrony fizycznej w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, Poniedziałek - Piątek 7:15 - 19:00, sobota 9:00 - 13:00, oraz monitoring i konserwacją systemów alarmowych b) Część II - usługa bezpośredniej ochrony osób i mienia przez 1 pracownika ochrony fizycznej w Prokuraturze Rejonowej w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15b, Poniedziałek 7:15-16:30, wtorek -piątek 7:15-15:30, oraz monitoring i konserwacją systemów alarmowych c) Część III - usługa bezpośredniej ochrony osób i mienia przez 1 pracownika ochrony fizycznej w Prokuraturze Rejonowej w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 36, Poniedziałek 7:15-16:30, wtorek -piątek 7:15-15:30, oraz monitoring i konserwacją systemów alarmowych d) Część IV - usługa ochrony osób i mienia poprzez monitoring oraz konserwacją systemów alarmowych w Prokuraturze Rejonowej w Grajewie, ul. Wojska Polskiego 21A
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
79711000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: usługa ochrony osób i mienia poprzez monitoring oraz konserwacją systemów alarmowych w Prokuraturze Rejonowej w Grajewie, ul. Wojska Polskiego 21A |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: część VI unieważniona z powodu braku ofert | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6504 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: - usługa bezpośredniej ochrony osób i mienia przez 1 pracownika ochrony fizycznej w Prokuraturze Rejonowej w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15b, Poniedziałek 7:15-16:30, wtorek -piątek 7:15-15:30, oraz monitoring i konserwacją systemów alarmowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT35772 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 50336,76 brutto IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: usługa bezpośredniej ochrony osób i mienia przez 1 pracownika ochrony fizycznej w Prokuraturze Rejonowej w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 36, Poniedziałek 7:15-16:30, wtorek -piątek 7:15-15:30, oraz monitoring i konserwacją systemów alarmowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT35772 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 46995,60 brutto IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: usługa bezpośredniej ochrony osób i mienia przez 1 pracownika ochrony fizycznej w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, Poniedziałek - Piątek 7:15 - 19:00, sobota 9:00 - 13:00, oraz monitoring i konserwacją systemów alarmowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT57840 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 71143,20 brutto IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- Świadczenie usług ochrony osób, obiektów oraz mienia w Sądzie Rejonowym w Łomży
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz terenu posesji Sądu Rejonowego w Łomży
- Dostawa serwerowych dysków twardych
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.