Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Koszalin: Dostawa i montaż mebli drewnianych, sprzętu biurowego i krzeseł oraz dostawa szaf metalowych i sprzętu warsztatowego na potrzeby Muzeum w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 217100 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Koszalinie , ul. Młyńska 37/39, 75-420 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3432011, fax. 094 3431220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.koszalin.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli drewnianych, sprzętu biurowego i krzeseł oraz dostawa szaf metalowych i sprzętu warsztatowego na potrzeby Muzeum w Koszalinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli drewnianych, sprzętu biurowego i krzeseł oraz szaf metalowych i sprzętu warsztatowego na potrzeby Muzeum w Koszalinie. Zamówienie składa się z dwóch części: CZĘŚĆ PIERWSZA obejmuje dostawę mebli drewnianych, sprzętu biurowego i krzeseł : a) szafa aktowa z drzwiami skrzydłowymi zamykana na klucz, wysoka (2000 mm) o głębokości 310 mm - szt 5; b) szafa aktowa z drzwiami skrzydłowymi, zamykana na klucz, wysoka (2000 mm) o głębokości 600 mm - szt 1; c) szafa aktowa z drzwiami skrzydłowymi, zamykana na klucz, wysoka (2000 mm) o głębokości 450 mm - szt. 6; d) szafa aktowa z drzwiami skrzydłowymi, zamykana na klucz, niska (1250 mm) - szt. 1; e) regał aktowy, otwarty, wysoki (2000 mm) o głębokości 310 mm - szt. 3; f) regał aktowy, otwarty, wysoki (2000 mm) o głębokości 400 mm - szt. 4; g) szafa z dwoma drzwiami żaluzjowymi o wysokości 925 mm- szt. 1; h) szafa ubraniowa, jednodrzwiowa z drążkiem - 5 szt.; i) szafa ubraniowa, jednodrzwiowa z wysuwanym wieszakiem - szt. 4; j) komoda drewniana do przechowywania rysunków formatu A 0 (w skład komody wchodzą dwie szafy modułowe pięcioszufladowe, górna płyta i cokół) - 2 komplety; k) stół ze składanymi nogami, długi (1800 mm) - szt. 8; l) stół ze składanymi nogami, krótki (1600 mm) - szt. 1; ł) stół na stelażu - 5 szt; m) biurko na stelażu - 4 szt.; n) kontenerek do biurka na stelażu - szt. 4; o) biurko komputerowe, prawe - 3 szt.; p) kontenerek do biurka komputerowego - 3 szt.; r) tablica ścienna z emalii szklanej, szeroka (1500 mm) - 1 szt.; s) tablica ścienna z emalii szklanej, wąska (1000 mm) - 2 szt.; t) ekran ścienny - 1 szt. u) krzesło biurowe obrotowe z ruchomym oparciem i nylonową podstawą jezdną, tapicerka typu oban - szt. 4; w) krzesło z plastikowym siedziskiem i oparciem, sztaplowane typu ISO - szt. 36; x) krzesło tapicerowane, sztaplowane typu ISO, bez podłokietnika - szt. 8; y) krzesło tapicerowane typu ISO z podłokietnikiem - szt. 8. CZĘŚĆ DRUGA obejmuje dostawę szaf metalowych i sprzętu warsztatowego: a) szafa metalowa na rysunki i mapy format A1, dziesięcioszufladowa - 7 szaf; b) szafa metalowa na rysunki i mapy format A1, pięcioszufladowa - 6 szaf; c) szafa metalowa na rysunki i mapy format A0, pięcioszufladowa - 4 szafy; d) szafa metalowa kartotekowa z pełnym dnem do przechowywania kartotek formatu B5, pięcioszufladowa - 20 szaf; e) szafa metalowa kartotekowa na płyty CD (sześcioszufladowa) - 1 szafa; f) szafa metalowa antywłamaniowa, dwudrzwiowa z czterema półkami - 4 szt; g) szafa metalowa ogniotrwała na dokumenty, czteropółkowa - 2 szt. h) regał uniwersalny, galwanizowany z półkami z płyty laminowanej - 1 komplet i) krzesło warsztatowe na kółkach - 2 szt; j) szafka warsztatowa - 1 szt; k) stół warsztatowy z nogami metalowymi - 1 szt; l) pomocnik na kółkach - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.12.11.00 - Metalowe meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 28.52.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi Oryginalny kod CPV: 36.12.11.40 - Metalowe regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.10 - Stoły metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły Oryginalny kod CPV: 36.11.50.00 - Krzesła Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i złożą oświadczenie, że a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej powyższy dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: wykaz dostaw (minimum dwie dostawy) każda o wartości brutto nie mniejszej niż 20.000,00 zł, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4. Załącznik nr 1 stanowiący ofertę wraz z wyliczeniem ceny dostawy mebli drewnianych, sprzętu i krzeseł biurowych (część nr I) i/lub z wyliczeniem ceny dostawy szaf metalowych i sprzętu warsztatowego do Muzeum w Koszalinie (część nr II) oraz z odpowiednim formularzem cenowym (dla części I i/lub dla części II). 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego i oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwk.koszalin.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum w Koszalinie, ul. Młyńska 37-39, 75-402 Koszalin (pokój 4).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Muzeum w Koszalinie, ul. Młyńska 37-39, 75-402 Koszalin (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli drewnianych, sprzętu biurowego i krzeseł.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest dostawa i montaż 120 pojedynczych sztuk i kompletów mebli drewnianych, sprzętu biurowego i krzeseł, co zostało podane w ogłoszeniu do zamówienia, a szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.11.14.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa szaf metalowych i sprzętu warsztatowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem drugiej części zamówienia jest dostawa 50 szaf metalowych (szafy na rysunki i mapy, szafy kartotekowe, antywłamaniowe i ogniotrwałe) oraz sprzętu warsztatowego. Towar został wymieniony w ogłoszeniu do zamówienia, a szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.00-6, 28.52.10.00-0, 36.12.11.40-8, 36.12.11.10-9, 36.11.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
- Przebudowa DW 112 odc. Biesiekierz - Koszalin
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa i montaż krzeseł, foteli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Dostawa, montaż i ustawienie szaf ubraniowych dla DS. Ikar. - II
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.