Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Lublin: Dostawa sprzętu audiowizualnego i kopiującego (oznaczenie sprawy PN 25-07 NA)
Numer ogłoszenia: 217103 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, fax 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu audiowizualnego i kopiującego (oznaczenie sprawy PN 25-07 NA).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa i instalacja kopiarko-drukarki nabiurkowej Zadanie nr 2 - dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Biologii - Pracownia Zadanie nr 3 - dostawa i instalacja urządzenia wielofuncyjnego dla Instytutu Biologii - Biblioteka Zadanie nr 4 - dostawa i instalacja kopiarki wraz pełnowartościowymi materiałami eksploatacyjnymi Zadanie nr 5 - dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Anglistyki Zadanie nr 6- dostawa i instalacja kopiarki cyfrowej dla UCZNiKO Zadanie nr 7- dostawa aparatów fotograficznych Zadanie nr 8- dostawa zestawu do wykonywania fotografii z mikroskopu stereoskopowego (Nikon C-DSS230 SMZ 800) Zadanie nr 9- dostawa palmtopa Zadanie nr 10- dostawa telewizorów Zadanie nr 11- dostawa sprzętu audio Zadanie nr 12- dostawa sprzętu audio-wizualnego Zadanie nr 13- dostawa projektora dla EFS Zadanie nr 14- dostawa projektora dla Wydziału Prawa Zadanie nr 15- dostawa projektorów dla Wydziału FiS Zadanie nr 16- dostawa projektora dla Instytutu Biologii Zadanie nr 17- dostawa projektora dla Instytutu Pedagogiki Zadanie nr 18- dostawa projektora dla Instytutu Psychologii Zadanie nr 19- dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego dla EFS Informatyka Zadanie nr 20- dostawa projektora dla EFS Pedagogika Zadanie nr 21- dostawa aparatu fotograficznego dla Instytutu Biologii Zadanie nr 22- dostawa projektora dla Instytutu Pedagogiki Zadanie nr 23- dostawa projektora dla Wydziału Ekonomicznego Zadanie nr 24- dostawa aparatu fotograficznego dla Instytutu Sztuk Pięknych Zadanie nr 25- dostawa korpusu(body) aparatu fotograficznego Nikon D200 Zadanie nr 26- dostawa projektora dla Instytutu Anglistyki Zadanie nr 27- dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego atrament-kolor Officejet Zadanie nr 28- dostawa kopiarki cyfrowej dla INoZ Zadanie nr 29- dostawa odtwarzacza DVD z magnetowidem dla Instututu Pedagogiki Zadanie nr 30- dostawa grafoskopu Zadanie nr 31- dostawa wideoprojektora Zadanie nr 32- dostawa wizualizera Zadanie nr 33- dostawa podajnika do kserografu Zadanie nr 34- dostawa projektora dla EFS KNO Zadanie nr 35- dostawa odtwarzacza-nagrywarki DVD Zadanie nr 36- dostawa kamery cyfrowej dla EFS Zadanie nr 37- dostawa rzutników pisma dla EFS Zadanie nr 38- dostawa telewizora dla EFS Zadanie nr 39- dostawa bezprzewodowego kina domowego Zadanie nr 41- dostawa kopiarki cyfrowej dla Instytutu Historii Zadanie nr 40- dostawa projektora dla Dziekanatu BiNoZ Zadanie nr 41- dostawa kopiarki cyfrowej dla Instytutu Historii Zadanie nr 42- dostawa aparatu fotograficznego dla Zakładu Pedagogiki Kultury Zadanie nr 43- dostawa aparatu fotograficznego dla Zakładu Biofizyki
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny Oryginalny kod CPV: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 43.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki art. 22 ust. 1 oraz art. 44 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2.Nie zalegają z podatkami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w powyższych punktach: 1, 2. Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)Oświadczenie złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3)W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia do oferty opisu oferowanego towaru w postaci umożliwiającej jego porównanie z wymaganiami SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umcs.lublin.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Aparatury Naukowej pok. 1210, piętro XII Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 20-031 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Dział Aparatury Naukowej pok. 1210, piętro XII Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 20-031 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania 10a, 13, 19, 20, 34, 35, 36, 37, 38, 39 finansowane są z Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa i instalacja kopiarko-drukarki nabiurkowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i instalacja kopiarko-drukarki nabiurkowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6, 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Biologii - Pracownia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Biologii - Pracownia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów na potrzeby wystawy czasowej "Monachijczycy" wraz z czynnościami towarzyszącymi
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części.
- Wykonanie ekspertyz stanu technicznego obiektów mostowych w podziale na części.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni ul. Bazylianówka w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Instalacja klimatyzacji w budynkach Politechniki Lubelskiej w formule "zaprojektuj i wybuduj" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- "Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu RTV do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce."
- Dostawa, montaż oraz wdrożenie usługi monitoringu systemem GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Gdyni przez okres 36 miesięcy
- Dostawa sprzętu RTV
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- Dzierżawa 18 urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy - Urzędu Dzielnicy Wawer
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.