To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-24
Białystok: Modernizacja sal szkoleniowych i zainstalowanie platformy do archiwum w budynku przy ul. Hożej 8 w Augustowie
Numer ogłoszenia: 217150 - 2015; data zamieszczenia: 24.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75621 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085/7486464, faks 085 748 64 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sal szkoleniowych i zainstalowanie platformy do archiwum w budynku przy ul. Hożej 8 w Augustowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań modernizacyjnych: 1) Zadanie nr 1 - Modernizacja sal szkoleniowych nr 113 i 312 zlokalizowanych w obrębie Centrum Szkolenia ZUS w budynku przy ul. Hożej 8 w Augustowie; 2) Zadanie nr 2 - Zainstalowanie platformy dźwigowej pomiędzy parterem i piwnicą w budynku Inspektoratu ZUS w Augustowie przy ul. Hożej 8 w Augustowie. 2. Roboty realizowane zgodnie z dokumentacją techniczną rozumianą jako: projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia - Decyzja nr 312/14 z dnia 02.10.2014 r. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, według wyboru Wykonawcy, na dowolne części zamówienia: Część nr 1: Modernizacja sal szkoleniowych nr 113 i 312 zlokalizowanych w obrębie Centrum Szkolenia ZUS w budynku przy ul. Hożej 8 w Augustowie 1. Miejsca realizacji zamówienia i podstawowe dane techniczne budynku: 1) Miejscem realizacji zamówienia jest budynek przy ul. Hożej 8 w Augustowie. W budynku zlokalizowany jest Inspektorat ZUS oraz Centrum Szkolenia ZUS w Augustowie. 2) Zadanie nr 1 realizowane będzie w obrębie Centrum Szkolenia: w sali szkoleniowej nr 113 usytuowanej na I piętrze budynku i sali szkoleniowej 312 położonej na poddaszu z wejściem od strony Inspektoratu; a) Sala 113 - pomieszczenie o powierzchni 68,8 m2; b) Sala 312 - pomieszczenie o powierzchni 105,0m2 + zaplecze -10m2; 3) Podstawowe dane techniczne budynku: Ściany konstrukcyjne zewnętrzne - murowane gr 38 cm, stropy kanałowe, słupy i podciągi żelbetowe, ściany wewnętrzne murowane z cegły ceramicznej - tynk cementowo -wapienny. 2. Przedmiot zamówienia opisany dokumentacją projektową zadania obejmuje: a) demontaż wierzchnich warstw posadzek do warstwy konstrukcyjnej stropu kanałowego w salach 113 i 312 oraz zapleczu sali 312, okładzin ścian wewnętrznych z boazerii na ścianach, słupach i sufitach, stolarki drzwiowej, grzejników żeliwnych, parapetów z lastriko, verticali i żaluzji; b) demontaż na czas trwania prac remontowych klimatyzatorów ściennych i czujek instalacji SAP, odpowiednie ich zabezpieczenie oraz ponowny montaż; c) oczyszczenie powierzchni stropu kanałowego w miejscu demontażu warstw posadzkowych we wszystkich pomieszczeniach, zwężenie otworu drzwiowego w sali 113 poprzez zamurowanie; d) wykonanie tynków cementowo-wapiennych kat. III w miejscach zamurowań i naprawę istniejących tynków wewnętrznych w miejscach demontażu boazerii oraz wykonanie gładzi gipsowych na wszystkich powierzchniach w sali 113, 312 i zapleczu; e) montaż nowoprojektowanej stolarki drzwiowej i parapetów; f) malowanie ścian i sufitów farbą lateksową; g) montaż podłogi technicznej w sali 113, 312 oraz w pom. zaplecze - podłoga podniesiona z wykładziną PCV- wersja antyelektrostatyczna; h) funkcjonalny podział sali 312 poprzez montaż mobilnych ścian dźwiękoszczelnych, montaż odbojnic na ścianach; i) montaż nowych grzejników płytowych w salach 113 i 312 oraz na zapleczu sali 312; j) wykonanie instalacji elektrycznej obejmujący demontaż opraw oświetleniowych, oraz pozostałego osprzętu elektrycznego, wykonanie nowych obwodów instalacji oświetlenia ogólnego, awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, oraz zasilania gniazd elektrycznych z nowoprojektowanych rozdzielni połączonych z rozdzielnią główną; k) wykonanie okablowania strukturalnego, podłogowego w podłodze technicznej w sali 312 - 18 PEL, w sali 113 - 20 PEL; l) wykonanie instalacji audiowizualnej - dostawa i zamontowanie nowego systemu AV kompletnego i spójnego pod względem dobranych urządzeń, uruchomienie i dostrojenie sprzętu, zagwarantowanie działania systemu jako spójnej całości.. W skład systemu wchodzą: system projekcji obrazu, system nagłośnienia, system sterowania automatycznego zasłonami i oświetleniem; m) dostawę urządzeń systemu AV ujętych w dokumentacji za wyjątkiem, wymienionych w dokumentacji: 2 szt. BLU RAY i laptopa. Część nr 2: Zainstalowanie platformy dźwigowej pomiędzy parterem i piwnicą w budynku Inspektoratu ZUS w Augustowie przy ul. Hożej 8 w Augustowie. 1. Miejsca realizacji zamówienia i podstawowe dane techniczne budynku: 1) Miejscem realizacji zamówienia jest budynek przy ul. Hożej 8 w Augustowie. W budynku zlokalizowany jest Inspektorat ZUS oraz Centrum Szkolenia ZUS w Augustowie. 2) Zadanie nr 2 realizowane będzie w obrębie Inspektoratu ZUS - pokój biurowym nr 4 na parterze i składnica akt poniżej - w piwnicy. Przewidywana lokalizacja platformy będzie wymagać przebudowy istniejących schodów pomiędzy parterem a piwnicą. 3) Podstawowe dane techniczne budynku: ściany konstrukcyjne zewnętrzne - murowane gr 38 cm, stropy kanałowe, słupy i podciągi żelbetowe, ściany wewnętrzne murowane z cegły ceramicznej - tynk cementowo -wapienny. 2. Przedmiot zamówienia opisany dokumentacją projektową zadania obejmuje: a) demontaż fragmentu płyty stropowej w miejscu montażu platformy dźwigowej; b) wyburzenie części ścianek działowych gr. 12 cm na parterze i w piwnicy; c) zdemontowanie istniejącej i wykonanie nowej posadzki na gruncie w pom. archiwum; d) wykonanie płyty fundamentowej pod platformę dźwigową, wykonanie fundamentów pod przebudowę schodów oraz przebudowę istniejących schodów do archiwum; e) montaż platformy dźwigowej, (dźwig platformowy z napędem śrubowym), drzwi platformy od strony korytarza na parterze zamykane na klucz; f) wstawienie stalowych drzwi o odporności EI60 i zamurowaniu fragmentu otworu drzwiowego z bloczków betonowych; g) wykonanie nowych ścianek działowych wraz z wstawieniem nowej stolarki drzwiowej; h) uzupełnienie lamperii z okładziny kamiennej na projektowanej ścianie działowej od strony korytarza na parterze; i) wykonanie nowych posadzek z gresu oraz wykładzin rulonowych PVC w obrębie parteru; j) demontaż istniejącej balustrady przy schodach do archiwum i wykonanie nowej, stalowej malowanej proszkowo; k) naprawę tynków w pomieszczeniach, wykonanie nowych, szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów na kolor biały, malowanie grzejników; l) naprawę i odmalowanie ociepleń rur CO w pom. archiwum; m) przebudowę istniejącej instalacji elektrycznej - demontaż istniejących i montaż nowych opraw oświetleniowych, przeniesienie gniazd elektrycznych i logicznych; n) wykonanie nowego obwodu zasilania platformy z rozdzielni głównej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Modernizacja sal szkoleniowych nr 113 i 312 zlokalizowanych w obrębie Centrum Szkolenia ZUS w budynku przy ul. Hożej 8 w Augustowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TARE Sp. z o.o., ul. Składowa 12 lok. 211, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 405378,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 588780,58
Oferta z najniższą ceną: 588780,58 / Oferta z najwyższą ceną: 588780,58
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zainstalowanie platformy dźwigowej pomiędzy parterem i piwnicą w budynku Inspektoratu ZUS w Augustowie przy ul. Hożej 8 w Augustowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. Antoni Rutkowski, ul. Sobolewska 4A, 15-560 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97592,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 139242,30
Oferta z najniższą ceną: 139242,30 / Oferta z najwyższą ceną: 139242,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Obsługa weterynaryjna Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku - uzupełnienie
- Kompleksowe usługi polegające na przeglądzie i konserwacji dźwigów, prace remontowe oraz przeglądy specjalne dźwigów w obiektach Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Białymstoku - część I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - część II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Żelechów
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.