Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-25
Wygoda: Dostawa materiałów budowlanych na budowę budynku nr 18 w Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze.
Numer ogłoszenia: 21716 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym , Czerwony Bór 23, 18-408 Wygoda, woj. podlaskie, tel. 086 2153595, 2163604, faks 086 2163149.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpczerwonybor.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych na budowę budynku nr 18 w Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów wykończeniowych na budowę budynku nr18 dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze na rzecz Zamawiającego, według wyszczególnienia zawartego w pkt 2. 2. Wyszczególnienie przedmiotu dostawy : L.p. Asortyment Jm. Ilość do: 1. Gips tynkarski maszynowy t 72 2. Kątownik ocynk do mokrych tynków 3 mb szt. 430 3. Listwa prowadząca ocynk 3 mb szt. 250 4. Preparat gruntujący do tynków gipsowych l 900 5. Kątownik aluminium do suchych tynków szt. 430 6. Płyta karton-gips 260x120 cm wodoodporna gr. 12 mm szt. 50 7. Kratka wentylacyjna 140x200 mm, metalowa, biała szt. 172 8. Wkręty oksydowane do płyt karton-gips gwint do metalu dł,. 32 mm szt. 2000 9. Biała gładź szpachlowa t 7 10. Siatka samoprzylepna z włókna do płyt karton-gips szer. 5 cm mb 1000 11. Kołki szybki montaż 8x100 mm szt. 1500 12. Kołki szybki montaż 6x80 mm szt. 1500 13. Styropian samogasnący frezowany (elewacyjny) gr. 15 cm EPS 70- 040 m2 900 14. Klej uniwersalny do płyt styropianowych i zatapiania siatki t 7,2 15. Siatka elewacyjna do wtapiania na styropian m2 1300 16. Kątownik aluminiowy z siatką 3 mb szt. 400 17. kołki do styropianu z trzpieniem metalowym dł. 22 cm szt. 2500 18. Listwa dylatacyjna PCV prosta do systemów dociepleń 2 m szt. 23 3. Miejsce dostawy : Budowa budynku nr 18 w Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze. 4. Warunki jakie musi spełnić przedmiot dostawy i warunki dostawy: 1) przedmiot dostawy musi spełniac wymogi określone przez Zamawiającego dla każdego rodzaju asortymentu, i spełniać wymogi określone przepisami prawa budowlanego, polskich norm i posiadać ważne certyfikaty dopuszczenia do użytkowania w budwnictwie. 2) dostawa będzie zrealizowana jednorazowo w godzinach od 7.30 do 13.30, 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, 4) Wykonawca dokona wyładunku dostarczonego asortymentu w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego, 5) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego dostarczy dokumenty potwierdzające spełnianie przez dostarczony asortyment przepisów prawa budowlanego. 6) w przypadku, gdy Wykonawca dostarcza asortyment równoważny zobowiązany jest przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające równoważność. 7) Wykonawca zobowiązany jest w każdej chwili okazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów przez oferowany asortyment. . 5. Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 6. Zamawiający nie przyjmie faktury jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek zastrzeżenia do przedmiotu dostawy. 7. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia dostawy ma prawo reklamować przedmiot dostawy. 8. Na rozpatrzenie reklamacji Wykonawca ma 7 dni roboczych. 9. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych usunie zgłoszone nieprawidłowości poprzez uzupełnienie dostawy w przypadku rozbieżności w ilości lub - wymieni towar na nowy w przypadku zakwestionowania jakości. 10. Reklamacje Zamawiający będzie zgłaszał pocztą, telefonicznie lub faxem za potwierdzeniem, do osoby wskazanej przez Wykonawcę. 11. Nie udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania przyjmuje się za uznanie reklamacji. 12. Wykonawca udzieli na każdy asortyment z przedmiotu dostawy, gwarancji nie krótszej niż gwarancja producenta..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne 44.92.11.00 - Gips 44.17.10.00 - Płyty (budowlane) 44.33.40.00 - Profile .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 ustawy. II. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosunku do każdego Wykonawcy na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę jako załączniki do oferty. 2. Sposób spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY. 1. Wykonawca składa wraz z ofertą sporządzoną na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr A do SIWZ następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Dokument pełnomocnictwa1; 3) Dokument pełnomocnictwa dla podmiotu reprezentującego Wykonawców2; 1.2. Wykonawcy zagraniczni mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) składają: 1) w zakresie dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.1 ppkt 1 składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawca zagraniczny, zastrzeżeniem ppkt. 2, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ppkt.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. II. ZASADY UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, każdy z wykonawców występujących wspólnie składa oddzielnie. V. FORMA DOKUMENTÓW 1. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie. 2. W przypadku, gdy załączone do oferty dokumenty zostały sporządzone w języku obcym (w tym dokumenty składane przez Wykonawcę zagranicznego) niezbędne jest przedstawienie ich tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez Wykonawcę. 3. Jeżeli złożone kserokopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpczerwonybor.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - pok.10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych w podziale na dwie części
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I TECHNICZNYCH dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HUTNICZYCH
- "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rzeczyca"
- Sukcesywna dostawa materiałów konstrukcyjnych i elementów podobnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.