eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzUdzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 2 975 000 PLN na okres 10 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy dwóch budynków z pomieszczeniami mieszkalnymi do stałego pobytu ludzi wraz z infrastrukturą techniczną na nieruchomości gminy miasto Grudziądz, zarządzanej przez MPGN Sp. z o.o. położonej przy ul. Lotniczej w Grudziądzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Grudziądz: Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 2 975 000 PLN na okres 10 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy dwóch budynków z pomieszczeniami mieszkalnymi do stałego pobytu ludzi wraz z infrastrukturą techniczną na nieruchomości gminy miasto Grudziądz, zarządzanej przez MPGN Sp. z o.o. położonej przy ul. Lotniczej w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 217171 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157013 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu, ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 2 975 000 PLN na okres 10 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy dwóch budynków z pomieszczeniami mieszkalnymi do stałego pobytu ludzi wraz z infrastrukturą techniczną na nieruchomości gminy miasto Grudziądz, zarządzanej przez MPGN Sp. z o.o. położonej przy ul. Lotniczej w Grudziądzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na udzieleniu i obsłudze bankowej kredytu w wysokości 2 975 000 PLN na okres 10 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy dwóch budynków z pomieszczeniami mieszkalnymi do stałego pobytu ludzi wraz z infrastrukturą techniczną na nieruchomości gminy miasto Grudziądz, zarządzanej przez MPGN Sp. z o.o. położonej przy ul. Lotniczej w Grudziądzu Przeznaczenie: sfinansowanie budowy budynków 15A i 17A z pomieszczeniami mieszkalnymi do stałego pobytu ludzi wraz z infrastrukturą techniczną na nieruchomości gminy miasto Grudziądz, zarządzanej przez MPGN Sp. z o.o. położonej przy ul. Lotniczej w Grudziądzu Opis inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest budowa dwóch budynków z pomieszczeniami mieszkalnymi do stałego pobytu ludzi wraz z infrastrukturą techniczną na nieruchomości gminy miasto Grudziądz, zarządzanej przez MPGN Sp. z o.o. położonej przy ul. Lotniczej w Grudziądzu. Budynek 15A posiada 26 lokali o łącznej powierzchni użytkowej 682,15m2 i powierzchni zabudowy 811,015m2. Budynek 17A posiada 25 lokali o łącznej powierzchni użytkowej 682,44m2 i powierzchni zabudowy 811,015m2. Budynki są jednokondygnacyjne, niepodpiwniczone w technologii tradycyjnej, z dachem płaskim - stropodach wentylowany kryty papą. Budynki wyposażone będą w wewnętrzne instalacje wod -kan. c.o. cwu, elektryczne i teletechniczne. Całkowity koszt inwestycji wynosi: 3 500 000 zł brutto. Z uwagi na fakt, iż są to budynki mieszkalne, VAT nie podlega odliczeniu i zwiększa wartość inwestycji. Po zakończeniu inwestycji mieszkania zostaną przeznaczone na wynajem i powiększą mieszkaniowy zasób gminy. Rodzaj kredytu: Inwestycyjny Planowany termin realizacji zadania -budowy budynków: kwiecień 2014r. Przewidywana data uruchomienia kredytu: 31.10.2013r. Data zakończenia umowy: 31.10.2023r. Okres kredytowania : 10 lat/ 120 m - cy Uruchomienie kredytu: Kredyt będzie uruchamiany w 4 transzach. Harmonogram planowanych wypłat: I transza - 525 160,00zł - 31.10.2013r. II transza - 1 049 930,00zł - 31.01.2014r. III transza - 699 955,00zł - 30.04.2014r. IV transza - 699 955,00zł - 30.06.2014r. Uruchomienie każdej transzy będzie uzależnione od postępu robót i wysokości ponoszonych kosztów przy realizacji inwestycji, na którą kredyt jest przeznaczony. Uruchamianie kredytu będzie następowało na wniosek Zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych przed żądanym terminem uruchomienia części kredytu, na r - k bankowy wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomienia kredytu w innej dacie. Uruchomienie I transzy kredytu nastąpi po udokumentowaniu przez Zamawiającego udziału własnego w wysokości 525 000 PLN tj. 15% kosztu inwestycji. Spłata kapitału: Raty miesięczne w równej wysokości, płatne ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, przy czym termin rozpoczęcia spłat ustala się na dzień ostatniego dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu. Spłata odsetek: Miesięcznie, malejące, naliczane od wykorzystanej kwoty kredytu, płatne ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, przy czym termin rozpoczęcia spłat ustala się na dzień ostatniego dnia roboczego miesiąca, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu. Źródła spłaty kredytu: Źródłem spłaty kredytu będą środki obrotowe Spółki czyli wpływy z tytułu posiadania w zasobach Spółki lokali własnych, zleconych i wspólnotowych, obejmujące wpływy z działalności podstawowej jak i działalności operacyjnej - sprzedaż nieruchomości. Opisane środki obrotowe będą obejmowały także wpływy z najmu budynków z pomieszczeniami mieszkalnymi będących przedmiotem niniejszego finansowania. Wcześniejsza spłata kredytu lub niewykorzystanie kredytu: Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu w dogodnych dla Zamawiającego terminach, bez uprzedniego zawiadomienia banku. W takiej sytuacji odsetki będą naliczane wyłącznie do dnia dokonania spłaty kredytu. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu wcześniejszej spłaty lub niewykorzystania części lub całości kredytu. Oprocentowanie kredytu: Zmienne, oparte o stawkę referencyjną WIBOR 3M (na dzień 09.07.2013r. wynosi 2,6900) powiększoną o stałą w całym okresie kredytowania marżę banku. Karencja w spłacie kredytu: brak Prowizja przygotowawcza: Zamawiający dopuszcza zastosowanie prowizji przygotowawczej w wysokości nie przekraczającej 0,2% uruchamianej kwoty (transzy) kredytu. Prowizja będzie płatna w terminach uruchomienia transz kredytu. Inne koszty kredytu: Oprocentowanie kredytu i prowizja przygotowawcza będą jedynymi kosztami kredytu obciążającymi Zamawiającego w przypadku prawidłowej (umownej) obsługi kredytu. Zabezpieczenie kredytu: Hipoteka wraz z cesją praw z polisy ubezpieczeniowej na nieruchomościach: - ul. Kościuszki 15 - ul. Pułaskiego 1/Legionów 5 - ul. Armii Krajowej 16 - ul. Poniatowskiego 10 Wyceny znajdują się w posiadaniu Zamawiającego. Informacje dotyczące powyższych nieruchomości stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Wszystkie wyżej wymienione warunki stanowią istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy. W związku z tym muszą one znaleźć się w zaproponowanym i dołączonym do oferty przez Wykonawcę projekcie umowy. Jeżeli dołączony przez Wykonawcę do oferty projekt umowy nie będzie uwzględniał przedmiotowych warunków lub będzie z nimi sprzeczny, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Getin Noble Bank S.A., ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 686902,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 842641,75

  • Oferta z najniższą ceną: 842641,75 / Oferta z najwyższą ceną: 842641,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.