Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Żydowo: Zakład Karny w Gębarzewie
dostawy warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 217185 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Gębarzewie, Gębarzewo, 62-241 Żydowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4292300, fax 061 4262453.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakład Karny w Gębarzewie dostawy warzyw i owoców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: Lp. Nazwa przedmiotu Ilość 1. Buraki czerwone 7 300 kg 2. Cebula 7 200 kg 3. Fasola 1 100 kg 4. Groch - połówki 950 kg 5. Jabłka 6 000 kg 6. Kalafior 1 300 kg 7. Kapusta czerwona 800 kg 8. Kapusta biała 6 600 kg 9. Marchew 16 500 kg 10. Ogórek świeży 1 000 kg 11. Pieczarki 1 500 kg 12. Pietruszka 6 200 kg 13. Pomidory 4 800 kg 14. Por 850 kg 15. Seler 6 000 kg 16. Cytryny 120 kg 17. Kapusta kiszona (opakowanie do 30kg) 7 100 kg 18. Ogórki kiszone (opakowanie do 30kg) 3 900 kg 19. Banany 120 kg 20. Pomarańcza 120 kg 21. Ziemniaki 92 500 kg Warunki wymagane związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, jakie powinien spełniać wykonawca: - artykuły muszą spełniać parametry jakościowe wynikające z Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub z Polskich Norm, - zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, jednolitego gatunku, wolny od wad eliminujących go ze spożycia, o terminie przydatności do spożycia pozwalającym na przechowywanie przez okres kilku tygodni, - dostawy następować będą partiami, zgodnie ze sukcesywnie składanymi zamówieniami częściowymi, szczegółowe ilości dostaw na każdy dzień określi zamawiający telefonicznie z 48 godzinnym wyprzedzeniem, przy dostawie ziemniaków jednorazowa dostawa wyniesie ok. 2,5-3 ton. - dostawa musi być zrealizowana w ciągu 48 godzin od złożenia telefonicznego lub pisemnego zamówienia, dostawy realizowane są w godzinach od 9.00 -12.00 do magazynu żywnościowego na terenie jednostki. - samochód dostawczy musi spełniać wymagania sanitarne i HACCP zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania korekt zamawianych ilości poszczególnych asortymentów w zależności od bieżących potrzeb zakładu, - do każdej dostawy musi być dołączona faktura.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00 - 01.10.00.00 Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Spełnianie warunków oceniane jest wg treści dokumentów wymaganych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę(osoby) upoważnioną do podpisywania oświadczeń woli w imieniu oferenta, formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony i podpisany przez osobę(osoby) upoważnioną do podpisywania oświadczeń woli w imieniu oferenta, formularz cenowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 PZP, podpisane przez osobę(osoby) upoważnioną - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4. Podpisany przez osobę(osoby) upoważnioną do podpisywania oświadczeń woli w imieniu oferenta projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 9. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Gębarzewie 62-241 Żydowo zk_gebarzewo@sw.gov.pl godz. urzędowania 7.15. - 15.15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: Zakład Karny w Gębarzewie, 62-241 Żydowo, w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 24.12.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Grodzisku Mazowieckim
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 4 im. Króla Maciusia I w Grodzisku Mazowieckim
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.