Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Czechowice-Dziedzice: Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Bachorek i ul. Szkolnej w Czechowicach-Dziedzicach.
Numer ogłoszenia: 217188 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 032 2147114, fax 032 2147152, 2147182.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowic-dziedzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Bachorek i ul. Szkolnej w Czechowicach-Dziedzicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej 1.kanał N w ul. Norwida - odc. Od B22 w ul. Bachorek wzdłuż ul. Norwida do N 22 wraz z przyłączami do budynków ( zakres rzeczowy : rury Ø 200/160 mm PVC o łącznej długości 1060 mb). 2.kanał Nr w ul. Narutowicza - odc .od B 33 wzdłuż ul. Narutowicza do Nr 48 wraz z przyłączami do budynków , ( zakres rzeczowy: Ø 200/160 mm PVC o łącznej długości 1640 mb ). 3.kanał C w ul. Fałata/Szkolnej - odc. od Cistn. w ul. Baczyńskiego wzdłuż ul. Szkolnej do C19 w ul. Fałata wraz z przyłączami do budynków, ( zakres rzeczowy : rury Ø 200/160mm PVC o łącznej długości 720 mb). Szczegółowy zakres ilościowy i rzeczowy określony jest w projekcie wykonawczym - załącznik 1, przedmiarze robót- załącznik nr 2 , specyfikacji technicznej- załącznik nr 3 oraz w dodatkowych informacjach do wyceny robót - załącznik 4 ) , które stanowią integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10.000.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp : a/ Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : a/ udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, b/ wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min trzech robót kanalizacji sanitarnej łącznie o średnicach min. Ø 200/160 mm - o długości min. 3400 mb - każda i o wartości min.680 tys. zł. każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania, c/ kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi do prowadzenia robót, kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie sieci kanalizacyjnych. d/ Wykonawca winien wykazać się dostępem do następującego sprzętu : - minimum 3 szt. koparko-ładowarki . Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu załączonym do SIWZ Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy , 1.2. dowód wniesienia wadium 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. zaświadczenia: a/ właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b/ właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z płaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub o uzyskanie zgody na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca będący spółką jawną lub cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków i opłat przez spółkę. 1.5. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy). 1.6. wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. trzech robót kanalizacji sanitarnej łącznie o średnicach min. Ø 200/160 mm - o długości min. 3400 mb - każda i o wartości min.680 tys. zł. każda , Wykaz ten winien zawierać : a/ nazwę zamawiającego, b/ dokładny zakres wykonanych prac , c/ wartość i termin realizacji, 1.7 dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, o których mowa w pkt.1.6. 1.8. uprawnienia budowlane dla kierownika do prowadzenia robót , kierowania , nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie sieci kanalizacyjnych z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, 1.9. wykaz ,iż wykonawca posiada dostępność do: minimum 3 szt. koparko-ładowarki 1.10.wykaz prac powierzonych do wykonania przez Wykonawcę podwykonawcom (załączyć jeżeli wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców.) Wykaz powinien zawierać: a/ podanie zakresu prac wraz z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie realizował, 1.11. kosztorys ofertowy uproszczony
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czechowicach -Dziedzicach, pok.415 ( III piętro) lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt SIWZ 85,30 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miejski w Czechowicach-Dziedzicach - biuro podawcze ( parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pasym ul. Słoneczna
- Budowa drogi gminnej w km od 0+0,00 do km 0+283,00 w miejscowości Krzykawa, Gmina Bolesław
- Budowa sieci wodociągowej i przydomowych oczyszczalni ścieków oraz wyposażenie stacji uzdatniania wody w Gminie Rossosz
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Pisanicy - z podziałem na V części.
- Modernizacja nawierzchni drogi powiatowej nr 1561 D w miejscowości Osiek
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.