eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pu³tuskDostawy materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-01-18

Pu³tusk: Dostawy materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji
Numer og³oszenia: 21719 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej , ul. Daszyñskiego 2, 06-100 Pu³tusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6925510, faks 023 6925455.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.pultusk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawy materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji. 2. Zamówienie obejmuje: Zadanie 1: Rêkawy papierowo - foliowe, Zadanie 2: Papier i w³óknina, Zadanie 3: Kontrola mycia i dezynfekcji mechanicznej 1, Zadanie 4: Kontrola mycia i dezynfekcji mechanicznej 2, Zadanie 5: Kontrola biologiczna sterylizacji parowej i formaldehydowej, Zadanie 6: Kontrola chemiczna sterylizacji parowej i formaldehydowej 1, Zadanie 7: Kontrola chemiczna sterylizacji parowej i formaldehydowej 2, Zadanie 8: Artyku³y zu¿ywalne 1, Zadanie 9: Artyku³y zu¿ywalne 2. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i przewidywane ilo¶ci dostaw stanowi druk Formularz cenowy za³±cznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4, 38.90.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania - ka¿dy z Wykonawców zobowi±zany jest do z³o¿enia o¶wiadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce posiadania wiedzy i do¶wiadczenia - ka¿dy z Wykonawców zobowi±zany jest do z³o¿enia o¶wiadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ; 2. Wykaz min. 3 wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wymóg dotyczy ka¿dego zadania oddzielnie. W przypadku oferty z³o¿onej przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, Zamawiaj±cy dopuszcza spe³nienie tego wymogu przez wszystkie podmioty ³±cznie. Poprzez realizacjê dostaw w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia nale¿y rozumieæ ¶wiadczenie dostaw w sposób ci±g³y przez okres min. 1 roku, a warto¶æ równa b±d¼ wiêksza od oferowanej (w przeliczeniu na 1 rok).

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym - ka¿dy z Wykonawców zobowi±zany jest do z³o¿enia o¶wiadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ka¿dy z Wykonawców zobowi±zany jest do z³o¿enia o¶wiadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce sytuacji ekonomicznej i finansowej - ka¿dy z Wykonawców zobowi±zany jest do z³o¿enia o¶wiadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urz±dzeñ technicznych, instrukcjê obs³ugi oraz ¶rodków stosowanych przez wykonawcê dostaw lub us³ug oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jako¶ci realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da do³±czenia do oferty (w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej na ka¿dej stronie zawieraj±cej tre¶æ za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê): 1) dokumentów potwierdzaj±cych zgodno¶æ przedmiotu zamówienia z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), tj. deklaracje zgodno¶ci, certyfikaty CE itp. lub do³±czenie o¶wiadczenia o posiadaniu dokumentów potwierdzaj±cych zgodno¶æ przedmiotu zamówienia z ww. ustawami oraz, ¿e wy³oniony w przetargu Wykonawca dostarczy powy¿sze dokumenty na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego. 2) próbek proponowanych produktów w oryginalnych opakowaniach w celu oceny ich zgodno¶ci, w ilo¶ci 1 szt./ 1 mb/ 1kpl. - oprócz Zadania nr 9, Zadanie nr 5 pkt 2, Zadanie nr 3 pkt 2; 3) karty charakterystyki papieru w jêzyku polskim wydanej przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzyma³o¶ciowych oraz zgodno¶ci z norm± PN EN 868-3 - dotyczy Zadania nr 1; 4) o¶wiadczenie o zgodno¶ci z normami PNEN 868-3 i PNEN 868-5 lub równowa¿nych wydane przez producenta folii oraz charakterystyka folii w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzyma³o¶ciowych oraz zgodno¶ci - dotyczy Zadania nr 1; 5) dokument potwierdzaj±cy zgodno¶æ konstrukcji z EN 868-5 lub równowa¿nych przez niezale¿n± organizacjê - dotyczy Zadania nr 1; 6) karty charakterystyki w jêzyku polskim wydanej przez producenta w celu potwierdzenia parametrów wytrzyma³o¶ciowych i zgodno¶ci z norm± PN EN 868-2- dotyczy Zadania nr 2; 7) ulotki informacyjne, prospekty, foldery reklamowe, instrukcje u¿ycia itp. - dotyczy ka¿dego zadania.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych strony dopuszczaj± zmiany umowy: 1) w zakresie: a) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, b) przedmiotowym (produkt zamienny), c) liczby opakowañ, sztuk, mb, kpl, itp., d) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa zwi±zanych z przedmiotowym zamówieniem, 2) w sytuacji gdy: a) wprowadzony zostanie do sprzeda¿y przez wykonawcê produkt zmodyfikowany (udoskonalony), b) wyst±pi przej¶ciowy brak przedmiotu umowy z przyczyn le¿±cych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego umow±, Powy¿sze zmiany nie mog± skutkowaæ zmian± ceny jednostkowej, warto¶ci umowy i nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.pultusk.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Pu³tusku ul. Daszyñskiego 2 06-100 Pu³tusk.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Pu³tusku ul. Daszyñskiego 2 06-100 Pu³tusk pokój nr 8.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Rêkawy papierowo - foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Rêkawy papierowo - foliowe - 5 pozycji asortymentowych..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Papier i w³óknina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Papier i w³óknina - 4 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Kontrola mycia i dezynfekcji mechanicznej 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Kontrola mycia i dezynfekcji mechanicznej 1 - 3 pozycje asortymentowe..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Kontrola mycia i dezynfekcji mechanicznej 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 4: Kontrola mycia i dezynfekcji mechanicznej 2 - 2 pozycje asortymentowe..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: Kontrola biologiczna sterylizacji parowej i formaldehydowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 5: Kontrola biologiczna sterylizacji parowej i formaldehydowej - 3 pozycje asortymentowe..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4, 38.90.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6: Kontrola chemiczna sterylizacji parowej i formaldehydowej 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 6: Kontrola chemiczna sterylizacji parowej i formaldehydowej 1 - 4 pozycje asortymentowe..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7: Kontrola chemiczna sterylizacji parowej i formaldehydowej 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 7: Kontrola chemiczna sterylizacji parowej i formaldehydowej 2 - 5 pozycji asortymentowych..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8: Artyku³y zu¿ywalne 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 8: Artyku³y zu¿ywalne 1 - 2 pozycje asortymentowe..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9: Artyku³y zu¿ywalne 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie 9: Artyku³y zu¿ywalne 2 - 4 pozycje asortymentowe..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.