To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-20
Kielce: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa budynków biurowych Placówek Terenowych KRUS.
Numer ogłoszenia: 217232 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173176 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa budynków biurowych Placówek Terenowych KRUS..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynków biurowych Placówek Terenowych KRUS w Sandomierzu i Staszowie wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu i niezbędnymi instalacjami infrastruktury technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - projekty budowlane, - projekty wykonawcze, - przedmiary robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią Dodatek nr 7A (dla Część I zamówienia) i 7B (dla Część II zamówienia) do SIWZ. Uwaga! Zamawiający wyłączył z niniejszego postępowania system dozoru wizyjnego CCTV. Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2.Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi, a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowych zamówień. Wykonawcy powinni przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie wizji lokalnej jest Pan Leszek Kasprzak nr tel. (41) 348 19 08. Termin wizji lokalnej powinien zostać wcześniej uzgodniony telefonicznie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do opracowania szczegółowego harmonogramu rzeczowo- finansowego (Harmonogram Inwestycji). 4.Po przejęciu od Zamawiającego terenu budowy, Wykonawca zobowiązany będzie do: - wykonania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu na przyległych do terenu budowy ulicach i chodnikach, o ile jest to niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonanie stosownych uzgodnień i pokrycia kosztów takiej czasowej organizacji, - uzyskania zgody na zajęcie przylegających do terenu budowy ulic i chodników w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia oraz ponoszenia wszelkich kosztów z tym związanych, -bieżącej obsługi geodezyjnej wraz ze wznowieniem granic działki i geotechnicznej na własny koszt, -utrzymywania w czystości zaplecza budowy, dróg publicznych, chodników itp. Wykonawca będzie ponosił w tym zakresie pełną odpowiedzialność przed policją, strażą miejską i innymi służbami publicznymi; - uzyskania pozytywnych decyzji właściwych instytucji po zakończeniu budowy, tj. Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, Inspekcji Ochrony Środowiska oraz wszelkich innych dokumentów i oświadczeń niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu - opracowania projektów powykonawczych w dwóch egzemplarzach oraz w postaci cyfrowego nośnika danych, 3.Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Szczegółowy opis części zamówienia zawarty został w Informacjach dotyczących ofert częściowych stanowiących załączniki do niniejszego ogłoszenia. 4.Zamawiający żąda wskazania (odpowiednio do treści postanowień SIWZ) przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6.Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, - aukcji elektronicznej, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Sandomierzu przy ul. Słowackiego wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu i robotami rozbiórkowymi istniejącego ogrodzenia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze ARYS Sp. z o.o., ul. Ciepłownicza 6A, 20-479 LUBLIN, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1911536,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2189900,00
Oferta z najniższą ceną: 2189900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2189900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS, budynku garażowego i parkingu w Staszowie przy ulicy Mickiewicza wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum, którego Liderem jest Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe ADMA-bis Sp.j., ul. Kościuszki 68, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1661019,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1694700,76
Oferta z najniższą ceną: 1694700,76 / Oferta z najwyższą ceną: 1769000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa 2 sztuk samochodów typu furgon do przewozu towarów
- Dostawy opon samochodowych w okresie 2 lat
- Dostawa prasy do UJK
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa doposażenia strzelnicy multimedialnej dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ADP.2301.86.2024
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.