eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceWykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwąBudowa budynków biurowych Placówek Terenowych KRUS.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-20

Kielce: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa budynków biurowych Placówek Terenowych KRUS.
Numer ogłoszenia: 217232 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173176 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa budynków biurowych Placówek Terenowych KRUS..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynków biurowych Placówek Terenowych KRUS w Sandomierzu i Staszowie wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu i niezbędnymi instalacjami infrastruktury technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - projekty budowlane, - projekty wykonawcze, - przedmiary robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią Dodatek nr 7A (dla Część I zamówienia) i 7B (dla Część II zamówienia) do SIWZ. Uwaga! Zamawiający wyłączył z niniejszego postępowania system dozoru wizyjnego CCTV. Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2.Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi, a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowych zamówień. Wykonawcy powinni przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie wizji lokalnej jest Pan Leszek Kasprzak nr tel. (41) 348 19 08. Termin wizji lokalnej powinien zostać wcześniej uzgodniony telefonicznie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do opracowania szczegółowego harmonogramu rzeczowo- finansowego (Harmonogram Inwestycji). 4.Po przejęciu od Zamawiającego terenu budowy, Wykonawca zobowiązany będzie do: - wykonania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu na przyległych do terenu budowy ulicach i chodnikach, o ile jest to niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonanie stosownych uzgodnień i pokrycia kosztów takiej czasowej organizacji, - uzyskania zgody na zajęcie przylegających do terenu budowy ulic i chodników w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia oraz ponoszenia wszelkich kosztów z tym związanych, -bieżącej obsługi geodezyjnej wraz ze wznowieniem granic działki i geotechnicznej na własny koszt, -utrzymywania w czystości zaplecza budowy, dróg publicznych, chodników itp. Wykonawca będzie ponosił w tym zakresie pełną odpowiedzialność przed policją, strażą miejską i innymi służbami publicznymi; - uzyskania pozytywnych decyzji właściwych instytucji po zakończeniu budowy, tj. Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, Inspekcji Ochrony Środowiska oraz wszelkich innych dokumentów i oświadczeń niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu - opracowania projektów powykonawczych w dwóch egzemplarzach oraz w postaci cyfrowego nośnika danych, 3.Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Szczegółowy opis części zamówienia zawarty został w Informacjach dotyczących ofert częściowych stanowiących załączniki do niniejszego ogłoszenia. 4.Zamawiający żąda wskazania (odpowiednio do treści postanowień SIWZ) przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6.Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, - aukcji elektronicznej, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Sandomierzu przy ul. Słowackiego wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu i robotami rozbiórkowymi istniejącego ogrodzenia.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze ARYS Sp. z o.o., ul. Ciepłownicza 6A, 20-479 LUBLIN, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1911536,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2189900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2189900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2189900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS, budynku garażowego i parkingu w Staszowie przy ulicy Mickiewicza wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum, którego Liderem jest Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe ADMA-bis Sp.j., ul. Kościuszki 68, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1661019,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1694700,76

  • Oferta z najniższą ceną: 1694700,76 / Oferta z najwyższą ceną: 1769000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.