Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Lubin: Projekt rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w miejscowości Szklary Górne
Numer ogłoszenia: 217258 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, ul. Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8403100, fax (076) 8403140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.lubin.pl, www.bip.ug.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w miejscowości Szklary Górne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w miejscowości Szklary Górne (dz. nr 44/21), wraz z przeniesieniem na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do prac projektowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie utrwalania i zwielokrotniania oraz użyczania osobom trzecim, a także udostępniania w celu realizacji praw wynikających z rękojmi i gwarancji oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonywaniem robót na podstawie tej dokumentacji projektowej. Istniejąca oczyszczalnia ścieków w Szklarach Górnych została uruchomiona w 1997r. Decyzją nr RO.6223/0/03 z dn. 22.07.2003r. udzielono pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie oczyszczonych ścieków do rzeki Zielenicy w ilości 147 m3/ dobę. Średni zrzut ścieków wynosił w 2006r.: 105 m3/ dobę, w 2007r.: 120 m3/ dobę. W 2008r. planowane jest przyłączenie osiedla ok. 120 domów jednorodzinnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi SIWZ. Warunkiem udziału w przetargu jest: - wykonanie, przez Wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 projektów budowy, rozbudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków, fakt wykonania takich prac, wykazanych w odpowiednim zestawieniu wraz z datą i lokalizacją inwestycji, musi być potwierdzony referencjami od inwestora; - przeniesienie ( w formie oświadczenia ) na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do prac projektowych będących przedmiotem niniejszego postępowania w zakresie utrwalania i zwielokrotniania oraz użyczania osobom trzecim a także udostępniania w celu realizacji praw wynikających z rękojmi i gwarancji, - załączenie do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - załączenie do oferty potwierdzonych kserokopii uprawnień do projektowania bez ograniczeń w specjalności sieci i instalacji sanitarnych. Powyższe warunki zostaną spełnione po złożeniu wymaganych i aktualnych dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z treścią specyfikacji i przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt.1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie o przeniesieniu na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do prac projektowych będących przedmiotem niniejszego postępowania w zakresie utrwalania i zwielokrotniania oraz użyczania osobom trzecim a także udostępniania w celu realizacji praw wynikających z rękojmi i gwarancji, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 projektów budowy, rozbudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków, fakt wykonania takich robót, wykazanych w odpowiednim zestawieniu wraz z datą i miejscem ich wykonania, musi być potwierdzony referencjami od inwestora, potwierdzone kserokopie uprawnień do projektowania bez ograniczeń w specjalności sieci i instalacji sanitarnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubin, 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6a, pok. nr 3 - Referat Inwestycji..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6, pok. nr 3 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie.
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla zadań "Remont dróg powiatowych: nr 1232D w Zimnej Wodzie - na odcinku około 1600 m; nr 1231D Lubin-Księginice - na odcinku około 2800 m"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 1218D w Szklarach Górnych, w zakresie budowy miejsc parkingowych dla samochodów osobowych
- Remont 3 piętra budynku ZS Nr 1 w Lubnie
- BUDOWA INFRASTRUKTURY WODNO-KANALIZACYJNEJ W PARKU LEŚNYM W LUBINIE
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych z podziałem na trzy części oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji proj.-koszt. dla zadań pn.:"1) Rozbudowa ulicy Ciechomickiej" 2) "Rozbudowa/budowa ulicy Pedagogicznej, Nauczycielskiej, Edukacyjnej, Wakacyjnej, Semestralnej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: przebudowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w Krotoszynie: ul. Ofiar Katynia, ul. Lelewela, ul. Kilińskiego, (...)
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany urządzeń dylatacyjnych na moście nad rzeką Burzanką w ciągu drogi S22 w msc. Czechowo km 390+501
- "Aktualizacja i rozbudowa projektu remontu drewnianego budynku dawnej gajówki w Parku Morysińskim wraz z projektem przebudowy drogi dojazdowej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.