Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Opole: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów do kserokopiarek oraz tonerów, tuszy i taśm do drukarek komputerowych
Numer ogłoszenia: 217276 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole-Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax 0 77 454 98 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów do kserokopiarek oraz tonerów, tuszy i taśm do drukarek komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów do kserokopiarek oraz tonerów, tuszy oraz taśm do drukarek komputerowych z podziałem na 9 zadań: Zadanie nr 1 - dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów do kserokopiarek marki CANON, Zadanie nr 2 - dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów do kserokopiarek marki SHARP Zadanie nr 3 - dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów do kserokopiarek marki TOSHIBA, Zadanie nr 4 - dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów do kserokopiarek marki RICOH, Zadanie nr 5 - dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek komputerowych marki EPSON, Zadanie nr 6- dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek komputerowych marki CANON, Zadanie nr 7 - dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek komputerowych marki LEXMARK, Zadanie nr 8 - dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek komputerowych marki Hawlett-Packard, Zadanie nr 9 - dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek komputerowych marki OKI, 1.Przez rodzaj -oryginalne- należy rozumieć materiały wyprodukowane przez producentów drukarek wskazanych w poszczególnych tabelach. 2.Przez rodzaj -regenerowane- tzn. takie, które przystosowane są do ponownego użycia. 3.W przypadku oferowania materiałów równoważnych Zamawiający żąda potwierdzenia ich jakości przez producentów drukarek wskazanych przez Zamawiającego w poszczególnych tabelach. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych bez ograniczeń co do ich ilości przez jednego Wykonawcę i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.31.32.00 - 20.31.32.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonawca wykaże co najmniej dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, o wartości nie mniejszej niż 100 000zł brutto każda. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia wykazu dostaw wykonanych (rozpoczętych i zakończonych lub wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże co najmniej dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, o wartości nie mniejszej niż 100 000zł brutto każda.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich, Opole Pl. Wolności 7-8 pok. 118 a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich, Opole Pl. Wolności 7-8 pok. 117 b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów do kserokopiarek marki CANON.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów do kserokopiarek marki SHARP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów do kserokopiarek marki TOSHIBA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiaów eksploatacyjnych - tonerów do kserokopiarek marki RICOH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek komputerowych marki EPSON.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiaów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek komputerowych marki CANON.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek komputerowych marki LEXMARK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek komputerowych marki Hawlett-Packard.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek komputerowych marki OKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony budynków i urządzeń dot. nieruchomości położonej w miejscowości Opole, obręb Zakrzów, woj. opolskie, przy ul. Michała Korneckiego 140, z możliwością wznowienia.
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.