Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-20
Wałcz: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie stacjonarnych kursów języka angielskiego na poziomie
I i II oraz kursów stacjonarnych uzupełniających na poziomie I wg STANAG 6001 w Nieetatowym Ośrodku Języków Obcych w JW 4094 Wałcz.
Numer ogłoszenia: 21729 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4094 , ul. Kościuszki 24, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 250 20 41, faks 0-67 250 21 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie stacjonarnych kursów języka angielskiego na poziomie I i II oraz kursów stacjonarnych uzupełniających na poziomie I wg STANAG 6001 w Nieetatowym Ośrodku Języków Obcych w JW 4094 Wałcz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs stacjonarny języka angielskiego na poziomie: a) I - 2 grupy - od 16.02.2009r. do 29.05.2009r.- łącznie 1000 godzin dydaktycznych b) II - 1 grupa - od 13.02.2009r. do 22.06.2009r. - 640 godzin dydaktycznych c) liczebność grup - od 10 do 15 osób (jedna grupa). d) Wymagana ilość lektorów: 6 lektorów e) Tryb zajęć: - zajęcia codzienne od poniedziałku do piątku + jedna lub dwie soboty w miesiącu - godzina dydaktyczna - 45 minut, - czas kursu - od poniedziałku do piątku od 8.15 - 14.40 (6,7 godzin dziennie), jedna lub dwie soboty w miesiącu od godz. 8.15 - 14.40 (6,7 godzin ), według Miesięcznych planów ramowych szkolenia języka angielskiego w 104 bzab dostarczonych przez Zamawiającego - załącznik nr 9 (program szkolenia na poziom I wg załącznika nr 6 i 7 i na poziom II do wglądu w siedzibie Zamawiającego). Kurs stacjonarny uzupełniający języka angielskiego: a) I poziom - 2 grupy - od 16.02.2009r. do 29.05.2009r.- łącznie 512 godzin dydaktycznych b) liczebność grupy - od 10 do 15 osób (jedna grupa) d) wymagana ilość lektorów: 3 lektorów e) Tryb zajęć: - zajęcia w każdy pracujący poniedziałek, środa i piątek miesiąca od 8.05 do 14.40 (5 lub 7 godzin), - godzina dydaktyczna - 45 minut; - czas kursu uzupełniającego - 8.15 do 14.40 (5 lub 7 godzin) według Miesięcznych planów ramowych szkolenia języka angielskiego w 104 bzab dostarczonych przez Zamawiającego - załącznik nr 9.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 12. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. - załącznik nr 2: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. 5. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek w stosunku do ZUS i US. Data wystawienia dokumentu nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 14. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: 1.a) dysponuje lektorami zdolnymi do wykonania zamówienia - 9 lektorów, b) dysponuje lektorami posiadającymi wykształcenie co najmniej licencjat o profilu - język angielski, c) dysponuje lektorami posiadającymi co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w nauczaniu języka angielskiego, 2. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, minimum dwie umowy zbliżone do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Zleceniodawców. 3. wykonał usługi określone w pkt 2. w sposób należyty. 15. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby: 1. przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wszyscy) spełniał wymagania, o których mowa w pkt I ppkt 1, 2, 3 niniejszego rozdziału SIWZ, 2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 16.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt 12-15 jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IX SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 17. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w rozdziale VIII Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: I. Oświadczeń: 1. o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy - załącznik nr 2, II. Dokumentów: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu lektorów, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich doświadczenia (co najmniej dwuletnie) i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 3, b)dyplomu ukończenia studiów wyższych o profilu język angielski (co najmniej licencjat) lektorów wytypowanych do prowadzenia zajęć oraz inne dokumenty poświadczające kwalifikacje. Wymagane oryginały lub kopie dokumentu potwierdzone za zgodność z oryginałem, c) wykazu potwierdzającego, że Wykonawca wykonał usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, minimum dwie umowy zbliżone do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Zleceniodawców - załącznik nr 4. Przez usługi należy rozumieć zrealizowane umowy w rozumieniu art. 2 pkt 10 Ustawy Pzp. d) Referencji (co najmniej dwóch), że usługi wymienione wyżej zostały wykonane należycie. Referencje powinny zawierać: przedmiot umowy, termin realizacji umowy (data rozpoczęcia i zakończenia umowy), wartość podpisanej umowy, dane i adres Zleceniodawcy, informacja o należytym wykonaniu umowy, 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 1 lit. a, b składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. II pkt 3 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym, mowa w ust. II pkt 3 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 6 stosuje się odpowiednio. 6. Każda z firm wspólnie składających ofertę złoży oddzielnie dla każdej z nich: oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. II pkt 1 lit. a-b, oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 4 (o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania), a ponadto przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. I pkt 1 (z wyłączeniem oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, które składa każda z firm wspólnie składających ofertę). Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: - pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), - wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum, - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody, - umowę konsorcjum - przed zawarciem umowy III. Nadto Wykonawcy składają: 1. Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo) - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania). 2. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy 3. Załącznik nr 2 - Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ustawy Pzp. 4. Załącznik nr 3 - Wykaz imienny lektorów uprawnionych do realizacji zamówienia. 5. Załącznik nr 4 - Wykaz potwierdzający, że Wykonawca wykonał usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Zleceniodawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Kwalifikacje zawodowo - specjalistyczne - 9
- 3 - Doświadczenie w prowadzeniu kursów nauki j. angielskiego, zgodnie ze STANAG 6001 - 31
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.104bzab.wp.mil.pl oraz www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym, cena formularza - odebrany osobiście - 10 zł, a przesłany pocztą - 20 zł.;.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostki Wojskowej 4094 (budynek nr 5, pok. nr 1)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 9 "Bajka" w Wałczu w 2025r.
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w roku 2025 dla Gminy Wałcz i jej jednostek
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów znajdujących się w gminnym zasobie mieszkaniowym zarządzanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Wałczu.
- Budowa zbiorników przeciwpożarowych -II postępowanie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 8 "Promyk" w Wałczu w 2025r.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.