Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-11
Staszów: Utrzymanie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - dostawa żywności
Numer ogłoszenia: 217303 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Klub Dziecięcy "Wesoły Pajacyk" , ul. Jana Pawła II 17A, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 864 21 21, faks 15 864 21 21.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka opiekuńcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - dostawa żywności.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie. Zamówienie składa się z ośmiu, następujących części. .Część 1 - Przyprawy sypkie i różne produkty spożywcze Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 1 składa się dostarczanie przypraw sypkich i różnych produktów spożywczych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 1, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ) CPV 15800000-6 Różne produkty spożywcze, CPV 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna ,skrobi i produktów skrobiowych , CPV 15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne, CPV 15410000-5 Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce, Część 2 - Warzywa, owoce i produkty podobne Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 2 składa się dostarczanie warzyw, owoców produktów i podobnych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 2, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ) CPV 15300000-1 Warzywa, owoce i produkty podobne Część 3 - Pieczywo i świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 3 składa się dostarczanie pieczywa produktów świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 3, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ) CPV 15810000-9 Pieczywo i świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Część 4 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 4 składa się dostarczanie jogurtów produktów pozostałych przefermentowanych przetworów mlecznych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 4, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ) CPV 15551000-5 Jogurty i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne, CPV 15551300-8 Jogurt, CPV 15551310- 1 Jogurty bez dodatków substancji smakowych CPV 15551320- 4 Jogurty z dodatkami substancji smakowych, Część 5 - Mleko i jego przetwory, jaja Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 5 składa się dostarczanie mleka przefermentowanych jego przetworów, jaj transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 5, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ) CPV 15542200-1 Ser miękki, CPV 15500000-3 Produkty mleczarskie, CPV 15512000-0 Śmietana, CPV15530000-2 Masło, CPV 15542000-9 Ser świeży, CPV 03142500-3 jaja, CPV 15544000-3 Ser twardy, Część 6 - Mrożonki i ryby Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 6 składa się dostarczanie mrożonek i ryb transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 6, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ) CPV 15220000-6 Ryby mrożone, filety, pozostałe mięso ryb, CPV-03311000-2 Ryby, CPV 15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone Część 7 - Mięso i jego przetwory Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 7 składa się dostarczanie mięsa i jego przetworów transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego, dla części Nr 7, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ) CPV 15110000-2 Mięso, CPV 15100000-9 Produkty zwierzęce, CPV 15131130-5 Wędliny Część 8 - Ziemniaki Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 8 składa się dostarczanie ziemniaków transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 8, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ) CPV 15310000-4 Ziemniaki Uwaga: Ilość i asortyment artykułów żywnościowych dla poszczególnych części określono w odrębnych formularzach cenowych, stanowiących załącznik do formularza oferty (załącznik Nr 1 SIWZ). a) Ilości poszczególnych artykułów, objęte przedmiotową dostawą wskazane w SIWZ, odrębnie dla każdej z części mogą ulec zarówno zwiększeniu jak i zmniejszeniu z tym że ogólna wartość przedmiotu zamówienia dla danej części nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 3 umowy. b) Gwarantuje się w trakcie trwania umowy zakup min.75% ilości poszczególnych artykułów, wskazanych we właściwym dla danej części formularzu asortymentowo - cenowym. c) Realizacja rozszerzonego zakresu nie będzie wymagała aneksu do umowy. d) Nazwy własne podane w formularzach asortymentowo - cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. e) Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania niniejszej umowy, nie później niż w kolejnym dniu roboczym do godz. 9:00, na podstawie bieżących zamówień składanych do godz. 10 telefoniczne lub pisemnie (faksem) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego, wskazaną przy podpisaniu umowy, transportem i na koszt Wykonawcy. f) Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe i wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiednio dla danego produktu termin przydatności do spożycia. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. h) Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) dotyczy to głównie: - świadectwa jakości przy dostawach mięsa i jego przetworów, mleka i przetworów mlecznych, ryb, - dostawy jaj - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. i) Dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. j) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. k) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczoną żywność w zakresie jakości. Okres gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym stosownymi normami l) Dostarczone produkty winny być dostarczone w opakowaniach, z aktualną datą ważności, nie posiadających oznak uszkodzenia. m) Wykonawca powiadamia pisemnie zamawiającego o wycofaniu produktu ze sprzedaży przez producenta. Wykonawca może zaproponować zamiennik wycofanego produktu o tożsamej lub wyższej jakości za zgodą zamawiającego. Zmiana wymaga formy pisemnej. n) Zamawiający zastrzega sobie, że w okresach zimowych i wakacyjnych oraz przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć - zamówienia nie będą zgłaszane lub będą zgłaszane w ograniczonym zakresie. Miejscem dostawy będzie Klub Dziecięcy Wesoły Pajacyk w Staszowie, ul.Jana Pawła II 17A, 28 - 200 Staszów. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.81.00.00-9, 15.55.10.00-5, 15.53.00.00-2, 15.22.00.00-6, 15.11.00.00-2, 15.31.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wypełniony formularz oferty wraz z formularzem asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części - Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, składa wraz z ofertą pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, - Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty wykonawców występujących wspólnie: Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy, wskazane w pkt.III.4) i pkt III.5) niniejszego ogłoszenia i w SIWZ Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć łącznie oświadczenia lub dokumenty wskazane w niniejszym pkt ogłoszenia i w SIWZ, oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą być wprowadzane w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: a) Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku nie wykorzystania w pełnej wysokości kwoty, określonej w § 5 ust. 3 umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia wskazanego w umowie terminu jej wykonania. o czas niezbędny do pełnego wykorzystania kwoty, określonej w § 5 ust. 3 umowy; b) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia umowy w przypadku niedostępności produktu na rynku, spowodowanej wycofaniem go ze sprzedaży przez producenta. Wykonawca powiadamia pisemnie zamawiającego o tym fakcie i może zaproponować zamiennik wycofanego produktu o tożsamej lub wyższej jakości; c) Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Klub Dziecięcy Wesoły Pajacyk w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Jana Pawła II 17 A, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Klub Dziecięcy Wesoły Pajacyk w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Jana Pawła II 17 A, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyprawy sypkie i różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie. Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 1 składa się dostarczanie przypraw sypkich i różnych produktów spożywczych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 1, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.87.00.00-7, 15.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warzywa, owoce i produkty podobne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie. Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 2 składa się dostarczanie warzyw, owoców produktów i podobnych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 2, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pieczywo i świeże wyroby Piekarskie i Ciastkarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie. Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 3 składa się dostarczanie pieczywa produktów świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 3, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jogurt i pozostałe Przefermentowane Przetwory mleczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie. Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 4 składa się dostarczanie jogurtów produktów pozostałych przefermentowanych przetworów mlecznych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 4, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.10.00-5, 15.55.13.00-8, 15.55.13.10-1, 15.55.13.20-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mleko i jego przetwory, jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie. Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 5 składa się dostarczanie mleka przefermentowanych jego przetworów, jaj transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 5, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.53.00.00-2, 03.14.25.00-3, 15.54.22.00-1, 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mrożonki i Ryby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie. Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 6 składa się dostarczanie mrożonek i ryb transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 6, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6, 15.33.11.00-8, 03.31.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mięso i jego przetwory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie. Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 7 składa się dostarczanie mięsa i jego przetworów transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego, dla części Nr 7, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ziemniaki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie. Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 8 składa się dostarczanie ziemniaków transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 8, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Pieczywo
- Przyrządy do anestezji i resuscytacji
- Wkłady do wstrzykiwaczy kontrastu
- Mięso i wędliny
- Produkty mleczarskie
- Świadczenie usług przewozowych uczniów szkół ponadpodstawowych wraz z ich opiekunami, w związku z realizacją projektu Dziś uczeń - jutro student
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produkty mięsne i woda) dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 4 i Pomorskiej 25 z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły podstawowej im. Stanisława Hadyny we Frydku na rok 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 - od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.