eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekKierowca wózków jezdniowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Włocławek: Kierowca wózków jezdniowych
Numer ogłoszenia: 217348 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2322941, fax. 054 2314526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kierowca wózków jezdniowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy realizacji szkolenia umożliwiającego uzyskanie uprawnień do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym. Liczba uczestników wynosi: minimum 1 maksimum 2 grupy po 10 osób..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 25.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. 1.3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 3 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2. Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oferty zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji. Zamawiający odrzuca ofertę w sytuacjach określonych w art. 89 ust. 1 ww. ustawy. 2.1. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie na papierze przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów, wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. UWAGA: Zamawiający ma prawo zażądać od wykonawcy przedłożenia tłumaczenia dokumentu przez biegłego przysięgłego jeżeli tłumaczenie załączone do oferty budzi wątpliwości. Nie przedłożenie tłumaczenia w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego skutkuje wykluczeniem wykonawcy. 2.2. Oferta musi być złożona w kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron musi rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty. Zamawiający nie wymaga numerowania stron, jeżeli oferta jest trwale zespolona. 2.3. Ofertę należy złożyć w zapieczętowanej kopercie. Na kopercie należy podać: 2.3.1. nazwę przedmiotu zamówienia, tj. nazwę kursu 2.3.2. dokładną nazwę i adres wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1.1. szczegółowy program szkolenia, 1.2. harmonogram szkolenia 1.3. preliminarz kosztów 1.4. opis warunków lokalowych - miejsce (adres), w którym będzie odbywać się szkolenie, - wielkość sali wykładowej, w której będą odbywać się zajęcia w m? (w przypadku korzystania z kilku różnych sal należy w harmonogramie szkolenia wskazać, w której sali będą odbywać się zajęcia), - opis innych pomieszczeń, z których rzeczywiście będą korzystać kursanci. 1.5. opis sprzętu wykorzystywanego podczas zajęć na kursie: 1.5.1. wózki jezdniowe: typy, rodzaje, nie więcej niż 8 szt., z uwzględnieniem jezdniowego wózka podnośnikowego, 1.5.2. urządzenia i pomoce dydaktyczne, które będą wykorzystane podczas zajęć (skanery, drukarki, rzutniki cyfrowe, publikacje książkowe, materiały piśmiennicze etc.), 1.6. certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową (np. akredytacja, normy ISO), jeżeli instytucja szkoleniowa posiada certyfikaty, 1.7. charakterystykę kadry dydaktycznej 1.7.1. Curriculum Vitae każdego wykładowcy, 1.7.2. kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje kadry - dokument potwierdzający wykształcenie, UWAGA !!! Kadra dydaktyczna prowadząca zajęcia teoretyczne i praktyczne dotyczące szkolenia uprawniające do obsługi wózków jezdniowych musi posiadać uprawnienia zgodne z wytycznymi Ośrodka Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach. 1.7.3. kserokopie dokumentów potwierdzających uzyskanie uprawnień do prowadzenia szkoleń na wózki jezdniowe, jak również zezwolenie na kierowanie wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym, 1.8. kserokopię wzoru wydawanego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 1.9. oświadczenie szgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych). Wykonawca niespełniający warunków określonych w art. 22 i art. 24 zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne, 1.10. formularz - oferta 1.11. oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 1.12. kserokopię zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, 1.13. oświadczenie o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób, 1.14. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 1.15. kserokopię indywidualnego programu nauczania z nadanym numerem na kurs dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowych dla jednostki szkolącej wydany przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach lub równoważny. 1.16. kserokopię umów z podwykonawcami, jeśli wykonawca zamierza zlecić wykonanie części zamówienia innej instytucji. Jeśli wykonawca chce zrealizować zamówienie samodzielnie i nie zamierza zlecić żadnej części zamówienia podwykonawcy musi zawrzeć w ofercie taką pisemną informację. Uwaga: W przypadku podwykonawstwa należy określić, które elementy programu szkolenia będą realizowane przez podwykonawcę. Wymaga to także przedstawienia informacji (analogicznie, jak w przypadku wykonawcy) określonych w niniejszej specyfikacji - część II pkt. 1.4;1.5; 1.6; 1.7. Część zamówienia realizowana przez podwykonawcę nie może przekraczać 30 % wszystkich godzin kursu, 1.17. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. UWAGA: Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania instytucji szkoleniowej zgodnie z: Krajowym Rejestrem Sądowym, Rejestrem Handlowym, wpisem do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich właścicieli lub zgodnie z innym dokumentem założycielskim wskazującym osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu. Jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwa, z treści, których wynika umocowanie do podpisania oferty przez pełnomocników. W przypadku dołączenia jakiejkolwiek kserokopii dokumentu, powinna ona zostać potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem - pieczątką i podpisem osoby upoważnionej do składania oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50.00
  • 2 - Warunki lokalowe, sprzętowe i certyfikaty jakości - 30.00
  • 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek Powiatowy Urząd Pracy ul. Kapitulna 24 87-800 Włocławek p.12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Kapitulna 24 87-800 Włocławek p.3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu Po pierwsze - praca! współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.