Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-06
Piła: Dostawa drobnego sprzętu labolatoryjnego
Numer ogłoszenia: 217380 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu labolatoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego. Zadanie 1 - sukcesywna dostawa zamkniętego próżniowego systemu do pobierania krwi do badań laboratoryjnych. Zadanie 2 - sukcesywna dostawa probówek, końcówek do pipet i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego. Zadanie 3 - sukcesywna dostawa probówek, nakłuwaczy, naczynek do analizatorów i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego. Zadanie 4 - sukcesywna dostawa probówek z kapilarą do mikrometody. Zadanie 5 - dostawa probówek do systemu zagęszczania i filtrowania kału do badań parazytologicznych. Zadanie 6 - dostawa strzykawek do badań gazometrycznych krwi. Zadania 7 - dostawa pipet stałopojemnosciowych i zmiennopojemnościowych oraz końcówek typu Eppendorf Zadania 8 - dostawa tacek do oznaczeń grup krwi. Zadanie 9 - dostawa zlewek szklanych, pipet Pasteura oraz ssawek do pipet Pasteura. Zadanie 10 - dostawa sprzętu jednorazowego dla Pracowni Mikrobiologii. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.4. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.5. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.6. Zaoferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze RP zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679), oraz dyrektywami UE. 2.7. Termin ważności oferowanego asortymentu nie może być krótszy niż 9 miesięcy od daty każdorazowej dostawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.19.25.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) aktualne świadectwo zgodności CE, atesty, certyfikaty dopuszczające do obrotu poszczególne pozycje oferowanego przedmiotu zamówienia lub wpis do rejestru wyrobów medycznych, b) materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne ( katalogi, opisy, foldery itp.) w języku polskim;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy, 2. Wypełniony załącznik nr 2 - formularz cenowy 3. Wypełniony załączniki nr 3 - oświadczenie z art. 22, 4. Wypełniony załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 24. 5. Wypełniony załącznik nr 5 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a) zaproponowania przez Sprzedającego produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz, b) zmiany numeru katalogowego produktu, nazwy handlowej produktu, sposobu konfekcjonowania lub liczby sztuk w opakowaniu, o ile zmiany te zostaną dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem, c) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową z zastosowaniem ceny nie wyższej niż określonej w umowie, d) zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, e) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, f) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Sprzedającego lub Kupującego g) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Sprzedającego. 4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Kupującego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobny sprzęt labolatoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego. Zadanie 1 - sukcesywna dostawa zamkniętego próżniowego systemu do pobierania krwi do badań laboratoryjnych. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.4. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.5. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.6. Zaoferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze RP zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679), oraz dyrektywami UE. 2.7. Termin ważności oferowanego asortymentu nie może być krótszy niż 9 miesięcy od daty każdorazowej dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobny sprzęt labolatoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego. Zadanie 2 - sukcesywna dostawa probówek, końcówek do pipet i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.4. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.5. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.6. Zaoferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze RP zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679), oraz dyrektywami UE. 2.7. Termin ważności oferowanego asortymentu nie może być krótszy niż 9 miesięcy od daty każdorazowej dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny sprzęt labolatoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego. Zadanie 3 - sukcesywna dostawa probówek, nakłuwaczy, naczynek do analizatorów i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.4. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.5. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.6. Zaoferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze RP zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679), oraz dyrektywami UE. 2.7. Termin ważności oferowanego asortymentu nie może być krótszy niż 9 miesięcy od daty każdorazowej dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drobny sprzęt labolatoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego. Zadanie 4 - sukcesywna dostawa probówek z kapilarą do mikrometody. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.4. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.5. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.6. Zaoferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze RP zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679), oraz dyrektywami UE. 2.7. Termin ważności oferowanego asortymentu nie może być krótszy niż 9 miesięcy od daty każdorazowej dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drobny sprzęt labolatoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego. Zadanie 5 - dostawa probówek do systemu zagęszczania i filtrowania kału do badań parazytologicznych. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.4. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.5. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.6. Zaoferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze RP zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679), oraz dyrektywami UE. 2.7. Termin ważności oferowanego asortymentu nie może być krótszy niż 9 miesięcy od daty każdorazowej dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drobny sprzęt labolatoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego. Zadanie 6 - dostawa strzykawek do badań gazometrycznych krwi. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.4. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.5. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.6. Zaoferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze RP zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679), oraz dyrektywami UE. 2.7. Termin ważności oferowanego asortymentu nie może być krótszy niż 9 miesięcy od daty każdorazowej dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Drobny sprzęt labolatoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego. Zadania 7 - dostawa pipet stałopojemnosciowych i zmiennopojemnościowych oraz końcówek typu Eppendorf 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.4. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.5. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.6. Zaoferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze RP zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679), oraz dyrektywami UE. 2.7. Termin ważności oferowanego asortymentu nie może być krótszy niż 9 miesięcy od daty każdorazowej dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Drobny sprzęt labolatoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego. Zadania 8 - dostawa tacek do oznaczeń grup krwi. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.4. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.5. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.6. Zaoferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze RP zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679), oraz dyrektywami UE. 2.7. Termin ważności oferowanego asortymentu nie może być krótszy niż 9 miesięcy od daty każdorazowej dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Drobny sprzęt labolatoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego. Zadanie 9 - dostawa zlewek szklanych, pipet Pasteura oraz ssawek do pipet Pasteura. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.4. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.5. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.6. Zaoferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze RP zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679), oraz dyrektywami UE. 2.7. Termin ważności oferowanego asortymentu nie może być krótszy niż 9 miesięcy od daty każdorazowej dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Drobny sprzęt labolatoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek i innego drobnego sprzętu laboratoryjnego. Zadanie 10 - dostawa sprzętu jednorazowego dla Pracowni Mikrobiologii. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.4. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.5. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.6. Zaoferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze RP zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679), oraz dyrektywami UE. 2.7. Termin ważności oferowanego asortymentu nie może być krótszy niż 9 miesięcy od daty każdorazowej dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Wykonywania usług drukowania oraz kopiowania dokumentów na urządzeniach oddanych do korzystania wraz z pełną obsługą serwisową
- Remonty i naprawy elementów małej architektury na placach zabaw i boiskach oraz na Bulwarach Europejskich w mieście Piła w 2025 roku
- DOSTAWA GENERATORÓW RADIONUKLIDOWYCH ORAZ ZESTAWÓW RADIOFARMACEUTYCZNYCH II
- Pielęgnacja zieleni na terenach cmentarzy komunalnych w Pile
- DOSTAWA IMPLANTÓW JĄDRA MIAŻDŻYSTEGO
- Dostawy ryb i ryb konserwowanych
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa laboratoryjnych materiałów zużywalnych dla Zakładu Gleboznawstwa i Analiz Środowiskowych IUNG-PIB Puławy w podziale na 5 części zamówienia"
- Zakup i sukcesywną dostawę produktów leczniczych, immunoglobulin, testów diagnostycznych dla potrzeb Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Dostawa pojemników z formaliną do próbek histopatologicznych
- Dostawy odczynników i drobnego sprzętu do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej wraz z dzierżawą sprzętu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa materiałów i akcesoriów laboratoryjnych dla Polskiego Laboratorium Antydopingowego.
- "Sukcesywne dostawy zamkniętego systemu aspiracyjno - próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą czytnika ze skanerem do odczytu OB"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.