To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-01
Zbuczyn: Demontaż, transport i utylizacja azbestu
Numer ogłoszenia: 217400 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86791 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie, tel. 025 6416390, faks 025 6416390.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, transport i utylizacja azbestu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 1). demontaż, transport i utylizacja azbestu z budynków mieszkalnych i gospodarczych gminy Zbuczyn w ilości około 3000 m 2 2) transport i utylizacja azbestu składowanych na posesjach mieszkańców gminy Zbuczyn w ilości 3500 m 2. Zamówienie obejmuje: - oznakowanie i zabezpieczenie terenu wokół prowadzonej rozbiórki, - rozbiórkę pokryć dachowych z budynków mieszkalnych i gospodarczych z eternitu falistego, - zwilżenie preparatem zapobiegającym pyleniu azbestu, - zawinięcie szczelnie w folię lub zapakowanie w szczelne worki foliowe jednorazowego użytku, - załadunek na środek transportowy, - transport do zakładu utylizacji eternitu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 12.84 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAMID RADOSŁAW DEC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RAMID RADOSŁAW DEC SPÓŁKA JAWNA
- Ramid Radosław Dec, ul. Na skraju, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12.84
- Oferta z najniższą ceną: 12.84 oferta z najwyższą ceną: 17.00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie transportu próbek do badań laboratoryjnych
- Wynajem środków transportowych i sprzętu do robót bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 r. z podziałem na zadania i prawem opcji
- USŁUGI TRANSPORTOWO - SPRZĘTOWE W ZAKRESIE UTRZYMANIA I REMONTÓW DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ WÓJTA GMINY KOZY W 2025r.
więcej: Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.