Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-06
Piotrków Trybunalski: PZOZ.DZP.PN.280.3-20/2013 PRZEGLĄDY i NAPRAWY SPRZĘTU 2
Numer ogłoszenia: 217404 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim , ul. Roosevelta 3, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6451115, faks 044 6478925.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZOZ.DZP.PN.280.3-20/2013 PRZEGLĄDY i NAPRAWY SPRZĘTU 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu okresowych przeglądów i napraw sprzętu i aparatury medycznej z placówek podległych Powiatowemu Zespołowi Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: PAKIET Nr 1 - Załącznik Nr 1.1 PAKIET Nr 2 - Załącznik Nr 1.2 PAKIET Nr 3 - Załącznik Nr 1.3 PAKIET Nr 4 - Załącznik Nr 1.4 PAKIET Nr 5 - Załącznik Nr 1.5 PAKIET Nr 6 - Załącznik Nr 1.6 PAKIET Nr 7 - Załącznik Nr 1.7 PAKIET Nr 8 - Załącznik Nr 1.8 PAKIET Nr 9 - Załącznik Nr 1.9 PAKIET Nr 10 - Załącznik Nr 1.10 PAKIET Nr 11 - Załącznik Nr 1.11 PAKIET Nr 12 - Załącznik Nr 1.12 PAKIET Nr 13 - Załącznik Nr 1.13 PAKIET Nr 14 - Załącznik Nr 1.14 PAKIET Nr 15 - Załącznik Nr 1.15 PAKIET Nr 16 - Załącznik Nr 1.16 PAKIET Nr 17 - Załącznik Nr 1.17 PAKIET Nr 18 - Załącznik Nr1.18.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ
w Piotrkowie Trybunalskim
UL. ROOSEVELTA 3
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ w Piotrkowie Trybunalskim UL. ROOSEVELTA 3 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI Budynek Administracyjno-Leczniczy I piętro - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AUTOCZYTNIK z INKUBATOREM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTRORESEKTOSKOP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ANALIZATOR CARDIAC READER.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPEKTROFOTOMETR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIE do KRIOTERAPII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYWOŁYWARKA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: APARAT do ZNIECZULANIA OGÓŁNEGO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AUTOREFRAKTOMETR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UZDATNIACZ do WODY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SENSYTOMETR i DENSYTOMETR w jednej obudowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOLPOSKOP z torem wizyjnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: APARAT do ZNIECZULANIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KARDIOMONITOR noworodkowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT NOWORODKOWY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UNIT i FOTEL Stomatologiczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: APARAT do MAGNETOTERAPII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SSAK ELEKTRYCZNY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PRZEGLĄDY I NAPRAWY SPRZĘTU 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LAMPA OPERACYJNA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Bezgotówkowe wydawanie artykułów spożywczych (z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych)i artykułów kosmetycznych dla klientów MOPR w Piotrkowie Tryb.
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 3926E na odcinku Trzepnica - Żerechowa
- WYKONYWANIE USŁUGI: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I MAKULATURY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I NARZĘDZI ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Boisko wielofunkcyjne wraz z terenem lekkoatletycznym przy SP13 w Piotrkowie Trybunalskim - BO 2023
- Dostawa grysu kamiennego płukanego (bazalt) frakcji 2-5mm w ilości 1000Mg
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Okresowe przeglądy techniczne i konserwacja aparatury medycznej (pakiet nr 5A)
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych oraz odczynników, mat. zużywalnych, strzykawek do pobierania próbek gazometrycznych z pakietem serwisowym
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.