To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-06
Wrocław: Dostawa i wprowadzenie systemu oprogramowania kopii zapasowych i archiwizacji baz danych
Numer ogłoszenia: 217414 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140172 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, ul. H. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3254375, faks 071 3270425.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wprowadzenie systemu oprogramowania kopii zapasowych i archiwizacji baz danych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wprowadzenie systemu oprogramowania kopii zapasowych i archiwizacji baz danych zwanym dalej systemem Backup dla potrzeb Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i przetestowanie fabrycznie nowego i nieużywanego serwera kopii zapasowych zgodnie z załącznikiem nr 7.1 do SIWZ, 2) dostawę biblioteki taśmowej zgodnie z załącznikiem nr 7.2 do SIWZ, 3) dostawę licencji na oprogramowanie centralnego systemu wykonywania kopii zapasowych i archiwizacji zgodnie z załącznikiem nr 7.3 do SIWZ, 4) dostawę licencji na oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych on-line systemu baz danych PostgreSQL zgodnie z załącznikiem nr 7.4 do SIWZ, 5) dostawę licencji na oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych on-line systemu baz danych MySQL - zgodnie z załącznikiem nr 7.5 do SIWZ, 6) Wykonanie projektu infrastruktury informatycznej zawierającej co najmniej: a) opis i specyfikację dostarczonego sprzętu i oprogramowania, b) propozycję montażu urządzeń oraz podłączenie do sieci elektrycznej, c) projekt połączenia urządzeń do sieci LAN oraz SAN wraz z proponowaną konfiguracją (VLAN, MTU, zone, agregacja, multi-path i adresacja), d) uwzględnienie konfiguracji dostarczonych urządzeń, konfiguracji systemu operacyjnego z uwzględnieniem wytycznych producenta systemu oprogramowania backup, e) wstępną konfigurację systemu tworzenia kopii bezpieczeństwa (propozycja przestrzeni dyskowych, harmonogramów), f) model testowania wykonywania kopii zapasowych i odtwarzania danych dla różnych typów klientów, g) wstępną konfigurację systemu monitorowania i raportowania, h) dla każdego z punktów, jeśli to konieczne, stworzenie listy wymagań wobec obecnej infrastruktury Zamawiającego (np. konieczność rekonfiguracji przełączników LAN oraz SAN, aktualizacja systemów operacyjnych itp.) 7) montaż elementów składowych rozwiązania, 8) aktualizację mikrokodu wszystkich elementów składowych, 9) wykonanie testów mających na celu sprawdzenie poprawności działania poszczególnych elementów składowych, 10) konfiguracja serwera, podsystemu dyskowego, sieci Ethernet oraz sieci SAN ( w tym konfiguracja zon), 11) instalacja i konfiguracja systemu operacyjnego, 12) instalacja i konfiguracja systemu kopii zapasowych i archiwizacji a. Instalacja binariów serwera systemu kopii zapasowych i archiwizacji, b. Instalacja binariów bazy danych systemu kopii zapasowych i archiwizacji, c. Konfiguracja serwera systemu kopii zapasowych i archiwizacji, d. Konfiguracja przestrzeni dyskowych, e. Implementacja polityk bezpieczeństwa, Definicja węzłów i harmonogramów, f. Instalacja i konfiguracja oprogramowania klienta systemu kopii zapasowych i archiwizacji, g. Uruchomienie i weryfikacja poprawności wykonywania kopii zapasowych, h. Testy odtworzenia wykonanych kopii zapasowych. 13) instalacja i konfiguracja systemu zarządzania, monitorowania i raportowania, 14) wykonanie dokumentacji powdrożeniowej. 15) przeprowadzenie instruktażu dla personelu Zamawiającego w terminie 7 dni od daty uruchomienia przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 7.6 do SIWZ. Szkolenie dla 2 osób. Czas trwania: min. 3 dni po 8 godzin zegarowych. Szkolenie musi być prowadzone przez certyfikowanych inżynierów producenta systemu oferowanego oprogramowania. 16) wsparcie techniczne zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7.7 do SIWZ przez okres 36 miesięcy liczone od daty odbioru przedmiotu zamówienia 17) 36 - miesięczną gwarancję producenta liczoną od daty odbioru przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- bezpieczne.it spółka z o.o., ul. Poleczki 20A, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259525,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 166050,00
Oferta z najniższą ceną: 166050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 255102,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Zakup licencji na oprogramowanie do wirtualizacji VMware na 3 hosty
- Zakup systemów i urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w Starostwie Powiatowym w Żninie oraz w 6 jednostkach organizacyjnych Powiatu Żnińskiego celem zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa.
- Dostawa subskrypcji licencji do zarządzania oprogramowaniem SAM na okres 12 miesięcy wraz ze wsparciem producenta
- "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Istebna"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.