To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-26
Warszawa: Świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiujących i drukujących w Centrum Unijnych Projektów Transportowych
Numer ogłoszenia: 217414 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149069 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Unijnych Projektów Transportowych, ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 262 05 00, faks 22 262 05 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiujących i drukujących w Centrum Unijnych Projektów Transportowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiujących i drukujących, użytkowanych przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych, w oparciu o Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia będący Załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: 1) Część I -serwis urządzeń Lexmark, 2) Cześć II - serwis urządzeń Xerox. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w odniesieniu do wszystkich części zamówienia wskazanych w ust. 2, tj. istnieje możliwość złożenia oferty na jedną z dwóch części, lub na dwie części razem. 4. Modele, ilości oraz informacje dotyczące okresu gwarancyjnego urządzeń kopiujących i drukujących zostały wyszczególnione w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w wykazie urządzeń kopiujących i drukujących będących na wyposażeniu CUPT, polegających na wykreśleniu wymienionego urządzenia lub wpisaniu dodatkowego. Powyższa zmiana nie spowoduje zmiany wynagrodzenia. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie: a) usług serwisowych zapewniających prawidłowe funkcjonowanie sprzętu będącego po okresie gwarancyjnym, wymianę zużytych lub uszkodzonych części oraz pomoc techniczną w zakresie obsługi tych urządzeń, b) usług serwisowych, których nie obejmuje gwarancja sprzętu wyszczególnionego w ust. 25 lit. a) w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia będącym Załącznikiem nr 5 do SIWZ, zapewniających prawidłowe funkcjonowanie sprzętu, wymianę zużytych lub uszkodzonych części oraz pomoc techniczną w zakresie obsługi tych urządzeń. 7. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności w ramach usługi serwisowej do: a) przeglądów technicznych, konserwacji i czyszczenia urządzeń, b) ustalenia przyczyn wadliwości urządzenia w formie wybranej przez Zamawiającego, tj. opinii zawierającej ocenę techniczną urządzenia wykonanej na zlecenie Zamawiającego, dostarczonej w formie pisemnej oraz wersji elektronicznej lub w formie informacji o przyczynie wadliwości przekazanej Zamawiającemu drogą mailową., c) naprawy urządzenia, d) dostawy nowych części i wymiany uszkodzonych lub zużytych części w urządzeniach z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych, tj. tonerów, bębnów, zszywek, pojemników na zużyty toner i utrwalaczy. 8. Naprawa oraz konserwacja urządzeń kopiujących i drukujących będzie wykonywana w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza naprawę oraz konserwację w punkcie serwisowym tylko w wyjątkowych sytuacjach, gdy naprawa w siedzibie Zamawiającego okaże się niemożliwa. 9. W przypadku, gdy naprawa odbywać się będzie w punkcie serwisowym, transport naprawianych urządzeń odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną usługę serwisową na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia prawidłowego wykonania usługi. Termin gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez obie Strony protokołu wykonania prac serwisowych, w którym zawarte jest oświadczenie Wykonawcy w zakresie gwarancji, będące równoznaczne z dokumentem gwarancyjnym Wykonawcy. 11. Udzielana przez Wykonawcę gwarancja, o której mowa w ust. 10 nie dotyczy wymienianych w czasie naprawy lub konserwacji części. Wykonawca udziela gwarancji na wymienione części zgodnie z gwarancją jakości udzielaną przez ich producenta. Gwarancja jakości udzielona przez producenta części nie może być krótsza niż 12 miesięcy od dnia wykonania naprawy lub konserwacji urządzenia. 12. Wszystkie zastosowane przez Wykonawcę części zamienne do urządzeń kopiujących i drukujących będących na gwarancji muszą być fabrycznie nowe a ich zastosowanie nie powinno powodować utraty gwarancji producenta serwisowanych urządzeń - warunki gwarancji znajdują sie na stronie internetowej producenta urządzeń. W przypadku pozostałych urządzeń kopiujących i drukujących: wszystkie zastosowane przez wykonawcę części zamienne muszą być fabrycznie nowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 -Działanie 15.1.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mikronex Serwis Komputerowy Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Paweł Kucharski, ul. Bartnicza 4 A, 03-358 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 118,08
Oferta z najniższą ceną: 118,08 / Oferta z najwyższą ceną: 1869,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGA-COPY Naprawa Maszyn Biurowych Jarosław Trajer, ul. Żeligowskiego 31/15, 05-123 Chotomów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 196,80
Oferta z najniższą ceną: 196,80 / Oferta z najwyższą ceną: 196,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomości
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.