eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu biurowego i papieru ksero dla Rejonu w Radomsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Łódź: Dostawa sprzętu biurowego i papieru ksero dla Rejonu w Radomsku
Numer ogłoszenia: 217450 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi , ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, fax. (042) 6622377, 6622337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego i papieru ksero dla Rejonu w Radomsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Długopisy- kolor wkładu niebieski lub czarny:Granit* 90 szt, Handy Intensiv żel* 40 szt.; 2 Długopisy kolorowe (czerwony, zielony) w zależności od potrzeb zamawiającego 20 szt.; 3 Ołówki drewniane, średnio - twarde 40 szt.; 4 Ołówki automatyczne z wymiennymi wkładami, zakończone gumką. PENAC* 20 szt.; 5 Zakreślacie do pisania na wszystkich rodzajach papieru, nierozmazujące, nieprzebijajace na drugą stronę, kolory do uzgodnienia, Handy* 30 szt.; 6 Wkłady do ołówków automatycznych 0,5 mm 10 opakowań po 12 szt.; 7 Markery do opisywania i znakowania różnych rodzajów powierzchni 10 szt.; 8 Gumki do ścierania miękkie 10 szt.; 9 Cienkopisy, tusz szybkoschnący, skuwka zabezpieczająca przed wyschnięciem, Granit* 30 szt.; 10 Taśma klejąca przezroczysta wąska, 2 cm 20 szt.; 11 Taśma klejąca przezroczysta szeroka mim 5 cm lub szersza 20 szt.; 12 Teczki plastykowe A4 NA GUMKĘ 100 szt.; 13 Teczki plastykowe A4 , skoroszyty 100 szt.; 14 Teczki plastykowe A4 , skoroszyty z otworami do wpięcia do segregatorów 300 szt.; 15 Koszulki na dokumenty A4, przezroczyste 15 opakowań po 100 szt.; 16 Koszulki na dokumenty A5, przezroczyste 5 opakowań po 100 szt.; 17 Linijki plastykowe, 20 cm z tłoczona skalą 5 szt.; 18 Dziurkacze biurowe, z regulacja odmierzania środka kartki, lacco* 7 szt.; 19 Zszywacze biurowe, lacco* 7 szt.; 20 Zszywki małe Nr 10 2 opakowania po 1000 szt. ; 21 Zszywki duże nr 24-6 10 opakowań po 1000 szt.; 22 Spinacze do dokumentów duże 50 mm 20 opakowań po 100 szt.; 23 Spinacze do dokumentów małe 28 mm 30 opakowań po 100 szt.; 24 Pineski 5 opakowań 25 Kalkulatory biurowe duże, podstawowe funkcje, CITIZEN klasy jak MODEL WZ-5500* 3 szt.; 26 Nożyczki z hartowanej stali nierdzewnej, ergonomicznie ukształtowany uchwyt, 16, HANDY*5 szt.; 27 Nożyki do papieru 10 szt.; 28 Nożyki otwierania kopert, metalowe 3 szt.; 29 Tusze do pieczątek czerwone 25 ml, PELIKAN* 3 szt.; 30 Korektory w piórze, HANDY* 35 szt.; 31 Korektory w taśmie HANDY* 10 szt.; 32 Kleje biurowe w sztyfcie do papieru, kartonu, łatwe w użyciu, wysychające natychmiast bez fałdowania papieru, pojemność co najmniej 8 g, HANDY*15 szt.; 33 Dyskietki 1,44 MB 20 szt.; 34 Płyty CD 50 szt.; 35 Płyty DVD 20 szt.; 36 Tonery do faxu Cannon FAX B155, Oryginalne firmy Cannon 10 szt.; 37 Tonery do faxu Cannon FAX JX 200, Oryginalne firmy Cannon 8 szt.; 38 Tusze do drukarki hp PSC 1510 oryginalne firmy hp -kolor 5 szt.; 39 Tusze do drukarki hp PSC 1510 oryginalne firmy hp-czarny 35 szt.; 40 Tonery do drukarki hp 1300 Oryginalne firmy hp 3 szt.; 41 Tonery do drukarki hp 1100 Oryginalne firmy hp 4 szt.; 42 Tonery do drukarki hp Laserjet 1200 series Oryginalne firmy hp 4 szt.; 43 Tusze do drukarki hp 950 c- czarne, Oryginalne firmy hp 7 szt.; 44 Tusze do drukarki hp 950 c- kolorowe, Oryginalne firmy hp 7 szt.; 45 Tonery do kserokopiarki mita DC-3060 Oryginalne firmy mita 2 szt.; 46 Teczki dla kierowców, w twardych okładkach z tworzywa 5 szt.; 47 Teczki na akta osobowe, okładki twarde z tworzywa z metalowym mechanizmem wpinania kartek tak jak w segregatorach. 5 szt.; 48 Papier ksero A-3 biały, białość min **** 20 ryz po 500 arkuszy; 49 Papier ksero A-4 biały, białość - min **** 180 ryz po 500 arkuszy. *Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia będą marki wymienionej przez zamawiającego lub równorzędne -tzn. no najmniej takiej jakości co wymienione przez zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udziału,nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art 22, ust. 1 Zamawiający dokona oceny warunków udziału w posterowaniu stosując zasadę 0-1 (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKIA O/Łódź Rejon Radomsko 97-500 Radomsko ul. Reja 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: GDDKIA O/Łódź Rejon Radomsko 97-500 Radomsko ul. Reja 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.