eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosnozakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i fotokopiarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Krosno: zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i fotokopiarki
Numer ogłoszenia: 217461 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II , ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i fotokopiarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia stanowi zakup wraz z dostarczeniem sprzętu komputerowego, oprogramowania i fotokopiarki z podziałem na pakiety, których szczegółowy opis i zakres zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, przy czym realizacja dostaw w ramach pakietu będzie przebiegała, jak następuje: 1) pakiet 1 w trzech następujących transzach: I transza 1) Monitor LCD 17 4:3 - 18 szt. 2) Monitor LCD 22 W - 6 szt. 3) Monitor przemysłowy 19 - 3 szt. 4) Drukarka laserowa A4 - 8 szt. 5) Urządzenie wielofunkcyjne A4 - 3 szt. 6) Klawiatura PS 2 - 65szt. 7) Mysz optyczna PS 2 - 65 szt. 8) Switch 10 100 5xRJ45 - 4 szt. 9) MS Office 2007 Pro OEM - 2 szt. 10) Zasilacz ATX - 5 szt. 11) Drukarka laserowa sieciowa A4 - 1 szt. II transza 1) Monitor LCD 17 4:3 - 18 szt III transza 1) Monitor LCD 17 4:3 - 18 szt Ww. transze towaru będą realizowane na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem, w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia na daną transzę. 2) pakiet 2: Jednorazowo w terminie do 21 dni licząc od dnia podpisania umowy Fotokopiarka - 1 szt. II. Oferowany sprzęt musi być: 1) odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem wymogi bezpieczeństwa, 2) posiadać minimum 24 miesięczną gwarancję 3) posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego z wyrobu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.12.11.00 - Fotokopiarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.1. Wykonawca zaoferuje minimum 30 dniowy termin płatności za przedmiot zamówienia licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę na podstawie podpisanego przez strony umowy bez zastrzeżeń protokołu przekazania odbioru przedmiotu umowy. 5.2. Wykonawca musi wykazać, iż zaoferowany wyrób (sprzęt komputerowy i fotokopiarka) jest zgodny z odnoszącymi się do niego wymaganiami prawnymi związanymi z bezpieczeństwem tj. posiada oznakowanie CE. 5.3.Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na oferowany sprzęt. Sposób oceny: Warunki podane w pkt. 1),2),3),4),5.1),5.2),5.3) zostaną ocenione w systemie spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bądź oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 4) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 5)Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: a) deklaracje zgodności tj. dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela, stanowiący wiążące prawnie przyrzeczenie stwierdzające zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi właściwych dyrektyw Unii Europejskiej Zamawiający wymaga dołączenia wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1 do siwz oraz Formularza przedmiotu zamówienia, cenowego (kosztorysu ofertowego) - załącznik nr 2 do siwz a. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia odnośnie warunków serwisu gwarancyjnego obejmującego co najmniej zakres oznaczony w Formularrzu warunki serwisu gwarancyjnego - załącznik nr 5 do siwz b. zaleca się dołączenie do oferty wypełnionego i zaparafowanego wzoru umowy - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, c. Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. nr 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57, pok. nr 275.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu komputerowego i oprogramowania. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, przy czym realizacja dostaw w ramach pakietu będzie przebiegała, jak następuje: 1) pakiet 1 w trzech następujących transzach: I transza 1) Monitor LCD 17 4:3 - 18 szt. 2) Monitor LCD 22 W - 6 szt. 3) Monitor przemysłowy 19 - 3 szt. 4) Drukarka laserowa A4 - 8 szt. 5) Urządzenie wielofunkcyjne A4 - 3 szt. 6) Klawiatura PS 2 - 65szt. 7) Mysz optyczna PS 2 - 65 szt. 8) Switch 10/100 5xRJ45 - 4 szt. 9) MS Office 2007 Pro OEM - 2 szt. 10) Zasilacz ATX - 5 szt. 11) Drukarka laserowa sieciowa A4 - 1 szt. II transza 1) Monitor LCD 17 4:3 - 18 szt III transza 1) Monitor LCD 17 4:3 - 18 szt Ww. transze towaru będą realizowane na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem, w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia na daną transzę..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.00-5, 48.62.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: fotokopiarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostarczeniem 1 szt. fotokopiarki.W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, przy czym realizacja dostaw w ramach pakietu będzie jednorazowa w terminie do 21 dni licząc od dnia podpisania umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.