Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Bolesławiec: Dostawa mięsa i drobiu (kod grupy CPV 15100000) dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi
Numer ogłoszenia: 217465 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi , Chróścin 50, 98-430 Bolesławiec, woj. łódzkie, tel. 62 7836130, faks 62 7836019.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i drobiu (kod grupy CPV 15100000) dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMINY WYKONANIA I. Przedmiot zamówienia 1. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15100000, - mięso, drób 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę mięsa i drobiu do siedziby Zamawiającego. 3. Termin wykonania do 31.12.2013 r. w asortymencie i szacunkowych ilościach podanych poniżej: CZĘŚĆ I - MIĘSO Lp Kod CPV Asortyment - mięso J.m. Szacunkowa ilość do zakupu 1 15113000-3 Karczek b/k kg 70 2 15113000-3 Schab b/k kg 10 3 15113000-3 Łopatka b/k kg 80 4 15113000-3 Golonka kg 10 5 15131400-9 Nogi wieprzowe kg 10 6 15113000-3 Mięso wieprzowe II chuda kg 40 7. 15113000-3 Żołądki wieprzowe kg 40 8. 15131400-9 Kości wieprzowe kg 140 CZĘŚĆ II - DRÓB Lp Kod CPV Asortyment - drób J.m. Szacunkowa ilość do zakupu 1 15112000-6 Filet z kurczaka kg 30 2 15112000-6 Kurczaki kg 20 3 15112100-7 Porcje rosołowe kg 80 4 15112100-7 Skrzydełka z kurczaka kg 30 5 15112100-7 Ćwiartka tylna z kurczaka kg 100 6 15112300-9 Wątroba drobiowa kg 30 Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami Ustawy z 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 913 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami takim jak w szczególności: a) Ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127 z póź. zm.), b) Rozporządzenie (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 14), c) Rozporządzenie (WE) nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 206; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 75), d) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr. 112 poz. 744 ). 2. Dostawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych produktów oraz terminów ważności na dostarczony towar. Do każdej dostawy należy dołączyć dokumenty potwierdzające termin przydatności do spożycia na dany towar. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości określonej w ofercie (zmniejszenie lub zwiększenie) o 15% w okresie realizacji umowy ze względu na zmianę liczby osób lub rodzaj diety. 4. Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem dopuszczonym do przewozu art. mięsnych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 913 ze zm) . 5. Dowóz przedmiotu zamówienia do magazynów Zamawiającego nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Dostawy realizowane będą - w zależności od potrzeb zamawiającego na podstawie zamówień składanych przez Magazyniera. Zamówienie składane będzie telefonicznie do godz. 12.00, a realizowane w następnym dniu roboczym. 7. Opakowania jednostkowe oraz transportowe (zbiorcze) powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury (VAT) do każdej dostawy. 9. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy II. Termin wykonania zamówienia 1. Termin wykonania zamówienia do 31.12.2013r. 2. Rozpoczęcie dostawy w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.11.20.00-6, 15.11.21.00-7, 15.11.23.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jed. Dz. U. z 2013 r., poz. 907) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jed. Dz. U. z 2013 r., poz. 907) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich dwóch lat, należycie wykonał dostawę produktów mięsnych o łącznej wartości na miesiąc nie mniejszej niż 5000 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jed. Dz. U. z 2013 r., poz. 907) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada minimum jeden samochód dopuszczony do przewozu art. mięsno-wędliniarskich zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 913 ze zm.).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jed. Dz. U. z 2013 r., poz. 907) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jed. Dz. U. z 2013 r., poz. 907) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w podrozdziale III niniejszego Rozdziału, według zasady spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-dps.powiat-wieruszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi,
Chróścin 50,
98- 430 Bolesławiec,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi, Chróścin 50, 98- 430 Bolesławiec, - pokój administracji..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso wieprzowe. Szacunkowa ilość -400 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drób i artykuły drobiowe. Szacunkowa ilość - 290 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.21.00-7, 15.11.23.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Świadczenie usługi dozoru siedziby MZGM w Bolesławcu przy ul. Dolne Młyny 23 w roku 2025
- Usługi cateringowe dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławcu w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia dla dzieci z miejskich przedszkoli publicznych w Bolesławcu
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- SUKCESYWNE DOSTAWY NABIAŁU
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produkty mięsne i woda) dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły podstawowej im. Stanisława Hadyny we Frydku na rok 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 - od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej mieszczącej się w Zespole Szkół Publicznych w Borowie w 2025r
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.